ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Over de verschillende merken, het inbouwen, problemen met movers
Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door Jan van Vijven » vr 14 feb 2020 09:06

RE.gif

Na zo’n duister verhaal ouwe kapotte zooi van 7 jaar inruilen, waarvan niemand weet wat er nu echt mee gebeurd is of hoeveel er mee gewerkt is, en er dan bijna 50% voor terug krijgen (eigenlijk is het een kompleet nieuwe mover) is geen slechte deal! En, als nu iedereen wel zijn huiswerk doet, weer volledige garantie.
Vrij normaal dat je die ouwe zooi moet inleveren, of wil je bij inruil van je auto die oude ook houden?

Voor wat het waard is: ik ben wel tevreden over die ALKO mover, ook na overzetten!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7894
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door VIP » vr 14 feb 2020 10:24

Er zijn mensen die echt om aandacht verlegen zitten......... en ellenlange verhalen plaatsen, ik lees ze niet eens meer.

Maar complimenten voor "Richtrip" die heeft gelijk gekregen, de oplossing was al bekend (wat meerdere onder ons ook al dachten).
Porsche + Tabbert

RobbertW
Berichten: 177
Lid geworden op: wo 23 mei 2018 23:51

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door RobbertW » vr 14 feb 2020 10:55

Algemene reactie op niemand specifiek in dit topic:

Er zijn ook mensen die het forum op een andere manier gebruiken omdat ze misschien niet beter weten. Net zoals ik op enkele andere fora wel het bericht erboven mag quoten omdat er tegelijkertijd gereageerd wordt door meerdere leden en de kans ontstaat dat mijn reactie niet meer als eerstvolgende geplaatst wordt. Hier ziet men dat liever niet. Prima, niets mis mee, dan doe ik dat niet. Er kan ook aan Reisben gevraagd worden om het hele verhaal voortaan in één keer te plaatsen in plaats van op een andere manier te vingerwijzen en (mischien wel zijn vertrek hier) te forceren. Zo lijkt het alsof zijn manier van ervaring brengen per definitie verkeerd is omdat de gevestigde orde het al jaren anders doet.

Misschien past hij zich wel aan wanneer het een keer op een positieve en aardige manier gevraagd wordt. Of past de rest zich ook een beetje aan.

Gebruikersavatar
freekvo
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 09:40
Locatie: Vroomshoop
Contacteer:

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door freekvo » vr 14 feb 2020 11:06

RobbertW schreef:
vr 14 feb 2020 10:55
Misschien past hij zich wel aan wanneer het een keer op een positieve en aardige manier gevraagd wordt. Of past de rest zich ook een beetje aan.
Hoezo " hij past zich aan"???? Er is in het verleden al meerdere keren stevige kritiek geweest op zijn schrijfsels. Maar aanpassen? Ho maar sus.
Mercedes-Benz GLB 200 automaat
Elddis Odyssey 470/2 2003/Mover Reich EasyDriver Pro 1.8
LMC Dominant 530 1995
Camper Benimar Mileo 263

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door Daphne » vr 14 feb 2020 11:50

RobbertW schreef:
vr 14 feb 2020 10:55
Er kan ook aan Reisben gevraagd worden om het hele verhaal voortaan in één keer te plaatsen in plaats van op een andere manier te vingerwijzen en (mischien wel zijn vertrek hier) te forceren. Zo lijkt het alsof zijn manier van ervaring brengen per definitie verkeerd is omdat de gevestigde orde het al jaren anders doet.

Misschien past hij zich wel aan wanneer het een keer op een positieve en aardige manier gevraagd wordt. Of past de rest zich ook een beetje aan.

Reisben mag z’n relaas plaatsen zoals hij dat wil, mits aan de forumregels wordt voldaan. Dat hij het spannend wil maken door het op te splitsen, of dat hij denkt dat wij een heel verhaal niet aankunnen, of zijn schrijftalent wil toetsen, moet hij helemaal zelf weten.
Het staat iedereen vrij om het niet meer te lezen of niet meer te reageren. Wanneer je iemands berichten niet meer in je tijdlijn wil dan kun je iemand op de “vijanden” lijst zetten en je hoeft je niet meer te ergeren aan iemands berichten.

