Dethleffs Family card

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 538
Lid geworden op: wo 3 dec 2008 20:24
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Dethleffs Family card

Bericht door Bram » za 21 feb 2009 23:46

Kan iemand uit ervaring iets vertellen over het nut en voordeel van de Family card en de kosten daarvan?
Kia Carens III 2.0 met Dethleffs Camper Lifestyle 510V

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12841
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Bericht door Trina » za 21 feb 2009 23:52


Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 538
Lid geworden op: wo 3 dec 2008 20:24
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Bram » zo 22 feb 2009 00:01

Dank je wel webmeesteres, voor je snelle reactie. Die site had ik ook al bekeken (de prijs van de card had ik over het hoofd gezien!). Zegt me echter niet genoeg. Vandaar dat ik op zoek ben naar mensen die daadwerkelijk gebruik hebben gemaakt van de card.
Kia Carens III 2.0 met Dethleffs Camper Lifestyle 510V

Gebruikersavatar
Rob450
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 6 feb 2005 11:24

Re: Dethleffs Family card

Bericht door Rob450 » zo 22 feb 2009 09:39

Bram schreef:Kan iemand uit ervaring iets vertellen over het nut en voordeel van de Family card en de kosten daarvan?
Bij mij Dethleffs van 1999 heb ik een family card er bij genomen met name om de verlengde garantie waar ik ook vaak aanspraak op moest maken. Ik heb geen gebruik gemaakt van de andere faciliteiten en het magazine kwam zo sporadisch daar hoef je het niet voor te doen.

Rob
Knaus Sudwind 450 TF => Camper: Malibu 640 LE

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 538
Lid geworden op: wo 3 dec 2008 20:24
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Bram » zo 22 feb 2009 17:18

Bedankt voor je reactie, Rob. Die garantie zou een reden kunnen zijn om de card aan te schaffen. De andere zaken lijken mij ook niet zo boeiend. Klopt het dat het vier i.p.v. twee jaar garantie oplevert? Verder ben ik benieuwd wat dat nu zou kosten.
Kia Carens III 2.0 met Dethleffs Camper Lifestyle 510V

Spoortje

Re: Dethleffs Family card

Bericht door Spoortje » zo 12 apr 2009 22:28

de family card is enkel verlenging van van de garantie de rest wat er om heen zit hebben wij als nederlander niets
maar wil je wel iets van leuke dingen doen met de caravan dan is er de dethleffs club
een club voor en door eigenaren van een dethleffs
ik ben een van de bestuurs leden van de dethleffs club
en hebben net ons paas weekend achter de rug en ik kan namens alle mensen zeggen dat het zeer geslaagd weekend is geweest
dus wil je meer info of je aan melden kan dat via de site
klein punt je de familie card is geen deel van de dcn dus lid van family card betekend niet dat je lid bent van de dcn
www.dethleffs-club.nl

groet spoortje lid bestuur dcn

Plaats reactie

Terug naar “Dethleffs”