Vechline Easylevel

Over banden, velgen, reservewiel, neuswiel, levellers, waterpas zetten, krik, enz.
RDDR
Berichten: 2796
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Vechline Easylevel

Bericht door RDDR » zo 18 feb 2024 11:51

Xecto schreef:
za 17 feb 2024 12:35
Ik gebruik gewoon een blokwaterpas, die ligt bij de afstandsbediening van de mover. Niet de moeite willen nemen die te pakken, maar wel gewoon met keggen slepen snap ik echt niet Afbeelding

Vervolgens rij je m de blokken op, legt dat ding op de vloer en kijkt terwijl je de mover bedient, je hoeft dan toch geen 20cm meer te rijden dus als het goed is heb je allang gezien dat er niets is waar je tegen aan komt. Overigens, de mover afstandsbediening heeft 2 handen nodig, waar laat je dan je telefoon?

Iedereen moet doen wat ie leuk vindt, ik vind t onzin Afbeelding Voor het in de lengte waterpas zetten kun je de waterpas ook gewoon op het eerste zijruitje leggen, scheelt toch weer 5m lopen op een hele vakantie… Afbeelding
Je legt eigenlijk zelf uit waarom een waterpas onhandig is, maar OK. Welke mover jij hebt weet ik niet, maar ik heb echt geen 2 handen nodig voor een mover AB te bedienen scratch.gif Hoogstens bij het erop zetten / eraf halen van de rollen (automatische Reich mover), maar zefls dat kan met een GSM in de hand.

Hoe dan ook: meningen verschillen.

Ik vroeg naar ervaring met Vechline. Ik kreeg constructieve bijdrages van enkele mede-forummers die zelf een soortgelijk systeem hebben (ander merk) en ervaringen van een Dutis forum. Waarvoor zeer veel dank! Heeft me echt geholpen.
Ik vroeg niet naar forummers ZONDER ERVARING ermee die willen vertellen dat zij het onzin vinden. Ik vind zoveel onzin, ga ik ook niet overal ongevraagd spammen.

@mods: ik heb mijn antwoord, topic mag van mij op slot.
Laatst gewijzigd door RDDR op zo 18 feb 2024 11:51, 2 keer totaal gewijzigd.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 697
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Re: Vechline Easylevel

Bericht door Jeroent83 » zo 18 feb 2024 12:07

Adria is zijn tijd dan toch wel voorruit, in de Mach zit dit gewoon allemaal ingebouwd.
Werkt inderdaad gemakkelijk, al zou een E&P systeem nog luxer zijn knipoog.gif
Bijlagen
20240218_110420000_iOS.jpg
BMW 530i Touring + Adria Adora 613 UT

RDDR
Berichten: 2796
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Vechline Easylevel

Bericht door RDDR » zo 18 feb 2024 12:11

[re.gif]
Top en handig! Goed dat zij hiermee bezig zijn. Vaak volgt de rest (hopelijk).
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gesloten

Terug naar “Banden, Velgen, Levellers, Uitdraaisteunen”