Even een ander onderwerp in dit topic dan de gewichten die een velg mag dragen, ik zag in dit weekend dat de velgen van onze nieuwe caravan gewoon uitgebalanceerd zijn doordat er plaklood aan de binnenkant van de velg zit (dit doen ze niet voor de sier lijkt mij

). Er is in een topic al eens aangegeven dat er caravanfabrieken/bouwers zijn die wielen onder een caravan helemaal niet uit balanceren.
Misschien is dat bij Hobby ook wel zo maar wij hebben de LMV niet standaard vanaf fabriek laten komen en achteraf toch de beslissing genomen om LMV (de originele en ook nog goedkoper) te laten monteren en dat werd dan door de dealer gedaan. Misschien zit daar dan het verschil in wat uitbalanceren betreft.
Het was mij ook nog nooit opgevallen bij de vorige caravans met LMV die wel vanaf fabriek geleverd werden dus wie weet is het verstandiger om ze niet vanaf fabriek maar via de dealer te laten monteren/leveren, qua prijs zeker wel
Is wel zo dat bij verschillende types caravans de LMV al standaard onder de caravan zitten vanaf fabriek .
Dodge RAM 3,6 L 309pk 2013 automaat 8 traps met aan de haak een Hobby 620 CL Prestige 2019 met verzw.as TMT 2200 kg. + TFTpaneel + LMV + Trumamover XT4 + Truma airco Aventa Comfort.