Hallo
Rijdt er iemand met dit type caravan achter zijn auto? Ik heb momenteel een Ford S-max 2l diesel. Graag je bevindingen qua wegligging van deze caravan.
Dethleff Nomad 510 ER
- hoboken
- Berichten: 710
- Lid geworden op: zo 7 feb 2016 14:12
- Locatie: Ergens tussen Antwerpen en Brussel
Re: Dethleff Nomad 510 ER
Wegligging hangt voor een groot deel af van de manier van beladen, er is dus geen zinnig woord over te zeggen.
Mercedes Cla 220d 4matic automaat, Coachman Hylander 450, E-go mover, Ducati Hyperstrada
Re: Dethleff Nomad 510 ER
Hallo Jo....
Welkom...
Welkom...
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.
Re: Dethleff Nomad 510 ER
Hoi,
We hebben een Generation 510er achter een Mazda CX5 hangen. Dit rijd prima. Wel de zware zaken in de auto.
Stabiliteit is goed. Met mover luifel en airco wel aan de zware kant. 100 km in Duitsland goed te doen.
Groet
We hebben een Generation 510er achter een Mazda CX5 hangen. Dit rijd prima. Wel de zware zaken in de auto.
Stabiliteit is goed. Met mover luifel en airco wel aan de zware kant. 100 km in Duitsland goed te doen.
Groet
Volvo V60 Cross Country D4 , Dethleffs Generation 515ER, truma avento comfort, thule 6200, Enduro 305.
Re: Dethleff Nomad 510 ER
Heb je al gekeken bij caravantrekker, waar heel veel rij- en gebruikerservaringen zijn te vinden?
"Bevindingen" kunnen zeer verschillend zijn achter welke auto.
Met lange overhang, soepele of stugge vering, etc. Onze knaus lag anders achter een Octavia met starre achteras dan bij eenzelfde Octavia met onafhankelijke wielophanging. Lees dus goed de ervaringen op het totaal plaatje, inclusief belading.
"Bevindingen" kunnen zeer verschillend zijn achter welke auto.
Met lange overhang, soepele of stugge vering, etc. Onze knaus lag anders achter een Octavia met starre achteras dan bij eenzelfde Octavia met onafhankelijke wielophanging. Lees dus goed de ervaringen op het totaal plaatje, inclusief belading.
Achter de auto, Honda CRV 2.0 iVTEC, een knaus sudwind 440 uit 1996. Gehaakt met een Stabifix.