Vloerverwarming

Alles wat te maken heeft met stroomvoorziening, gas en water.
Stekkers, kabels, accu's, verwarming, airco, kooktoestel, gasflessen, toilet/natte ruimte, keuken enz.
Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vloerverwarming

Bericht door Micky » wo 9 okt 2019 16:45

@chris,

ik zit nog te twijfelen, als ik 60cm x 330 cm neem (die is dan 196 Watt), heb ik ook onder de rondzit verwarming, echter zitten we daar nooit en is het doorgaans ons bed, maar ik sluit niet uit nu de caravan wat meer voor het grijpen staat, we wellicht ook vaker in het late najaar en winter weg gaan, dan zou eventueel het bed opgeruimd worden overdag.
maar het grootste gedeelte van de tijd wordt het daar niet gebruikt.

1; is de 200watt voeding dan wel voldoende (omdat je schreef overbemeten nemen)?
2; er zitten 2 aansluitingen op die voeding, kan ik 2 matten achter elkaar (1 van 190cm en 1 van 140 cm of korter bij de 300cm variant) leggen en de ene (dus onder het bed/rondzit) op 42v deel schakelbaar maken met deze zelfde voeding? Dus 1 berker schakelaar in de wand om de voeding aan te zetten, dan de 190cm op 1 uitgang en de 140 op de andere, maar met een schakelaar ertussen zodat ik die uit kan zetten.
ik heb met dit soort voedingen helemaal geen ervaring en het staat er niet bij op de website waarom er 2 uitgangen op zitten.
Moet ik de 42V draden aan de verwarmingsmat (standaard 250cm) zo kort mogelijk houden of kan ik die ook langer maken om een mooie plek voor die schakelaar te zoeken?

Om eerlijk te zijn, leg ik het liever in 1 keer goed zodat ook echt de hele caravanvloer verwarmd kan worden, ik ken mezelf, doe ik het niet, krijg ik er spijt van.

Edit, als ik op 300cm ga zitten, dan zit ik op 180 watt, dat lijkt me beter voor deze voeding toch?

dit geeft de website:
140 cm 84 watt
190 cm 114 watt
330 cm 196 Watt

klopt het als ik dan beter 2 delen neem en 2 losse voedingen van 200Watt (die van 100 watt is duurder).

wat gebeurd er met de overcapaciteit van de voeding? verbruikt hij altijd zijn max (zet de rest om in warmte?), of verbruikt hij minder als er minder afgenomen wordt, wel handig te weten bij minder stroom op de camping.

sorry, veel vragen scratch.gif :oops:
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Vloerverwarming

Bericht door Chris » wo 9 okt 2019 20:32

Hoi Micky...

1e: Ik zelf zou altijd kiezen voor een dubbele variant dan.... 2 matten en 2 voedingen...
2e: Een voeding kan nooit overbemeten zijn... hooguit wat te groot, maar daardoor doet ie het op zn sloffen en wordt er niet warm of koud van..
Dus, ik zou ook voor 2 voedingen gaan dan.... als je over 330 mtr praat tenminste.
Dan kan je denk ik ook beter gescheiden schakelaars monteren, die moeten wel in de 230 volt kant van die voedingen. ( zijn trouwens nette dingen die voedingen...fraai)
Enne.. oja... de kabels aan die dingen mag je net zolang maken als je zelf wilt..
Ik zou de aansluitdraden zover mogelijk uit de loop houden, daar de voedingen een beetje in de buurt maken ( event. met een mooi plugje aansluitbaar ofzo) en dan de 230 volt bedrading, al is het 20 meter, naar de plaats waar je de schakelaars wilt maken... kan prima.

En onder de rondzit.... man dat is juist een van de "lekkerste" plekjes..
Ik heb die kolompoot van de tafel er bovenop staan, en als dan die VV aan staat wordt die kolompoot ook heerlijk warm.
Da's lekker als je binnen op de kousevoetjes loopt.... man man...
Maar... wij zitten idd ook aan de rondzit..
BTW... er ligt ook een tapijtset in onze hut, daaronder dus de VV... dubbel lekker...

