Mini- of natuurcampings

Plaats reactie
Sytse Fliegen
Berichten: 4
Lid geworden op: za 28 jul 2018 20:42

Mini- of natuurcampings

Bericht door Sytse Fliegen » ma 30 jul 2018 10:52

Beste mensen,
Mijn vrouw is een groot liefhebber van Denemarken, ik ben er qua weer wat huiverig voor en zo werd het een aantal keren met de caravan naar de Franse Alpen. Waar we het samen altijd naar ons zin hebben gehad, mooie wandelgebieden te over. Maar het tij lijkt te keren. Volgend jaar (2019) zouden wij het liefst naar het noorden van Denemarken gaan, in de buurt van bossen en de kust. Naar een rustige camping met niet meer dan 50 plaatsen en het liefst geen trekpleister voor (kleine) kinderen. Graag lees ik jullie tips en ideeën, op het internet kom ik niet erg veel tegen.

Vriendelijke groet, Sytse Fliegen

Henny
Berichten: 1398
Lid geworden op: do 30 okt 2008 11:38

Re: Mini- of natuurcampings

Bericht door Henny » ma 30 jul 2018 22:49

https://www.kleinenfijncampings.nl/dene ... ie-122395/

Van ACSI klein en fijn.......er zijn er niet veel maar toch een paar. Wij zijn naar Noorwegen geweest en hebben op 2 campings in Denemarken gestaan. Het waren geen hele kleine campings maar wel rustig , stonden er in juni met de ACSI Card. Nog geen hoogseizoen dus ook geen hordes kinderen!

Leuke voorbereidings periode thumbup.gif
Avento 420 / XC70....

Sytse Fliegen
Berichten: 4
Lid geworden op: za 28 jul 2018 20:42

Re: Mini- of natuurcampings

Bericht door Sytse Fliegen » zo 5 aug 2018 08:35

Bedankt voor de tip! We hebben nog oriëntatietijd genoeg... haha. We zijn ivm werk wel verbonden aan het hoogseizoen.

Gebruikersavatar
Sytske01
Berichten: 359
Lid geworden op: wo 27 aug 2014 19:51
Locatie: Friesland

Re: Mini- of natuurcampings

Bericht door Sytske01 » zo 5 aug 2018 10:48

SVR heeft ook een aantal campings in Denemarken, waaronder deze: http://www.natuurvakantiedenemarken.nl/
Moet je wel lid worden voor voor het schokkende bedrag van €10 per jaar, maar dan krijg je wel korting op de overnachting.

Plaats reactie

Terug naar “Denemarken”