Camping Sanguli

Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 688
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Camping Sanguli

Bericht door Jeroent83 » do 2 jul 2015 13:35

Afgelopen weekend ben ik terug gekomen van Sanguli te Salou, en in 1 woord Geweldig. Je moet er natuurlijk wel van houden want het is echt een levendige camping, niet direct iets waar je heen moet gaan voor rust en natuur. Voor ons gewoon was het perfect super zwembaden, mooi en ruime plaats wel op het wat duurdere E veld. En als je het centrum in wilt loop je de camping af zo de boulevard op vol met winkeltjes, resaurants en gezelligheid. Het sanitair werd ook keurig onderhouden de hele dag door werd er gepoets. Nee ik kan geen negatief punt verzinnen. Ik ben alleen bang dat ik nooit meer zo iets zal vinden en ik wil niet vast staan op 1 camping, maar terug gaan we hier zeker nog een keer.
BMW 340i Touring + Adria Adora 613 UT

karinjanette

Re: Camping Sanguli

Bericht door karinjanette » do 2 jul 2015 16:18

Ja wij kennen sanguli.prachtige camping. Je was er in het voorseizoen,al wel gezellig druk? Doet de camping nog mee aan de een of andere campingcard met korting? Wij zijn net terug uit italie,gardameer camping bella italia.ook een aanrader als je van sanguli gecharmeerd bent. Groot zwemparadijs,loopafstand langs boulevard naar Peschiera,veel markten enhet heerlijke gardameer.

Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 688
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Re: Camping Sanguli

Bericht door Jeroent83 » ma 6 jul 2015 18:14

De eerste week dat we er stonden was het al goed druk en leek het wel een Nederlandse camping, veel 65+ (67+) ondanks het leeftijd verschil een gezellige sfeer. de 2e week stond de camping bijna helemaal vol en 70% Spanjaarden wegens het feest "san juan" als ik het goed zeg. daar hebben we zelf ook nog even van kunnen genieten. Ik heb direct even Bella Italië bekeken en dat is inderdaad een geweldige tip, we waren sowieso al van plan volgend jaar Italië te bezoeken. Mochten er nog meer mensen tips hebben over soortelijke campings, ik hoor het graag. En voor september zoek ik ook nog iets maar dan wel maximaal 600km. (Suggesties zijn meer dan welkom)
BMW 340i Touring + Adria Adora 613 UT

karinjanette

Re: Camping Sanguli

Bericht door karinjanette » ma 6 jul 2015 19:43

Met deacsi card kost bella 18euro per nacht in voorseizoen. Mogelijk reserveer ik volgend jaar wel,want de camping was in juni vol en we kregen met moeite een plaatsje.

Gebruikersavatar
Gumm
Berichten: 489
Lid geworden op: zo 17 aug 2008 22:31

Re: Camping Sanguli

Bericht door Gumm » di 7 jul 2015 03:09

Om de 2 a 3 jaar stonden we op Cambrils-Parc , het dochter van het bedrijf waartoe ook Sanguli behoort.
Ongeveer 5 jaar geleden werd "onze camping" een huisjes park en wij zijn daar toen in een golfkarretje rond geleid op Sanguli.
Om ons warm te maken zeg maar...
Toen ( ik weet niet hoe het nu is) trok Sanguli een ander soort publiek.
Wij zagen daar toen straten met mensen die blijkbaar uit Den Haag kwamen, wijkjes met kampeerders uit het Rotterdamse en zo voort.
( overheersend, komen er al 100 jaar, vlaggen, muziek van wereld beroemde volkszangers enz).
Ik kan me met iedereen vermaken en ben thuis in het bourgondische zuiden maar..voor >alle dagen feest< stap ik thuis wel op de fiets...
De faciliteiten waren op top niveau en dat zal nu zeker niet minder zijn. Het voorgaande, en het idee om met een stel jonge pubers bijna in hartje Salou te staan, was voor ons toen de reden om even verder te kijken. (Nu komt onze oudste ook thuis als ik de deur uit ga dus...)
Wij zijn waarschijnlijk niet de enige geweest die eenmaal terug gebracht op Cambrils-Parc hebben laten weten wat we er van vonden.
Als ik de voorgaande berichten lees heeft de bedrijfsleiding niet stil gezeten want het lijkt er op dat er een andere wind is gaan waaien op Sanguli. Misschien gaan we binnenkort toch nog maar eens kijken op deze camping..
Knaus Sudwind 450QU(1050-1500) ...Skoda Superb 1.6TDI/ 120Pk /250Nm

Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 688
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Re: Camping Sanguli

Bericht door Jeroent83 » di 7 jul 2015 06:56

Het publiek dat jij omschrijft zit er nog wel maar niet overheersend, eigenlijk alleen voorraan op de standaard plaatsen. Maar eigenlijk geen last van gehad en ik had ook het idee dat de camping hier erg mee bezig is. Toen wij zelf thuis kwamen van een avond stappen is salou rond 04:00 stond er op elke hoek van de camping beveiliging en dat gaf ook wel een goed gevoel.
Sowieso zou ik iedereen aanraden om een Speciaal Plek te boeken, dit zijn fijne plaatsen met voldoende ruimte caravan, de normale plekken waren erg klein.
Bijlagen
WP_20150611_16_29_36_Pro.jpg
Plaats E13
BMW 340i Touring + Adria Adora 613 UT

Gebruikersavatar
Gumm
Berichten: 489
Lid geworden op: zo 17 aug 2008 22:31

Re: Camping Sanguli

Bericht door Gumm » di 7 jul 2015 13:26

Mooie plek, met wat schaduw en voldoende ruimte de auto kan er met gemak bij.. Het kriebelt om er nog eens te gaan kijken,
Wij gaan dit jaar nog een keer naar Playa Bara. Ook een mooi aangelegde camping maar meer vanwege de vrienden en vriendinnen die de jongelui daar hebben en de strandtenten/ restaurants op het strand. Terwijl de camping daar en tegen al het wenselijke in huis heeft moeten we daar, in vergelijking, voor een boulevard met restaurants en winkeltjes toch even in de auto stappen.
Veel mensen kijken bij deze camping op tegen het -niet kunnen reserveren- terwijl ons dat al 4 jaar prima bevalt.
Het liet ons dat jaar vrij om even verder te kijken maar na een nacht op "Playa Montroig" en een rondwandeling op de daarnaast gelegen Torre del Sol (na het ontbijt de boel verkast naar Playa Bara).
Het viel toen aanvankelijk 4 jaar geleden ook niet mee. Dit kwam doordat we alles met de luxe en comfort vergeleken van de eens zo mooie en fijne camping in Cambrills. Het achtergelegen binnenland is bergachtig daardoor loopt de spoorbaan langs de Catalaanse kust. Soms dwars door de camping of net er voor of achter langs, dat moet je in deze contreien wel voor lief nemen.
Knaus Sudwind 450QU(1050-1500) ...Skoda Superb 1.6TDI/ 120Pk /250Nm

Gebruikersavatar
Roland W.V.A. van Os
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 1 apr 2007 15:14
Locatie: Zeeuws Vlaanderen

Re: Camping Sanguli

Bericht door Roland W.V.A. van Os » di 7 jul 2015 21:30

Afgelopen mei-vakantie (2015) er ook geweest.
Gevlogen vanaf Charleroi op Reus.
Dan met de bus naar Salou.
Hebben daar dus in een huisje gezeten... (doen trouwens €250,--/dag in het hoog-seizoen scratch.gif scratch.gif scratch.gif ???)

Idd. een mooie camping, maar wel effe doortrekken met de caravan.
Mag ik weten hoelang jullie daar gemiddeld over rijden en welke route?

Ik bedoel, als je maar drie weken hebt en je rijdt 3 dagen heen en terug (da's dus 6 dagen) .... dan blijft er weing vakantie over.
Maar de rest van de familie heeft daar wel genoten, dus misschien.....OOIT !!!!
Wie weet???
DSC01473.jpg
Ford MONDEO en HOME-CAR RACER 39 TZF

