kamperen bij de boer

Nog geen vaste bestemming gevonden of je zoekt een camping voor een groep of specifiek doel.
Plaats reactie
Gitana

kamperen bij de boer

Bericht door Gitana » wo 10 mei 2006 21:44

Hallo, wie heeft er ervaring en/of goede tips over het kamperen bij de boer??
Ik heb wel interesse in een leuke in zuid Limburg. Waar ik hem langer kan zetten voor een leuke prijs. Wie heeft er tips?? Ik hoor ook graag tips over andere leuke campings. Alles is welkom.:D groetjes Gitana

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12843
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Bericht door Trina » wo 10 mei 2006 23:27

Wij kamperen altijd bij de boer en in Zuidlimburg zijn veel van die campings.
Je kunt het beste even kijken op www.svr.nl
Maar daar moet je wel lid van zijn, wil je de campings op de site kunnen zien.

Ansie

Bericht door Ansie » do 11 mei 2006 07:46

Wij zijn ook een keer de boer opgeweest (is goed bevallen) Waar je ook kan kijken is http://www.vekabo.nl Daar kan je zo op kijken. Vind persoonlijk deze site ook makkelijker dan die van de SVR.

Gebruikersavatar
Kooiton
Berichten: 748
Lid geworden op: wo 7 dec 2005 12:50
Locatie: Amersfoort e.o.

Bericht door Kooiton » do 11 mei 2006 22:16

Bij zowel Vekabo als SVR, al vele jaren ervaring door het hele land. Nagenoeg altijd goede en verzorgde plaatsen. Meestal niet superdeluxe sanitair maar wel schoon.
Toyota Rav-4 benzine 2014 / Kip Isa White 47 TBLAfbeelding

*Peter*

Bericht door *Peter* » vr 12 mei 2006 00:53

Na jarenlange "boeren"ervaring, kies ik uiteindelijk toch veel vaker voor de svr dan voor vekabo. En dat donateurschap? Belachelijk lage prijs, gezien de geboden mogelijkheden in binnen- en buitenland!

Caravanner

Bericht door Caravanner » vr 12 mei 2006 01:08

*Peter* schreef:Na jarenlange "boeren"ervaring, kies ik uiteindelijk toch veel vaker voor de svr dan voor vekabo. En dat donateurschap? Belachelijk lage prijs, gezien de geboden mogelijkheden in binnen- en buitenland!
Ik zoek nog een (SVR) camping(s) voor Hemelvaart en Pinksteren die nog op zeker plek heeft (hebben) Peter.
Ons standaard uitje met Pinksteren is of was op de één of andere wijze naar Pasen verschoven. :wink:
Weet jij nog iets hier in de buurt. (Rondom Zuid - Holland)
Meerkerk en Linschoten die vallen af, te massaal enzo. :wink:

*Peter*

Bericht door *Peter* » vr 12 mei 2006 18:10

Ik weet nog wel een leuke stek in bij hoek van holland! ;-)
Maar ik zal even in m´n bestanden graven. Je hoort nog van me. Is Brabant ook goed?

Caravanner

Bericht door Caravanner » vr 12 mei 2006 23:48

*Peter* schreef:Ik weet nog wel een leuke stek in bij hoek van holland! ;-)

Maar ik zal even in m´n bestanden graven. Je hoort nog van me. Is Brabant ook goed?
Dat stekkie is niet meer, door onkunde van de plaatselijke ambtenarij en bestuurders is dat park één grote kaalslag geworden. HvH blijkt wel een nieuwe svr boer te hebben. Geen idee waar dat is. Zal nog eens kijken op de SVR site.

Is ook goed, heb een optie op deze camping kunnen bemachtigen http://www.campingterleede.nl/ . Velen zijn vol of bij andere kan ik alleen in de weilanden terecht die voor deze dagen bij de camping worden getrokken. :lol: op een haspeltje met tientallen caravans. :? :(
Helaas zijn daar ook campings bij waarvan ik het niet gedacht had. Het eurobiljet is niet alleen bij de Recron campings een hebberig object, diverse campingboeren willen ze ook niet mislopen.

Caravanner

Bericht door Caravanner » za 13 mei 2006 12:42

*Peter* schreef: Maar ik zal even in m´n bestanden graven. Je hoort nog van me. Is Brabant ook goed?
Peter bedankt voor de adressen.

*Peter*

Bericht door *Peter* » za 13 mei 2006 14:02

Caravanner schreef:
*Peter* schreef: Maar ik zal even in m´n bestanden graven. Je hoort nog van me. Is Brabant ook goed?
Peter bedankt voor de adressen.
Graag gedaan Jan!
Voor hen, die zich afvragen, waarom ik die adressen niet in dit forum plaats:
Het zijn allemaal stiltecampings en dat wil ik graag zo houden :lol: :lol: :lol:

Coen

Bericht door Coen » zo 14 mei 2006 14:56

Wij zijn de week voor koninginnedag op 'Hoeve de Gastmolen' geweest. Is oorspronkelijk een natuurcamping (heeft nog 2 velden voor mensen die daar lid van zijn), maar heeft nu ook velden met water en electra. Ligt direct buiten Vaals, en is een prima, mooi en rustig gelegen camping op een oude Limburgse hoeve. Ik kan hem zeker aanbevelen :!:

marjolein

Bericht door marjolein » wo 28 jun 2006 12:12

in gulpen hebben wij gestaan.Van de vekabo Bergheim.Prima camping schoon sanitair.Boven op de gulpenerberg.Je kon er prachtige wandelingen maken.en een fijne bijkomstigheid op de camping ernaast elke dag verse broodjes.zeer goed betaalbaar en erge aardige camping eigenaar.Misschien heb je er nog wat aan .Wij stonden hier de eerste wwek in mei

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19812
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Bericht door Daphne » wo 28 jun 2006 13:07

De Mescherhei in St. Geertruid is een prachtige boerencamping. Mooi sanitair en prachtig uitzicht over de vallei.
Je staat daar tussen de pruimenbomen en mag zoveel plukken als je wilt. Als je geluk hebt heeft de boerin er pruimenvlaaien van gebakken en gaat de boer 's avonds voor de koffie rond met de vlaaien.

website Mescherhei

@Marjolein,
In de meivakantie heb je dan heel dichtbij ons gestaan, want wij stonden op de camping Gulperberg, net als de forumleden Corin@ en Stef.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

marjolein

Bericht door marjolein » do 29 jun 2006 12:37

he daphne,misschien heb ik je wel gezien ,we hebben op maandag toen het zo regende een heerlijk gerardus biertje daar gedronken ze waren toen bezig met een kwis, daarna was het heerlijk weer dus niet meer op jullie camping geweest.behalve voor de broodjes dan.wat een prachtige omgeving he!

Stef

Bericht door Stef » do 29 jun 2006 15:48

Die maandag waren wij al weer verder gereist naar Luxemburg.

Plaats reactie

Terug naar “Bestemming nog onbekend”