Bedenk wel dat het nooit de hoofdverwarming kan worden he... dat lukt niet, daarvoor is de capaciteit ongeschikt.
En, je moet die folie ergens onder maken.
Ik plakte het onder een dun vinylletje, maar je kan ook van die PVC tegels gebruiken denk ik...
Dat moet je zelf maar uitvlooien, niet zo op de grond dus... iets erover..
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vloerverwarming

Bericht door Micky » wo 9 okt 2019 20:47

RE.gif scratch.gif

ik heb origineel zeil op de vloer, daar wil ik het op plakken en daaroverheen de vloerbedekking, die helemaal op maat is van de caravan, dus geen matten met naden ertussen, kan dat niet dan?
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Re di Coppi
Berichten: 1439
Lid geworden op: do 19 sep 2013 09:47

Re: Vloerverwarming

Bericht door Re di Coppi » wo 9 okt 2019 20:57

Chris schreef:
zo 6 okt 2019 21:25
Heren...
Iets interessanst gevonden.

Verwarmingsfolie voor 42 volt...60 cm breed..
https://www.budgetheat.eu/nl/368-carava ... 51035.html
Ook in 40 breed beschikbaar:
https://www.budgetheat.eu/nl/367-carava ... 51035.html
20 cm lijkt mij te smal, maar toch:
https://www.budgetheat.eu/nl/366-carava ... 51035.html

Of in 24 volt:
https://www.budgetheat.eu/nl/602-carava ... 19600.html
40 cm
https://www.budgetheat.eu/nl/601-carava ... 19600.html
20 cm
https://www.budgetheat.eu/nl/600-carava ... 19600.html

En zelfs in 12 volt:
https://www.budgetheat.eu/nl/610-carava ... 19624.html
ook 60-40 en 20 cm breed.

Tevens aansluitmateriaal voor elck wat wilsch.... zat voorhanden daar...

Doe er je voordeel mee..
Hier heb ik mijn 42V vloerverwarmingmatten gekocht.
V60, Fendt Saphir 510 TFK

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Vloerverwarming

Bericht door Chris » wo 9 okt 2019 21:35

Micky schreef:
wo 9 okt 2019 20:47
RE.gif scratch.gif

ik heb origineel zeil op de vloer, daar wil ik het op plakken en daaroverheen de vloerbedekking, die helemaal op maat is van de caravan, dus geen matten met naden ertussen, kan dat niet dan?
Denk het wel, als het maar niet "bloot" ligt en niet schuift.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Stigter
Berichten: 1132
Lid geworden op: ma 18 nov 2013 23:45
Locatie: Midden Nederland

Re: Vloerverwarming

Bericht door Stigter » wo 9 okt 2019 21:55


Chris schreef:Hoi Micky...

Dus, ik zou ook voor 2 voedingen gaan dan.... als je over 330 mtr praat tenminste
Dat is een grote caravan . Mrgreen.gif
Groet Arnold

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 758
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Vloerverwarming

Bericht door HenkR » wo 9 okt 2019 22:06

Bij ons af fabriek en zit ook onder vloer toiletruimte. Oh zo lekker als je snachts op je blote voeten gaat toiletteren.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vloerverwarming

Bericht door Micky » do 10 okt 2019 18:40

RE.gif

dat is het mooiste en kan eigenlijk bij ons ook als ik de bak verwijder, want in de bak ligt ook al vloerbedekking mrgreen.gif
maar tijdens de koude nachten hebben we altijd sowieso de vloeistofverwarming aan en die is voor de "badkamer/toiletruimte" nogal overbemeten gezien de wens in de winter, dus als de caravan zelf relatief koel is, is het toilet altijd overal heerlijk warm, zelfs het toilet zelf wordt mee verwarmt door de radiator die er ook achterlangs loopt. dus warme caravan betekent hete "badkamer" echter de vloer is dan niet warmer dan de rest [aschrik.gif] mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vloerverwarming

Bericht door Micky » do 10 okt 2019 18:41

Stigter schreef:
wo 9 okt 2019 21:55
Chris schreef:Hoi Micky...

