Stanley Tucci Searching for Italy

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19811
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Stanley Tucci Searching for Italy

Bericht door Daphne » vr 10 nov 2023 14:21

Kijktip voor Italië liefhebbers. Stanley Tucci Searching for Italy, elke maandagavond op RTL Z. Geen advies voor campings maar als de schoonheid van het land je interesseert en het heerlijke eten, en tips wil over steden in een bepaald gebied dan is het de moeite om deze serie te volgen.

Ik volg deze serie al een tijdje en het wensenlijstje voor de volgende reis wordt alleen maar langer. love.gif Ik kijk oude afleveringen terug via Videoland of via de Caiway TV app (maximaal een week terug te kijken)
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11221
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Stanley Tucci Searching for Italy

Bericht door dieseltijger » vr 10 nov 2023 14:36

Aanvullende tip: Deze serie was ook een paar maanden geleden te zien op de BBC. Hou ook deze (en de Duitse) zenders in de gaten in het algemeen. Ze zenden af en toe juweeltjes uit.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
Rodo
Berichten: 988
Lid geworden op: di 23 aug 2022 13:11
Locatie: On the road somewhere

Re: Stanley Tucci Searching for Italy

Bericht door Rodo » vr 10 nov 2023 14:40

Al aan het volgen haphop.gif
Er zijn al een stuk of 5-6 aflevering voorbij gekomen. Wel heeeeeerlijk kijken
Spending a fortune to live like a wanderer

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19811
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Stanley Tucci Searching for Italy

Bericht door Daphne » vr 10 nov 2023 15:12

[re.gif]

Inderdaad heerlijk kijken. Maar ook heel leerzaam. Ik heb al veel oh ja of oh zat dat zo momentjes gehad. Bijvoorbeeld over de heerlijke pasta amatriciana die ik in Rome at. Was ergens bij een achteraf tentje op aanraden van onze Romegids. Heb op andere plekken in Italië op de menukaart gekeken maar nergens kunnen krijgen. Blijkt het echt een recept te zijn van midden Italië. Of Cicchetti (soort tapas) in Venetië. Echt geen idee gehad dat dit alleen in Venetië in elke bar, terras of op elke hoek wordt geserveerd maar het staat niet op de kaart. Ik ben er bij toeval achtergekomen omdat ik iets wou dat een andere gast (local) had maar niet op de kaart stond. Als ik de serie jaren eerder had gezien had ik het wel geweten :wink:
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Rodo
Berichten: 988
Lid geworden op: di 23 aug 2022 13:11
Locatie: On the road somewhere

Re: Stanley Tucci Searching for Italy

Bericht door Rodo » vr 10 nov 2023 19:43

[re.gif]
Ik heb jarenlang het geluk gehad dat ik voor mijn werk 5 a 6x per jaar in Italië afnemers en beurzen kon bezoeken. Alle minimaal een week en vele vakanties. Een jaar of 8 geleden met de inkoper van Ducati (een fijnproever) 1 uur gereden en uitkomend bij een groot huis. Niets te zien van ‘ristorante’, een paar auto’s voor de deur. Binnen niets luxe, tafels en stoelen van formica! Maar gegeten…….WOW…..zal het nooit vergeten.
Blijf weg van toeristen routes. Zoek het achteraf en vraag naar de specialiteit. Iedere kok heeft wel iets.
Nog bestellen we de pasta soorten, olijfolie en ragu’s e.d. rechtstreeks uit Italië.
Spending a fortune to live like a wanderer

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 1538
Lid geworden op: ma 27 apr 2020 09:25

Stanley Tucci Searching for Italy

Bericht door Ferdi » za 11 nov 2023 21:09

Inderdaad interessant programma. Vergelijkbaar met het programma van wijlen Antonio Carluccio

https://youtu.be/pD_BnSOqvlo?si=eiNCoLKvZ1ufvJzb

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Ferdi

Kia Niro EV executive 2023 Kip Shelter plus 2023

Plaats reactie

Terug naar “Italië”