Camping om sterren te kijken

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11144
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Camping om sterren te kijken

Bericht door dieseltijger » zo 1 feb 2015 16:03

Ik werd getipt om eens in Kroatië -met name Dalmatië- te kijken bij het combineren van vakantie en hobby: Ik neem mijn telescoop altijd mee op vakantie en kijk sterren/maak 's nachts foto's.

ik zoek dus een donkere camping - dat zal wel lukken - maar wat ik ook probeer af te tasten is het aspect criminaliteit: Het zijn dure spullen die buiten staan. Landen als Italië en Spanje hebben een slechte reputatie op dit vlak. What about Kroatië?
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Jeroen123
Berichten: 515
Lid geworden op: wo 26 mar 2014 09:08

Re: Camping om sterren te kijken

Bericht door Jeroen123 » zo 1 feb 2015 16:42

Dieven vind je overal en in alle lagen van de bevolking, 't is dus maar net wie er langs je spulletje loopt
Met een hamer past alles

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16297
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Camping om sterren te kijken

Bericht door Jan van Vijven » zo 1 feb 2015 16:43

Overal hetzelfde, van Den Helder tot Griekenland.
Het zijn niet altijd lokalen die pikken hoor, je mede kampeerders zijn soms de kunst ook machtig.
Niets in het zicht zetten en dan heb je nog geen garantie, doe net als je thuis zou doen en maak je niet te veel zorgen anders kun je niet meer genieten van het leven.
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Ab
Moderator
Berichten: 26728
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Camping om sterren te kijken

Bericht door Ab » zo 1 feb 2015 21:42

Ergens wel natuurlijk.
Je kan het altijd een keer slecht treffen.
Maar in de alweer bijna 30 jaar dat ik mijn vakantie doorbreng in Kroatië ben ik nog nooit iets kwijtgeraakt.
Criminaliteit komt overal voor, maar ik denk dat je in Nederland meer kans hebt om er slachtoffer van te worden dan in Kroatië.
En dat meen ik echt.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Plaats reactie

Terug naar “Kroatië”