Dus, ik zou ook voor 2 voedingen gaan dan.... als je over 330 mtr praat tenminste
Dat is een grote caravan . Mrgreen.gif
Ik heb geprobeerd hem wat op te rekken, maar hij was maar 5,2 meter aan de buitenkant en hij wordt niet langer scratch.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vloerverwarming

Bericht door Micky » do 10 okt 2019 18:48

Chris schreef:
wo 9 okt 2019 20:32
Hoi Micky...

1e: Ik zelf zou altijd kiezen voor een dubbele variant dan.... 2 matten en 2 voedingen...
2e: Een voeding kan nooit overbemeten zijn... hooguit wat te groot, maar daardoor doet ie het op zn sloffen en wordt er niet warm of koud van..
Dus, ik zou ook voor 2 voedingen gaan dan.... als je over 330 mtr praat tenminste.
Dus het wordt 2x voeding zoals hierboven 200 Watt en 2 matten, 1 van 190 cm en 1 van 140cm

de korte (van de rondzit) krijgt stroom van de voorkant van de caravan, dus ook uit de rondzit en de lange die altijd gebruikt gaat worden krijgt stroom van de kont van de caravan, dus ik hoef nergens draden over de vloer te leggen waar je zou staan of lopen thumbup.gif

dan schakelaars zonder lampje en ik twijfel nu of ik het niet gewoon met klik-aan klik-uit zal doen, dan kan ik ze met de afstandsbediening of telefoon aan en uit zetten, dan hoef ik niet eens een schakelaar in te bouwen (=lelijk).

Chris, maar ook de anderen, bedankt voor de bijdragen, zeer gewaardeerd thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Vloerverwarming

Bericht door Chris » do 10 okt 2019 20:20

RE.gif

Mooi.... dat wordt er lekker warmpjes bijzitten straks... let maar op.
Een ding...
Die voedingen, dat is een stukje elektronica dus, en dat moet vermogen leveren, de ene 114 watt en de andere 84 watt volgens hun opgave.
( daar kan wel eens een beetje speling in zitten hoor)
Maar...
De voedingen zijn sterk zat, echter, bouw ze niet stijf in.
Zorg dat er wat "ademhalings ruimte" om die dingen heen zit.
Dus niet in een klerenkassie achter en half onder de sokken of T shirts.
Da's wel logisch he... thumbup.gif

Laatste...
Die folie heeft een hele gladde toplaag, glij niet uit, maak het tapijtje vast....

enne....
Ik wordt ondertussen ook een beetje jaloers..
In mijn hut zit wel VV, van voor tot achter, lange lappen..
Maar in mijn plee is het wel koud, geen VV daaronder zoals in andere modellen waar het toilet voorin zit naast het bed.
We hebben daar wel een kleedje liggen, maar een elektrisch tapijtje van 40x60... maak ik mn meisjes wel blij mee denk ik.
Es effe een nachie over slapen...doet ik dat of doet ik dat niet.. :lol:
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Vloerverwarming

Bericht door Micky » do 10 okt 2019 21:13

RE.gif mrgreen.gif awhoea.gif

wat versta je onder "stijf" inbouwen, vanwege de vloeistofverwarming hebben alle bankkasten dubbele bodems, als ik het daar onder bouw zit het in de trek van de lucht, door hun warmte brengen ze dan een natuurlijke trek op gang, lijkt me geen probleem toch?

ik ga even een foto zoeken, hier komen ze dan onder, om te garanderen dat er geen parasol of iets ook echt op komt te liggen.