Achter de schermen geeft het forumteam wel eens tips aan leden, het is aan de leden zelf of ze er iets mee doen.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door Chris » vr 14 feb 2020 14:04

RE.gif

mrgreen.gif mrgreen.gif
Waarvan acte... thumbup.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door Chris » vr 14 feb 2020 14:13

Reisben schreef:
vr 14 feb 2020 08:02

De moverman uit dit verhaal stond ook op de beurs. Toch even een gesprek aangeknoopt. En zie, hoewel wij sinds 21 januari zaten te wachten op een aanbod dat niet te weerstaan zou zijn, bleek dat ALKO al een tijdje geleden zijn aanbieding aan de moverman had gestuurd. Zoals steeds, het initiatief moest wel van onze zijde komen.
De moverman stuurde ter plekke de aanbieding van ALKO per mail naar ons door. Op een rustig plekje lazen en overwogen wij het aanbod. Of eigenlijk: overwogen we drie versies om uit te kiezen.

Dit vind ik nou zo jammer he.... zo hoeft het toch niet !!
Ga je mond spoelen BEN.... met zeepsop..
Die "moverman" is allang niet meer anoniem, te vaak genoemd in deze "vervolg roman", en de kenners weten allemaal allang wie dat is/zijn.
Hij krijgt hier nu weer een veeg uit de pan en ik dweep juist met de service van die jongens.
Mijn AB was kapot en nog net binnen de 5 jarige garantietermijn...
Telefonisch overleg met deze zelfde Moverman, en de volgende dag had ik een nieuwe..
Geheel kosteloos, super service en 100% klantgericht denken.
Van mij krijgen ze een 10 met griffel...
En als ik ooit een nieuwe mover nodig heb kom ik daar graag weer...
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

RobbertW
Berichten: 177
Lid geworden op: wo 23 mei 2018 23:51

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door RobbertW » vr 14 feb 2020 15:02

Daphne schreef:
RobbertW schreef:
vr 14 feb 2020 10:55
Er kan ook aan Reisben gevraagd worden om het hele verhaal voortaan in één keer te plaatsen in plaats van op een andere manier te vingerwijzen en (mischien wel zijn vertrek hier) te forceren. Zo lijkt het alsof zijn manier van ervaring brengen per definitie verkeerd is omdat de gevestigde orde het al jaren anders doet.

Misschien past hij zich wel aan wanneer het een keer op een positieve en aardige manier gevraagd wordt. Of past de rest zich ook een beetje aan.

Reisben mag z’n relaas plaatsen zoals hij dat wil, mits aan de forumregels wordt voldaan. Dat hij het spannend wil maken door het op te splitsen, of dat hij denkt dat wij een heel verhaal niet aankunnen, of zijn schrijftalent wil toetsen, moet hij helemaal zelf weten.
Het staat iedereen vrij om het niet meer te lezen of niet meer te reageren. Wanneer je iemands berichten niet meer in je tijdlijn wil dan kun je iemand op de “vijanden” lijst zetten en je hoeft je niet meer te ergeren aan iemands berichten.

Achter de schermen geeft het forumteam wel eens tips aan leden, het is aan de leden zelf of ze er iets mee doen.
Hier sta ik helemaal achter. Jammer dat, ondanks dat het mag volgens de forumregels, het een sport is voor enkele leden om zuur te reageren op de manier waarop (los van de inhoud) in plaats van gewoon niet te reageren.

RobbertW
Berichten: 177
Lid geworden op: wo 23 mei 2018 23:51

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door RobbertW » vr 14 feb 2020 15:03

Chris schreef:RE.gif

mrgreen.gif mrgreen.gif
Waarvan acte... thumbup.gif
Huh?

Gebruikersavatar
freekvo
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 09:40
Locatie: Vroomshoop
Contacteer:

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door freekvo » vr 14 feb 2020 15:24

RobbertW schreef:
vr 14 feb 2020 15:02
Jammer dat, ondanks dat het mag volgens de forumregels, het een sport is voor enkele leden om zuur te reageren op de manier waarop (los van de inhoud) in plaats van gewoon niet te reageren.
Er is niets op tegen om een verhaal of belevenis in delen te publiceren maar geef dat dan wel van tevoren aan.
Nu reageerden forumleden met tips en ideeën en probeerden op een constructieve manier mee te denken. Achteraf bezien was dat dus allemaal niet nodig geweest en dat noemen we dan in gewoon Hollands: voordegekhouderij en dan levert geen zure reacties op maar terechte kritiek!
Mercedes-Benz GLB 200 automaat
Elddis Odyssey 470/2 2003/Mover Reich EasyDriver Pro 1.8
LMC Dominant 530 1995
Camper Benimar Mileo 263

Reisben
Berichten: 525
Lid geworden op: za 16 feb 2019 10:06

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door Reisben » vr 14 feb 2020 15:40

Laatste bedrijf: Alko en garantie.

