Extra Deurbeveiliging Tabbert Knaus en ..... bezitters

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 8038
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Extra Deurbeveiliging Tabbert Knaus en ..... bezitters

Bericht door VIP » ma 28 aug 2023 12:13

Morgoth schreef:
ma 28 aug 2023 09:53
Als je er een stuk massief staal in zet kun je de inbrekers er ook nog een gevoelig klopje mee op hun schedel geven.
Mijn vrouw draaide ooit nachtdiensten in de thuiszorg. Ik heb haar toen een 50cm lange en anderhalve kilo zware Maglite gekocht. Niet alleen voor het licht dat er uit kwam.
Jaja. Als je ligt te pitten en ze staan naast je bed ga jij dat doen……. Droom lekker verder.
Porsche + Tabbert

Henri Berends
Berichten: 1128
Lid geworden op: wo 22 mar 2017 19:22

Re: Extra Deurbeveiliging Tabbert Knaus en ..... bezitters

Bericht door Henri Berends » ma 28 aug 2023 12:24

De LED-caravan-buitenlamp wordt in mijn geval ook gelijk door een sensor geactiveerd. Alles wordt meteen in het licht gezet. Beetje fel licht van de Eriba.
Bovendien zullen de honden gelijk aanslaan. Tja, mits de ongenode gasten iets van bedwelmend gas naar binnen weten te spuiten.

Aan de andere kant snap ik VIP ook wel. In zijn geval gaat het om een "Porsche en een Tabbert".
Volvo XC60 D4 AWD GT8, Eriba Nova GL 485 (2017) Truma mover, Dometic airco, Thule Omnistore 6200, PowerXtreme 75Ah.

Gebruikersavatar
Aviva
Berichten: 2086
Lid geworden op: do 24 aug 2017 12:00

Re: Extra Deurbeveiliging Tabbert Knaus en ..... bezitters

Bericht door Aviva » ma 28 aug 2023 13:08

Mooie oplossing zo deze extra beveiliging.
Als het je een veiliger gevoel geeft lijkt me daar niks mis mee om dit te plaatsen.
Als het nodig was weet je pas achteraf als er wat gebeurt. Het gilde wordt steeds brutaler.
Adria Aviva 390 PS achter een Hyundai I30 Wagon 1.5 T-GDI 48V Premium 160 pk | Lach, leef en geniet!
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino | in bestelling: Weinsberg CaraOne Hot Edition 480 EU

Plaats reactie

Terug naar “Beveiliging, Disselslot, Wielklem”