Afbeelding


Maar goed, de eerste 140 euro is erdoor, nu de afwerking, dus stel dat het 200 wordt dan lach ik me een krul in de broek awhoea.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Vloerverwarming

Bericht door Chris » do 10 okt 2019 21:26

RE.gif

Waarschuw even dan als die krul komt..... ben ik weg... awhoea.gif awhoea.gif
Maar verder lijkt dat idd een prima plekkie..
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vloerverwarming

Bericht door Micky » vr 11 okt 2019 15:18

ik wilde volgende schakelaars gebruiken, gewoon monteren in de bankkast (dus onder het bed bij de voeten, geen last van het lampje maar wel makkelijk kunnen zien of hij aan staat), helaas kan ik met mijn beste google gedrag nog geen leverancier vinden die hem binnen een acceptabele tijd levert, ik wil graag 1 dubbele schakelaar zodat ik 1 gat moet zagen ipv 2 naast elkaar waardoor het altijd minder strak wordt :(

wie heeft er nog een ander advies/optie voor het aan- en uitzetten van de 2 delen vloerverwarming?

https://nl.aliexpress.com/item/32924867 ... e53cec4f-5
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
thmeyer
Berichten: 1644
Lid geworden op: vr 6 apr 2012 13:14
Locatie: Nat. park Utrechtse Heuvelrug

Vloerverwarming schakelaars

Bericht door thmeyer » vr 11 okt 2019 16:20

RE.gif

Beste Mickey,

Ik kan mijn voorstellen dat je de beide voedingen apart wil schakelen, maar die schakelaars in die link van jouw zou ik nooit “hiervoor” gebruiken. In 1 van mijn eerste caravans zat zo’n schakelaar voor de koelkast.
De rode was niet zo erg, want die brandde alleen als de caravan achter de auto hing.
Maar die groene (220 volt) heb ik altijd vervloekt, vanwege het vele licht ‘s nachts.
Ik hing er altijd iets voor als ik naar bed ging. Overdag is het geen punt.
Mijn huidige caravan heeft vanaf fabriek een vloerverwarming met een schakelaar (met licht signalering) om de hoek bij de deur. Het is z’n zelfde schakelaar als die van de boiler, maar met een andere symbool (vloerverwarming) erop.
Voor het gemak heb ik daarover een KlikAanKlikUit schakelaar gezet, zodat ik van uit mijn bed de vloerverwarming uit kan zetten, maar ook aan kan zetten. Wel zou ik voor een dubbele schakelaar gaan.

Opmerking: Ik heb ook even op internet zitten kijken en iets gevonden, wat minder licht uitstraalt.

Zie bijlage:

Link: Dubbele schakelaar

Groetjes Theo
Bijlagen
Dubbel schakelaar 2.jpg
Laatst gewijzigd door thmeyer op vr 11 okt 2019 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten Theo (Seat Altea 1.8 TSI DSG-7 155 Kw 210 pk, Avento 445 TF, Truma Ultraheat en Hawker SBS60 Accu, incl. privat WiFi-netwerk (Alfa R36 Special+)

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 758
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Vloerverwarming

Bericht door HenkR » vr 11 okt 2019 16:32

Of koop iets heel moois voor bijna niets
https://nl.aliexpress.com/item/33013321 ... b201603_55
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vloerverwarming

Bericht door Micky » vr 11 okt 2019 16:35

thmeyer schreef:
vr 11 okt 2019 16:20
RE.gif

Beste Mickey,

Ik kan mijn voorstellen dat je de beide voedingen apart wil schakelen, maar die schakelaars in die link van jouw zou ik nooit “hiervoor” gebruiken. In 1 van mijn eerste caravans zat zo’n schakelaar voor de koelkast.
De rode was niet zo erg, want die brandde alleen als de caravan achter de auto hing.
Maar die groene (220 volt) heb ik altijd vervloekt, vanwege het vele licht ‘s nachts.
Ik hing er altijd iets voor als ik naar bed ging. Overdag is het geen punt.
Mijn huidige caravan heeft vanaf fabriek een vloerverwarming met een schakelaar (met licht signalering) om de hoek bij de deur. Het is z’n zelfde schakelaar als die van de boiler, maar met een andere symbool (vloerverwarming) erop.
Voor het gemak heb ik daarover een KlikAanKlikUit schakelaar gezet, zodat ik van uit mijn bed de vloerverwarming uit kan zetten, maar ook aan kan zetten. We zou ik voor een dubbele schakelaar gaan.

Opmerking: Ik heb ook even op internet zitten kijken en iets gevonden, wat minder licht uitstraalt.

