Welke caravan om in te wonen met een budget?

Voor adviezen over merken en indelingen en alle andere zaken die niet over één bepaald merk gaan.
Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11217
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Welke caravan om in te wonen met een budget?

Bericht door dieseltijger » zo 17 sep 2023 08:23

Ziet er niet gek uit! Dat heb je snel gedaan. Beschrijf voor de forummers kort hoe je de caravan op het spoor bent gekomen, en hoe de bezichtiging en koop tot stand is gekomen als je wil? Veel plezier!
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

tripkip
Berichten: 23
Lid geworden op: di 12 sep 2023 21:19

Re: Welke caravan om in te wonen met een budget?

Bericht door tripkip » zo 17 sep 2023 10:34

Dankjewel! Ik bedoel dat ik het zo gekocht heb als op de foto's te zien is, heb de caravan op marktplaats gevonden het was in de buurt.

Heb €3000,- betaald ik had meer van de prijs af gewild maar deze indeling kom je niet vaak tegen in caravans ik vind de grote keuken heel fijn en er is veel ruimte in de kastjes en er is een aparte slaapkamer. Wel jammer dat deze indeling niet vaker gebruikt wordt in caravans.

Verder geen natte plekken gevonden alles lijkt droog en hard, het ruikt fris in de caravan.

Gebruikersavatar
jeroen.25
Berichten: 1285
Lid geworden op: ma 2 mar 2009 10:46
Locatie: Betuwe

Re: Welke caravan om in te wonen met een budget?

Bericht door jeroen.25 » ma 18 sep 2023 08:18

Lijkt qua indeling veel op mijn vorige Adria, maar die was smaller en had een veel kleinere keuken.
Vond die indeling altijd erg fijn .

Veel plezier ermee!
Skoda Octavia 1.5tsi DSG met Adria Adora 482PS

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11217
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Welke caravan om in te wonen met een budget?

Bericht door dieseltijger » ma 18 sep 2023 08:29

Leuk. Zoals de Engelsen het uitdrukken: "It does not cost an arm and a leg", en op een of andere manier komt de caravan erg praktisch en prima over.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
Morgoth
Berichten: 5790
Lid geworden op: di 6 nov 2018 18:53
Locatie: Niedergrafschaft

Re: Welke caravan om in te wonen met een budget?

Bericht door Morgoth » di 19 sep 2023 15:56

Leuk. Zoiets heb ik ook. Alleen kleiner en nog iets ouder. Op die treinzit kun je overigens niet fatsoenlijk zitten. Ik heb hem omgebouwd met twee 'leren' draaistoelen van Ikea.
Bijlagen
stoelen.jpg
stoelen.jpg (39.17 KiB) 448 keer bekeken
Hobby 420 De Luxe uit 1988

RuthU
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 31 jul 2023 08:21

Re: Welke caravan om in te wonen met een budget?

Bericht door RuthU » di 19 sep 2023 16:36

Niet verwacht dat het je uberhaupt zou lukken! Goed hoor en wat een leuke indeling!

Plaats reactie

Terug naar “Algemene caravan informatie”