Het is frustrerend te ervaren hoe ALKO Nederland zijn garantievoorwaarden hanteert zoals hem dat goed uitkomt.

ALKO erkent niet zijn eigen 2012 voorwaarde dat de datum op de kassabon (2016) bepalend is omdat de mover al drie jaren “magazijntijd” had. Maar de voorwaarden kennen deze magazijntijd niet.
Impliciet zegt ALKO dat de garantietermijn van vijf jaren sinds 2018 voorbij is. Maar in zijn aanbieding is reparatie van de unit, zoals in de voorwaarden, wel een optie, wat weer strijdig is met dat verlopen garantietermijn. En de aanbieding van een compleet nieuwe AMS2 voor €1300 is in schril contrast met de eerste aanbieding. Is coulance een vorm van garantie?

Meest opmerkelijke uitspraak van ALKO: “maar wij hebben heel goede juristen”. Dit, ter ontmoediging van een ieder die het durft op te nemen tegen ALKO.

In de foyer.

Dank voor jullie medeleven, jongens en meisjes, het is prettig om deze te lezen.
Nog een paar opmerkingen van ons.

In de serie telefoongesprekken met ALKO hebben we, denk ik, wel zo ongeveer alle argumenten aangehaald die wij konden bedenken. U mag van mij aannemen dat ik redelijk kan omgaan met teksten zoals de Duitstalige garantiebedingungen en daar dus munitie vond om tegen de ALKO-meneer te gebruiken. Ook het noemen van “Radar” of “Rechtshulp” als hulpmiddel bracht geen verandering in de houding van ALKO, maar ontlokt de hierboven geschreven opmerking over de kwaliteit van hun juristen. En dan dat Duitse recht, denk ik dan.

Wij hebben onze knopen geteld. De garantievoorwaarden stonden toch vooral aan onze kant. We hadden een jurist in de armen kunnen nemen. We hadden misschien het gelijk aan onze kant gekregen. Maar hoe groot was de kans dat we dan de nieuwe complete 2019 AMS2 hadden “gekregen”? Is het niet meer reëel om aan te nemen dat ALKO dan strikt de 2012 voorwaarden was gaan hanteren en onze ene manke motor was gaan repareren, ons achterlatend met een verdachte andere motor? Of was er een schikking uitgekomen waarbij ALKO en wij water bij de wijn hadden moeten doen? Wat was dan, naast ons gelijk, onze winst geweest?

Onze opties waren hetzij de aanbieding accepteren of hem afwijzen en vreemd gaan. Dat laatste zou dan pakweg €2000 hebben gekost.

De oorspronkelijke dealer van de mover besloot niet te reageren op telefoontjes en mailtjes van ons, die we toch vanaf december herhaaldelijk hadden gepleegd en gestuurd. Dat had ALKO ons ook al voorspeld. Niet bewegen was voor hen het veiligst. Maar dat zegt impliciet dat er wel een verklaring was voor de “magazijntijd” en dat ze die verklaring liever voor zich houden. Ik betwijfel of deze dealer meer uit dit debacle had gehaald dan de moverman nu heeft gedaan. Deze laatste is immers een veel grotere afnemer van ALKO dan die LMC-dealer.
We hebben vrede met de oplossing die er is gekomen. Het is een gevalletje pech dat het ons geld heeft gekost maar goed, er pronken nu wel twee nagelnieuwe motoren onder onze nagelnieuwe Knaus. Op, naar verre bestemmingen!
Knaus Sport 450 FU Silver Selection met Hyundai Tucson

