Camping rond Zagreb

Plaats reactie
Caro

Camping rond Zagreb

Bericht door Caro » di 24 mar 2015 11:20

Hallo,

Wij zouden graag Zagreb bezoeken voor een paar dagen, op weg naar onze eindbestemming in Kroatië. Is er hier toevallig iemand die een mooie doorreiscamping kan aanbevelen met proper sanitair? Jaren geleden probeerden we Auto kamp Plitvice Zagreb, maar daar konden we echt niet vlug genoeg weer weg zijn. Het sanitair was enorm vies (ergste dat ik ooit zag op een camping)... Zagreb hebben we toen dus ook niet meer bezocht :-)
Dit jaar willen we graag een nieuwe poging wagen, maar dan hopelijk met een betere camping :-)

Iemand tips?

Caro

RobM
Berichten: 10
Lid geworden op: di 3 feb 2015 21:30

Re: Camping rond Zagreb

Bericht door RobM » do 9 apr 2015 16:58

Hoi, Afgelopen jaar moest ik voor het bedrijf waarvoor ik gewerkt heb in Bjelovar zijn op de Bjelovarski Sajam, een landbouwbeurs die zo groot is dat je het je niet kan voorstellen. Omdat ik meerdere klanten heb in Kroatië heb ik een van mij contacten aangeschreven en die kwam met het volgende: in Bjelovar is een man die een camping wil beginnen, de vergunningen heeft hij al maar de camping is nog niet klaar.
Wij werden op een stuk gras geparkeerd voor een gebouw waarin hij 4 appartementen heeft laten maken en wij kregen van één appartement de sleutel voor het douche en toilet gebruik en hij schreef ons dat wij er gratis konden staan als wij ook in zijn restaurant wilden eten, nou dan is 1 + 1 toch 2, typisch Hollanders dus. Hij heeft een eigen wijn fabriek maar kijk maar op de website.
Het restaurant was perfect maar er is in de buurt NIETS te beleven dus wat hij wil en waar het heen gaat,
Zijn website is: www.agroturizam.vinia.hr
Zijn naam is Sasia Sapic, spreekt perfect Engels en is erg fijn in de omgang met je.
Zagreb is plm. 60 km verder maar de omgeving vergoed veel.

Anita1956
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 9 jan 2015 22:20

Re: Camping rond Zagreb

Bericht door Anita1956 » vr 10 apr 2015 11:12

Probeer camping Korana eens die is 5 minuten van de politici meren vandaan
Fendt Bianco 445 TFB bouwjaar 2014 met een truma bankairco en getrokken door een Citroen C4

EvandenBoom
Berichten: 101
Lid geworden op: di 28 aug 2007 12:01

Re: Camping rond Zagreb

Bericht door EvandenBoom » vr 10 apr 2015 12:07

We zijn al meerder malen op camping Terme Catez in Catez ob Savi in Slovenië geweest.
Zowel Zagreb als de camping ligging vlakbij de Sloveens-Koatische grens. Vanaf de camping zit je binnen een half uur in hartje Zagreb.
De camping is op een groot complex met onder andere hotels, bungalows, zwemfaciliteiten (binnen en buiten). Het sanitair is deels gedateerd maar wordt goed schoongehouden.
Skoda Octavia Combi 1.6 TDI 4x4 (145pk/305nm) -- Hobby De Luxe 495 UK

Rockfire
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 17:15
Locatie: Harelbeke (Belgie)

Re: Camping rond Zagreb

Bericht door Rockfire » ma 20 apr 2015 11:52

Hallo,

Camping Slapic in Duga Resa. Heel mooi, prima sanitair. Ligt wel nog steeds een kleine 50 km vanaf Zagreb.
Maar je hebt een prima treinverbinding (en niet zo duur) naar Zagreb.
Burstner 435 TS (BJ 2000) met Volkswagen Passat 1.6 Bluemotion

Plaats reactie

Terug naar “Kroatië”