Vino
Berichten: 588
Lid geworden op: zo 12 sep 2010 11:01

Re: Camping Sanguli

Bericht door Vino » di 7 jul 2015 22:01

Even een reactie op reserveren Bella Italia Garda Meer:Deze camping is geweldig, alleen loop je het risico dat je maar 3 nachten mag blijven.Ik heb het gevoel dat ze discrimeneren.Kom je aan en je geeft aan dat je met een kortingskaart zoals ACSI of Best Deal wilt betalen dan is de termijn maximaal 3 weken.Afhankelijk wie je treft aan de receptie.Betaal je zonder kortingskaart mag je onbeperkt blijven.Dus kijk uit en maak goede afspraken en controleer de datum welke je hebt afgesproken.Het trukje om je pas niet te gaan ophalen gaat ook niet meer op want dan zeggen ze dat je je eerder had moeten melden en dien je alsnog de volle mep te betalen.Dit jaar mee gemaakt:Italiaanse mensen die al 35 jaar hier kwamen mochten maar 3 weken blijven,anderen weer 2 maanden etc.Een ander echtpaar wilde 5 weken blijven want de dochter en echtgenoot met 2 kindjes hadden een huisje gehuurd in de laatste 2 weken van de vakantie van opa en oma.Helaas kregen opa en oma maar toestemming om 3 weken te blijven! Je kunt je wel voorstellen wat een paniek er was.Oma en Opa zijn toen na 3 weken op een camping een stuk verder op gaan staan.Maar gezellig met het hele gezin op één camping was er dus niet meer bij.U bent gewaarschuwd, bezint eer ge begint!

Met vriendelijke groet,

Vino.

karinjanette

Re: Camping Sanguli

Bericht door karinjanette » di 7 jul 2015 23:26

Ja daar heb ik ook iets van meegekregen. Stel stond al vier weken en wilde nog vier weken bijboeken.dat kon niet,ze moesten om de paar dagen komen vragen of ze nog konden blijven. Ik had zelf aangegevern twee a drie weken te willen blijven en dat was geen probleem. Het beleid is soms vreemd. Mischien toch niet reserveren maar aankomen in het weekend dat de duitse pinkstervakantie eindigt. Dan is er wel plek.

Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 688
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Re: Camping Sanguli

Bericht door Jeroent83 » wo 8 jul 2015 06:27

Roland W.V.A. van Os schreef:Afgelopen mei-vakantie (2015) er ook geweest.
Gevlogen vanaf Charleroi op Reus.
Dan met de bus naar Salou.
Hebben daar dus in een huisje gezeten... (doen trouwens €250,--/dag in het hoog-seizoen scratch.gif scratch.gif scratch.gif ???)

Idd. een mooie camping, maar wel effe doortrekken met de caravan.
Mag ik weten hoelang jullie daar gemiddeld over rijden en welke route?

Ik bedoel, als je maar drie weken hebt en je rijdt 3 dagen heen en terug (da's dus 6 dagen) .... dan blijft er weing vakantie over.
Maar de rest van de familie heeft daar wel genoten, dus misschien.....OOIT !!!!
Wie weet???
DSC01473.jpg
Dat rijden heb je gelijk in ik ben 2 dagen voor mijn reservering vertrokken eerste dag 700Km 2e dag 600Km en de laaste dag nog maar ~250 zodat we rond de middag op sanguli aan kwamen. We hebben daar toen 2 weken gestaan en die vlogen voorbij. Maar goed voor mij begon de vakantie op het moment dat ik thuis in de auto stapte, ik ben ook de enige die heeft gereden maar dat vind ik heerlijk. 700Km op 1 dag is wel de max, dan heb ik het helemaal gehad. Maar dan stonden we meestal rond 3 uur op de tussen stop camping.
We zijn gereden vai Maastricht -> Luik -> Nancy -> Dion -> Lion -> Montpellier -> Barcelona -> Tarragona -> Salou.
De afstand is me erg meegevallen, Maar die huisjes zijn echt extreem duur. de Camping prijs vond ik wel meevallen met 4 personen 14 dagen van 11 t/m 25 juni was 480 euro.
Volgendjaar Italie of weer naar spanje maar dan word het Blanes.
BMW 340i Touring + Adria Adora 613 UT

debbyenjurgen

Re: Camping Sanguli

Bericht door debbyenjurgen » di 12 apr 2016 17:04

Wij rijden vanuit Blankenberge over parijs,Clermont ferrand,Perpignan,Barcelona en Salou en we rijden daar zo'n 24 uur onderweg met 1 overnachting

Gebruikersavatar
Roland W.V.A. van Os
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 1 apr 2007 15:14
Locatie: Zeeuws Vlaanderen

