Mag ik hier uit maken dat je de koelkast onderweg (tijdens het rijden) laat koelen op je gasfles?Pino schreef: En in combinatie met de koelkast op gas onderweg
Of is dit een hele domme vraag?
Mag ik hier uit maken dat je de koelkast onderweg (tijdens het rijden) laat koelen op je gasfles?Pino schreef: En in combinatie met de koelkast op gas onderweg
Officieel moet het gas uit bij een tankstation... echter is een uitlaat of ander motor onderdeel van je auto ook warm genoeg om benzine dampen te doen ontbranden. Dan is de koelkasthut die 6 meter verder dan de pomp staat geen direct gevaar.BdeB schreef:Schommelingen van de hut en de tankstations? Is dat geen probleem?
Als dit allemaal geen probleem is ga ik niet moeilijk doen om een 4mm kabel te trekken voor constante spanning....
Ja, een booster van Schaudt kan je uitbreiden met een 12v en een 230v relais (schema) zodat er aan de paal geen ongewenste stromen kunnen plaatsvinden, maar de zowel de 12-voltsvoorziening via de omvormer en de accu bijlaadt via de acculader op de 230 volt van de paal. Schema heb ik van een mede-forummer gehad.karel4leeflang schreef:We.
Een oplossing om een boordaccu v/d caravan te laden, via de auto, bestaat dat is een module een z.g booster.
Welke de spanning verhoogd en de stroom verlaagd, zodat benodigde laadspanning kan worden geleverd, het totaal aangeleverde vermogen blijft constant. Booster Schaudt WA1214-8.
Longleef