RobbertW
Berichten: 177
Lid geworden op: wo 23 mei 2018 23:51

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door RobbertW » vr 14 feb 2020 15:46


freekvo schreef:
RobbertW schreef:
vr 14 feb 2020 15:02
Jammer dat, ondanks dat het mag volgens de forumregels, het een sport is voor enkele leden om zuur te reageren op de manier waarop (los van de inhoud) in plaats van gewoon niet te reageren.
Er is niets op tegen om een verhaal of belevenis in delen te publiceren maar geef dat dan wel van tevoren aan.
Nu reageerden forumleden met tips en ideeën en probeerden op een constructieve manier mee te denken. Achteraf bezien was dat dus allemaal niet nodig geweest en dat noemen we dan in gewoon Hollands: voordegekhouderij en dan levert geen zure reacties op maar terechte kritiek!
Nogmaals, ik zei eerder ook al dat ik me goed kan vinden daarin. Niets mis met kritiek. Maar de manier waarop vond ik voor het grootste gedeelte niet constructief of in de vorm van een tip of verzoek. Of opbouwend.. het is soms nogal met de botte bijl, de oude garde tegen de nieuwere leden zou je denken. Daarmee zeg ik dus niet dat ik het niet eens ben met de kritiek of dat het niet zou mogen. En wanneer je weet dat iemand op deze manier post dan is één melding voldoende en anders niet lezen en reageren zoals de moderator eerder aan gaf.

Gebruikersavatar
RichTrip
Berichten: 1886
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 13:56

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door RichTrip » vr 14 feb 2020 15:51

RE.gif RE.gif

Zo eindelijk "opgelost" mrgreen.gif thumbup.gif

"Dank voor jullie medeleven, jongens en meisjes, het is prettig om deze te lezen."

Ergens bekruipt mij het gevoel dat je dit forum toch vooral ziet als een soort van eenrichtingsweg voor het uiten van je diepste zieleroerselen ......... weenie.gif
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door dieseltijger » za 15 feb 2020 05:20

At the end of the day moet je na 6 jaar 1300 euro aftikken. Ik vind dat nogal wat. En even alle gekheid op een stokje: we hebben het hier niet over high-tech mensen. Gewoon het Solex principe. Een apparaat die de marktkramen ook al tig decennia gebruiken.

De waarde van het (uitvoerige) bijdrage is dat je als consument niet doortastend genoeg kan zijn, zeker wanneer je in een situatie komt dat vingerwijzen kan gaat plaatsvinden. En hier was "the perfect storm" drie spelers die elk in ieder geval de suggestie aangeven dat ZIJ natuurlijk er niets aan kunnen doen.

En laten we wel wezen: we hebben hier een zeer divers pluimage aan forummers, die elk hun eigen "drive" hebben: de romanschrijver (reisben), de betweters (huh, ik??), de kijk-mij-eens typen, de informatie opzuigers, de twijfelkonten die nachten wakker liggen omdat de disselbakdeur iets scheef zit, mensen die klussen en info willen delen. Enzovoorts.

En dat moet allemaal bij elkaar op 1 forum. Leven en laten leven is denk ik de enige manier. Lees lange bijdragen niet of wacht een weekje en lees de laatste alinea's van de slotaflevering. Of heb ik het mis?
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

RogerS
Berichten: 1036
Lid geworden op: zo 1 aug 2010 21:02

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door RogerS » za 15 feb 2020 07:16

@Reisben: bedankt om je verhaal over je kapotte mover zo leuk op te schrijven thumbup.gif Ik heb ervan genoten.
Tja dat sommige forum leden zuur reageren omdat hun ongevraagde adviezen achteraf helemaal niet nodig waren, vind ik wel jammer. Als je de openingspost van Reisben leest daar vraagt hij ook helemaal niet om hulp of advies...
Caravanloos. :(

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door Jan van Vijven » za 15 feb 2020 08:00

De heading is wel een vraag.
Mocht dit een aanzet zijn om je ervaring te delen schrijf die dan in één keer incl. een einde. Naar een climax toe werken middels meerdere delen is voor een tv serie, niet voor een serieus onderwerp op een forum.
Laten voorkomen of je er nog mee bezig bent en er een beetje mee verlegen zit, lokt opmerkingen cq tips uit.
Een forum is uitermate geschikt om hulp of tips te krijgen, het is mijn inziens niet netjes om dit uit te lokken terwijl het allang opgelost is.
Eerlijke ervaringen delen is op een forum meestal een gewaardeerd goed, maar dit misbruiken om je schrijf talent te testen lokt niet direct vriendschappelijke opmerkingen uit.
Schrijf wat op je hart ligt, maar wel direct en eerlijk dan weten de mensen waar ze aan toe zijn, je voorkomt op die manier minder “ongewenste” tips!