Re: Camping Sanguli

Bericht door Roland W.V.A. van Os » wo 13 apr 2016 19:17

Toch maar weer 2 weekjes naar Sanguli deze mei-vakantie, enkel met de auto en daar in een huisje.
Eens kijken hoe het gaat zo over de weg zonder "sleur-hut".

haphop.gif
Ford MONDEO en HOME-CAR RACER 39 TZF

Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 688
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Re: Camping Sanguli

Bericht door Jeroent83 » zo 29 mei 2016 12:22

Nu, alle voornemens om ergens anders heen te gaan overboord gegooied en zojuist weer 2 weken sanguli geboekt.
We gaan begin september dus net buiten de drukke periode. Dus zelfde route als vorig jaar alleen andere tussen campings.
BMW 340i Touring + Adria Adora 613 UT

Gebruikersavatar
HarrieK
Berichten: 532
Lid geworden op: zo 5 jan 2014 23:32
Locatie: Oldambt

Re: Camping Sanguli

Bericht door HarrieK » zo 29 mei 2016 13:03

RE.gif
Prachtig, ik kan het mij voorstellen en in mijn jongere jaren zou ik het ook doen thumbup.gif zit er zelfs nu nog wel aan te denken lekker in het bruisende nachtleven knipoog.gif

Gebruikersavatar
Willem2506
Berichten: 47
Lid geworden op: di 14 jan 2014 21:56
Locatie: Rotterdam

Re: Camping Sanguli

Bericht door Willem2506 » za 7 jan 2017 20:52

Ook maar deze camping geboekt, in het verleden wel eens bij vrienden gekeken maar dat is wat jaren geleden. We gaan de laatste 2 van juni en de eerst week van juli hopelijk net voor de echte drukte.
We hebben plaats W117 een masterplaats.
We rijden er rustig heen met 2 overnachtingen een rond dijon en een voor Perpignan denk ik dan is het de volgende dag nog maar 280km...
Opel Astra 1.4 turbo 150 PK BJ 2016 , Knaus 420 QD sport BJ 2014 met sport pakket ,dissel afwerking,enduro mover en unico Genua voortent..

Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 688
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Re: Camping Sanguli

Bericht door Jeroent83 » zo 8 jan 2017 11:28

BIj ons was het in juni gezellig druk maar de Camping is zo groot dat het niet snel te druk wordt 3 of nu inmiddels 4 zwembaden liggen mooi verdeeld over het park.
De master plaatsen zijn ook flink groot daar staan verschillende dubbel assers als je op de eerste rij staat kun je mooi over de camping heen kijken aangezien de master plaatsen zich hoger begeven.
Het eerste jaar heb ik het ook met 2 overnachtingen gedaan echter vorig jaar schoot het zo op, dat ik de eerste dag naar Macon gereden en de 2e dag direct naar de camping.
dat was voor mij de eerste dag zon 730 KM en de 2e dag nog zo'n 800 het eerste jaar was ik echt kapot naar 600KM maar nu ging het allemaal heel soepel en was helemaal niet vermoeid ook niet bij aankomst. We stoppen ook alleen als de tank bijna leeg is ma goed dat is dus al na 280 ~ 300KM.
BMW 340i Touring + Adria Adora 613 UT

Gebruikersavatar
Willem2506
Berichten: 47
Lid geworden op: di 14 jan 2014 21:56
Locatie: Rotterdam

Re: Camping Sanguli

Bericht door Willem2506 » di 10 jan 2017 13:24

Dank voor de info dat de masterplaatsen hoger liggen wist ik niet maar prima hoor.
Toen we belden vertelde de dame van de receptie dat W117 een nieuw plek is, we gaan het zien thumbup.gif
vroeger reden wij het ook met een overnachting nu wil ik het eens rustig aan doen ( als ik me kan beheersen).
wij hebben nog een voorseizoen plaats op camping de Vergarde in Erichem dus we gaan daar woensdag s 'morgens rond 8 uur weg.

