Plissé gaas voor hordeur te koop?

Over klussen, reparatie en onderhoud van het interieur van de caravan.
Plaats reactie
hanske144
Berichten: 11
Lid geworden op: di 3 okt 2017 23:09

Plissé gaas voor hordeur te koop?

Bericht door hanske144 » vr 1 sep 2023 14:45

Ik heb een prima plissé hordeur maar helaas begint het gaas op sommige plaatsen te scheuren op de vouwnaden. Waar kan ik los plisségaas kopen? Reparateurs gebruiken dit toch ook? Wel volop reparatiemogelijkheden maar nergens aanbod van los plisségaas. Wie heeft er een tip?

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 764
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Plissé gaas voor hordeur te koop?

Bericht door HenkR » vr 1 sep 2023 23:56

Ik vind op de eerste hit op onze vriend google met plissé gaas een site met volgende:
Horrengaas kopen
Los horrengaas kopen gaat bij ons niet. Wij maken alle horren op maat. Als het gaas van je hordeur kapot is en je wilt dit vervangen, doen wij dit graag voor je met de juiste gereedschap, vakkennis en apparatuur. Dit doen we voor een zeer scherpe prijs.

Ik weet dat het een klus wordt want je moet dan ook nieuw touwtje kopen en dat rijgen enz.
Even doorzoeken en als je het zelf wilt doen moet het ook te vinden zijn.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Wally
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 29 feb 2016 10:30

Re: Plissé gaas voor hordeur te koop?

Bericht door Wally » za 2 sep 2023 10:39

Ik verwacht dat de enigste optie is dat alleen de fabrikant van de deur, eventueel via een dealer, plissegaas misschien wil leveren.
Universeel gaas per meter met een bepaalde lengte zal een speld in hooiberg zijn.

Frans

Plaats reactie

Terug naar “Interieur”