Dit is een caravan forum, geen literaire test bank.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door dieseltijger » za 15 feb 2020 08:22

@Jan, je hebt daar wel een punt. Je weet dat mensen op een forum behulpzaam zijn - of de moeite nemen om te reageren, zowel positief als negatief.

Hetzelfde heb je als mensen een vraag stellen en vervolgens nooit meer iets van zich laten horen.

Enfin, typisch wat je kan noemen een "bedrijfsongeval" van de schrijver.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4190
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door WillyL » za 15 feb 2020 10:51

Aan alle reactoren... Met een ietsipietsie inzicht kon je vermoeden dat dit een verhaal in verschillende bedrijven was en het boek toch reeds in een heel vergevorderd stadium was, anders zou je een andere titel kiezen en niet van het eerste hoofdstuk reeds aanduiden dat er verschillende delen waren.
Dat jullie wat gepickeerd reageerden is jullie zaak, maar ik vond dat TS dit mooi deed.
Die reactie met BEN en zeepsop was er eerder over en zou beter geschrapt worden. [aschrik.gif]

@BEN, spoel je mond wat mij betreft maar met gewoon lekker water, je hebt dat goed gebracht. thumbup.gif
Jammer dat het je 1300€ kostte, dat is erg veel voor een foutie boel van Alko, maar tja, dat is een diepe bluts met een dikke buil.
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

Gebruikersavatar
Hans 555
Berichten: 1994
Lid geworden op: di 13 sep 2016 09:42

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door Hans 555 » za 15 feb 2020 11:01

Uit dit topic blijkt dan ook maar weer dat je niet zomaar spullen (in dit geval een mover) voor lief moet nemen. Om niet belazerd te worden zal je dus ter plekke moeten controleren of je een recent apparaat hebt gekocht. Ik vind dat Reisben door de dealer van de caravan belazerd is door een oude met bekende problemen gemonteerde mover.
Maar eind goed al goed voor Reisben maar met wel een rekening.
Fendt Bianco 515 SG getrokken door een Hyundai Tucson HEV.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door Micky » za 15 feb 2020 16:03

verwijdert omdat de oplossing er al was, voor niets geplaatst dus :(
Laatst gewijzigd door Micky op za 15 feb 2020 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door Micky » za 15 feb 2020 16:11

Ab schreef:
do 13 feb 2020 20:14
Blijf nou eens allemaal van die quote knop af.
Ik word er een beetje gestoord van om elke keer weer hele lappen tekst weg te halen.
Vanaf nu verwijder ik het hele bericht met een onnodige quote. Veel makkelijker.
ik heb gisteren (geloof ik) ook nog een hardnekkige quoter uitgelegd hoe het zit, tipje mijnerzijds als jullie als team 1 standaard zinnetje zouden gebruiken en daarin vermelden niet het bericht direct boven je te quoten, begrijpen de foutquoters het denk ik iets beter/ sneller en heeft het meer zin dan ze keer op keer naar de forumregels te verwijzen. het komt gewoon omdat op veel andere fora voor de duidelijkheid juist wel gewenst is altijd te quoten waar je op reageert, het zijn namelijk vaak dezelfde die naar de regels verwezen worden en toch blijven quoten mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: ALKO MAMMUT MOVER: komedie of drama?

Bericht door Micky » za 15 feb 2020 16:14

PremiumDiscovery schreef:
vr 14 feb 2020 08:09
RichTrip schreef:
do 13 feb 2020 19:24
Iets heel anders. Ik kan het wellicht mis hebben, maar ik heb het idee dat de hele uitkomst al lang bekend is, maar dat het verhaal nu gedoseerd wordt gepost als zijnde een seizoen van "Heel Holland bakt".
Dus volgens mij zijn alle suggesties welke worden gegeven overbodig, omdat het verhaal in feite al history is.
Sorry als ik het mis heb, maar als ik het niet mis heb, dan graag het volledige verhaal vertellen inclusief afloop........
Ik vermoedde ook al zoiets en je hebt gelijk gehad knipoog.gif

Waarom telkens reacties na onvolledige info uitlokken terwijl de afdronk al is geweest ?
Jemig, ik lees het draadje nu pas helemaal en idd, dit is gewoon belachelijk, ellenlange teksten met vermoeiende ervaringen terwijl de uitkomst er al is :( stom.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Plaats reactie

Terug naar “Movers”