Dank je Theo thumbup.gif , die heeft ook zeker mijn voorkeur maar ook die duurt een maand of meer voor leveren (1 website in Nederland, maar dat is een zakelijke website en bestellen in grote aantallen), overigens komen de schakelaars onder het bed, dus we gaan er geen last van hebben.
we hebben hem idd ook in de koelkast, daarvoor heb ik een speciaal kapje gemaakt die er overheen gaat tijdens de nacht mrgreen.gif want idd dat licht is zo fel dat je er een boek bij kunt lezen [aschrik.gif]

dus "jouw" schakelaar leverbaar in Nederland en ik ben helemaal blij mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vloerverwarming

Bericht door Micky » vr 11 okt 2019 16:37

HenkR schreef:
vr 11 okt 2019 16:32
Of koop iets heel moois voor bijna niets
https://nl.aliexpress.com/item/33013321 ... b201603_55
Thanx, ik had ook al schakelaar gevonden die exact zijn zoals de schakelaars in de caravan, maar eigenlijk wil ik een kleine schakelaar, echter ga ik bij het zien van jou link er toch even induiken mrgreen.gif thumbup.gif

maar de vraag, branden de controle lampjes bij aan of bij uit scratch.gif want dat is namelijk vaak bij uit, zodat je dat schakelaar kunt zien in het donker :(
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 758
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Vloerverwarming

Bericht door HenkR » vr 11 okt 2019 16:48

De zachte blauwe LED indicator zal op wanneer het licht uit is, en uit wanneer het licht is op.
Inderdaad net verkeerd om, maar moet ook anders om bestaan.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Gebruikersavatar
thmeyer
Berichten: 1644
Lid geworden op: vr 6 apr 2012 13:14
Locatie: Nat. park Utrechtse Heuvelrug

Vloerverwarming schakelaars

Bericht door thmeyer » vr 11 okt 2019 16:49

RE.gif

Toevallig heb ik nog zo'n dubbel zwarte schakelaartje liggen en deze brandt wanneer deze ingeschakeld is !!

Theo
Groeten Theo (Seat Altea 1.8 TSI DSG-7 155 Kw 210 pk, Avento 445 TF, Truma Ultraheat en Hawker SBS60 Accu, incl. privat WiFi-netwerk (Alfa R36 Special+)

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vloerverwarming

Bericht door Micky » vr 11 okt 2019 16:54

RE.gif

met die 2 ronde lampjes? en voor 230v?

dan neem ik hem graag van je over, zeg maar wat het kost incl. verzendkosten thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Vloerverwarming

Bericht door Chris » vr 11 okt 2019 22:46

Ik ben wat laat..
Maar die switches uit jou link zou ik ook niet gebruiken... beetje teveel "troep" vaak.
Gammele dingen dus...
Die van Theo lijken veel steviger.

Nog iets...
Ik had in mijn vorige hut ook iets wat rood licht gaf... daar was erg veel commentaar op door de dames... snappie... scratch.gif
Groen is al minder ernstig..vinden de dames.... als het maar zwak licht is.
Ik heb ook 2 LED's voor signalering van de accu in de kijker zitten.... wel erg met weerstandjes gespeeld om de lichtsterkte naar mijn smaak in te stellen.
Rooie of groene pitten s'nachts is een drama hoor...
Laatst gewijzigd door Chris op vr 11 okt 2019 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vloerverwarming

Bericht door Micky » vr 11 okt 2019 22:48

RE.gif

hahaha, de dames bepalen het hier niet, dat doe ik... de vloerverwarming op zich gaat een feest zijn dus de lichtjes worden wel geaccepteerd awhoea.gif

als het goed is, is er een schakelaar onderweg, met die kleine lampjes thumbup.gif
Laatst gewijzigd door Micky op vr 11 okt 2019 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Vloerverwarming

Bericht door Chris » vr 11 okt 2019 22:49

Zo... de wind eronder dus... awhoea.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vloerverwarming

Bericht door Micky » vr 11 okt 2019 22:50

RE.gif

subtiel bijsturen waar nodig mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Plaats reactie

Terug naar “Elektra, gas, water”