Camping Hana bij Brno

Plaats reactie
MarkR
Berichten: 45
Lid geworden op: za 25 feb 2017 22:36

Camping Hana bij Brno

Bericht door MarkR » wo 16 jan 2019 23:20

Hallo mede forumleden,

Komende zomervakantie zoeken wij een camping bij Brno. Ons oog is gevallen op camping Hana. Iemand ervaring met deze camping wat betreft plaatsen/sanitair etc? Is de camping makkelijk te bereiken vanaf de snelweg?

Bedankt voor de reacties.

Mark
Skoda Octavia Combi 1.6 uit 2013 en een Hobby 460 deLuxe UFE uit 2006.

kees1956
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 28 dec 2018 23:00

Re: Camping Hana bij Brno

Bericht door kees1956 » di 5 feb 2019 22:16

Hangt er vanaf wat je zoekt voordeel is dat je met Nederlands uit de voeten kan nadeel is dat het er barst van de veldmuizen en de plekken zijn europees dus niet al te ruim. Hier komen geen Tsjechen of Slowaken maar hoofdzakelijk Nederlanders en Duitsers. Vanaf de autobaan Praag Brno afslag Verveska Biskaja ben je er zo.
Veel plezier in Tsjechie.

koos
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 aug 2010 10:38
Locatie: In het uiterste noorden van het vaste land

Re: Camping Hana bij Brno

Bericht door koos » di 5 feb 2019 23:21

Ik ben er twee keer geweest maar kan mij niet herinneren een veldmuis gezien te hebben. De Tsjechische eigenaresse spreekt verrassend goed Nederlands. Daarom is de camping erg in trek bij Nederlanders. Het sanitair is basic maar prima en schoon. De plekken zijn groot genoeg. Hangt ook een beetje af van de drukte op de camping. Je kunt zelfs per boot naar Brno. Een prima camping voor een paar dagen om de omgeving te verkennen. En als ik weer in de buurt ben ga ik er zeker weer langs en lekker eten in het restaurant op een kwartiertje lopen.
Subaru Forester 2.0 Premium (150 pk, 4WD, CVT) & Kip Starline 47 TRZ (1998) Powrmover/Ultraheat/Therme TT2/Solar 100W

Lupo
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 9 mei 2022 19:54

Re: Camping Hana bij Brno

Bericht door Lupo » ma 16 mei 2022 12:14

Hana is een kleine camping met prima basis voorzieningen en een zeer behulpvaardige eigenaar (moeder en zoon).

We hebben er een prima week doorgebracht. Dorpje met eenvoudige winkels in de buurt (loop afstand) en schitterend omgeving om te fietsen (MTB).

Plaats reactie

Terug naar “Tsjechië”