onze nieuwe Hymer Eriba Living 505 2007

Hier gaat het om nieuws, noviteiten en de laatste ontwikkelingen in caravanland.
Plaats reactie
Wouter

Re: onze nieuwe hymer eriba living 505 2007

Bericht door Wouter » za 24 mar 2007 13:31

hierbij nog een aantal nieuwe foto's van binnenin

http://www.caravanalbum.nl/index.php?cat=10207[/quote]

Gebruikersavatar
Diesel
Erelid
Berichten: 1996
Lid geworden op: do 9 jun 2005 21:01
Locatie: Nederland

Bericht door Diesel » za 24 mar 2007 14:03

Dat ziet er gelikt uit ook mooie aanwinst

Gebruikersavatar
Brenda
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 16 jun 2006 20:53
Locatie: Drenthe

Bericht door Brenda » za 24 mar 2007 22:43

Ook van binnen mooi. Is mijn nieuwsgierigheid weer bevredigd.
Groetjes Brenda

Audi 2013 en Home Car Racer Spirit 45 uit 2004

Peteriba

Bericht door Peteriba » di 3 apr 2007 10:00

Bericht van mijn dealer: terugroepactie:
viewtopic.php?t=3325

Nadia1981Dunja

Bericht door Nadia1981Dunja » di 3 apr 2007 13:43

Moooooi!

Gefeliciteerd me jullie nieuwe aanwinst!

Groetjes Nadia

Jeroen

Bericht door Jeroen » wo 1 aug 2007 21:02

Mooie caravan, goed merk, uitstekende kwaliteit....gefeliciteerd. Oh, kijk ook nog even hier:

http://www.caravanalbum.nl/thumbnails.php?album=352

ToeRob

onze nieuwe Hymer Eriba Living Pulse 505 2008

Bericht door ToeRob » wo 5 mar 2008 00:48

Ik post hierbij het verhaal van onze nieuwe aanwinst, omdat het om hetzelfde model gaat.

Al in mijn voorstel-topic gaf ik aan dat onze huidige Adria te klein is geworden voor ons gezin'netje'. Vorig jaar werdt ons dat toch wel heel duidelijk omdat het weer in Europa in de zomer van 2007 toch wel wat te wensen overliet. :roll:

Dus na wat oriëntatie op de tweedehandsmarkt zijn we in oktober 2007 naar de Caravanbeurs geweest om daar ook de mogelijkheden van een nieuwe te bezien. De winter hebben we gebruikt om een wensenlijst te maken en de diverse types af te turven. Uiteindelijk bleven er een stuk of vijf over die min of meer voldeden aan onze eisen. Allemaal hadden ze een aantal zaken die ons niet 100% zeker maakten en dus gingen we de dealers wederom af.

Bij de allereerste gingen we kijken naar een Knaus Sport 500 FDK. En daar troffen we de Eriba Living Pulse die we op de beurs blijkbaar helemaal over het hoofd gezien hadden. Wat een prachtcaravan en helemaal volgens onze wensen. Alhoewel de prijs iets hoger was als de overige keuzes, bleef de Eriba een heel weekend lang toch het onderwerp van het gesprek.
Toen we eindelijk bijna zo ver waren om tot aanschaf over te gaan introduceerde Bürstner de Fifty uitvoering van de Averso die wij op nr. twee hadden staan, echter deze viel bij ons qua uiterlijk wat tegen. Maar in de Fifty ziet hij er wel prachtig uit. Wederom dilemma..... :?

Pas vorige week zaterdag hadden we de eerste mogelijkheid om de Büstner in de TK versie te bekijken. We wisten toen ook al dat de deadline voor levertijd van de Eriba naderde. Uiteindelijk viel de keuze toch op de Eriba en omdat er nog een productie gepland was maakten wij en de verkoper ons geen zorgen over de levering. Vorige week woensdag werden wij door de dealer gebeld dat onze geplande Living Pulse 505-serie reeds toch volledig uitverkocht was. :evil:

Om een lang verhaal kort te maken. We hadden uiteindelijk de keuze tussen of toch de Büstner of een showroom Eriba met een andere stoffering.
De kogel is door de kerk: Het is toch de showroom Eriba Living Pulse 505 geworden:

[Edit Stef: de foto is te breed voor dit forum (800 pixels0, vandaar dat er een hyperlink van gemaakt is]
http://www.caravanalbum.nl/displayimage ... fullsize=1

Op ons verzoek wordt hij half april afgeleverd. We kunnen haast niet wachten tot de mei-vakantie er is...Yessssssss.

@peterib: de NL 2008 heeft geen LM velgen meer, maar gelukkig nog wel de gladde beplating.
Laatst gewijzigd door ToeRob op za 15 mar 2008 23:42, 2 keer totaal gewijzigd.

JohnDoe

Bericht door JohnDoe » wo 5 mar 2008 00:58

ToeRob, van harte met je nieuwe aanwinst vind het een hele mooie caravan, was het maar alvast april he :wink: :D

Wouter

Bericht door Wouter » do 6 mar 2008 17:44

Je zult er geen spijt van hebben, zeer goede keuze, ik sta te popelen om de onze uit zijn winterverblijf te halen

veel succces

Wouter

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw in caravanland”