Groet Willem
Opel Astra 1.4 turbo 150 PK BJ 2016 , Knaus 420 QD sport BJ 2014 met sport pakket ,dissel afwerking,enduro mover en unico Genua voortent..

davkee
Berichten: 20
Lid geworden op: za 3 jun 2017 17:37
Locatie: opglabbeek

Re: Camping Sanguli

Bericht door davkee » za 10 jun 2017 23:55

even iets over camping sanguli

wij gaan er achter 4 weken naartoe en heb nog enkele vraagjes
1) de internet wat je krijgt is deze op dit moment genoeg hoeveel krijg je en hoeveel is de bandbreedte ( maw kun je af en toe radio streamen ? )
2 sanguli mini club voor kids , ik heb gehoord dat je hier voor moet bijbetalen, iemand ervaring ermee nederlandstalig personeel of engels , ?
3) en nog een laatste vraagje de fitness zou ik ook wel hier willen doen, moet je hier ook een kaart of abo bij nemen ?

alvast bedankt

Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 688
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Re: Camping Sanguli

Bericht door Jeroent83 » zo 11 jun 2017 00:03

Hoi Davkee

1) de internet wat je krijgt is deze op dit moment genoeg hoeveel krijg je en hoeveel is de bandbreedte ( maw kun je af en toe radio streamen ? )
- Internet was prima, zelfs Netflix films kunnen streamen, was wel buiten hoog season.

2 sanguli mini club voor kids , ik heb gehoord dat je hier voor moet bijbetalen, iemand ervaring ermee nederlandstalig personeel of engels , ?
Helaas geen ervaring mee. Bij de receptie wel verschillende die nederlands spreken.

3) en nog een laatste vraagje de fitness zou ik ook wel hier willen doen, moet je hier ook een kaart of abo bij nemen ?
Nee Fitness is of was vorig jaar gewoon gratis.
BMW 340i Touring + Adria Adora 613 UT

davkee
Berichten: 20
Lid geworden op: za 3 jun 2017 17:37
Locatie: opglabbeek

Re: Camping Sanguli

Bericht door davkee » zo 11 jun 2017 22:12

ok dank je wel, dan gaat inderdaad de radio mee en de pot proteïne C forum1.gif

davkee
Berichten: 20
Lid geworden op: za 3 jun 2017 17:37
Locatie: opglabbeek

Re: Camping Sanguli

Bericht door davkee » di 27 jun 2017 17:33

nog iets wat ik me herinner , want nu begint het echt wel af te tellen achter 2 weken vertrekken we

de haringen die je daar nodig hebt zijn voor harde grond , of welke gebruiken jullie daar ?
wij hebben bij de caravan van die v vormige galvanize haringen inzitten , zou het daarmee lukken ?

Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 688
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Re: Camping Sanguli

Bericht door Jeroent83 » di 27 jun 2017 17:38

Ja, je moet de rots pennen gebruiken, de V haringen zijn voor zachte grond die sla je stuk.
https://www.obelink.nl/campking-rotspen ... 20haringen&
BMW 340i Touring + Adria Adora 613 UT

davkee
Berichten: 20
Lid geworden op: za 3 jun 2017 17:37
Locatie: opglabbeek

Re: Camping Sanguli

Bericht door davkee » di 27 jun 2017 18:40

ok merci jeroen , zitten in het winkelmandje ;)

Gebruikersavatar
Willem2506
Berichten: 47
Lid geworden op: di 14 jan 2014 21:56
Locatie: Rotterdam

Re: Camping Sanguli

Bericht door Willem2506 » wo 12 jul 2017 11:40

Net terug van sanguli, neem wel de lange rots pennen wij hadden een paar dagen flinke wind en de normale rots pennen kwamen zo los.
ze verkopen ze in het winkeltje op de camping.
wel een drukke camping zelfs in juni en eerste week van juli.
veel spanjaarden en brallende figuren die andere moeten laten horen dat zij vakantie hebben.
Leuke vakantie gehad maar voor ons hoeft het niet meer beetje toeristisch is niet erg maar dit teveel voor het goede.
Camping is prima sanitair ook en goede douches. ik mis echt een zwembad waar je baantjes kon trekken zonder dat ze op je kopspringen of in het water bier staan tezuipen en te brallen.
volgend jaar toch maar weer iets minder toeristisch en meer leuke dorpjes en iets van cultuur.

Groet Willem
Opel Astra 1.4 turbo 150 PK BJ 2016 , Knaus 420 QD sport BJ 2014 met sport pakket ,dissel afwerking,enduro mover en unico Genua voortent..

Plaats reactie

Terug naar “Spanje”