Inspiratie voor liefhebbers van Schotland

Plaats reactie
Kampeergek

Inspiratie voor liefhebbers van Schotland

Bericht door Kampeergek » wo 11 mar 2009 22:47

Afgelopen zondagavond kwam ik zappend een heel leuk programma tegen op BBC2: Monty Hall's Great Escape.

Een documentaire serie over een bioloog die een een aantal maanden gaat wonen in een schuur die hij verbouwd heeft aan een schitterende baaiin Applecross, NW-Schotland. Prachtige plaatjes, vermakelijke tv.

Als je net als ik een liefhebber bent van de weidse ongerepte natuur van Schotland, hutten bouwen, fik steken en ook wel eens droomt van 'the simple life' dan moet je het beslist kijken (of opnemen).

Zaterdags om 19u de herhaling, zondags om 22u een nieuwe aflevering.

Kampeergek

Re: Inspiratie voor liefhebbers van Schotland

Bericht door Kampeergek » do 22 apr 2010 00:22

Monty is terug! Ditmaal gaat bioloog een tijdje wonen en werken op North Uist, een eiland in de Hebriden. Prachtige beelden, leuke verhalen, humor. De liefhebber van Schots landschap mag dit eigenlijk niet missen!

Elke woensdagavond op BBC2 om 22.00u.

Henny
Berichten: 1398
Lid geworden op: do 30 okt 2008 11:38

Re: Inspiratie voor liefhebbers van Schotland

Bericht door Henny » do 29 jul 2010 13:36

Hallo, jammer genoeg niet gezien !
Ook wij gaan graag naar Schotland , hoewel de andere delen van GB ons ook aanspreken! Afgelopen juni 3 weken naar the Yorkshire Dales & Moors geweest, het prachtige gebied van de dierenarts James Herriot. De Moors vooral zijn nog zo ruig, prachtig!
Wij gaan vooral om mooie wandeltochten te maken.
Hopen toch ook weer eens naar Schotland te gaan. Waar wij ook van genieten is : COAST , bij veel uitzendingen is het heel bekend voor ons.
Ook pas 2 afleveringen gezien over de natuur van Wales, de moeite waard.
Elke week kijken we de zenders van BBC in de tv gids na of er iets bijstaat waar wij wat aan hebben.

Het Schotland forum ken je dus neem ik aan? Met veel verwijzingen naar reisverhalen.

Geniet ervan als je weer gaat. Groet caravan.gif
Avento 420 / XC70....

Plaats reactie

Terug naar “Overige landen”