Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Plaats reactie
Johnnyboy

Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door Johnnyboy » ma 12 apr 2010 11:52

Nederlandstalige kindercamping gezocht.

Het mag ook een camping zijn die niet direct de stempel kindercamping heeft maar wel NL talig is, of in iedergeval een beetje en waar ook iets te doen is voor kinderen.

Groetjes John, hoor het wel.

Gebruikersavatar
Peli71
Berichten: 431
Lid geworden op: za 24 feb 2007 09:41
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door Peli71 » ma 12 apr 2010 16:26

Je hoort het wel... Nederland en Vlaanderen zijn er vol van. Wat is nu bedoel je nu eigenlijk?
Beyerland Sprinter 460MD - jun 2000

Gerhard N

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door Gerhard N » ma 12 apr 2010 16:28

Dit is de camping, die je zoekt: http://www.beringerzand.nl/ :lol:

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12780
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door Trina » ma 12 apr 2010 17:27

Even lezen in welk forum dit staat heren! Tsjechië dus. knipoog.gif

Gerhard N

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door Gerhard N » ma 12 apr 2010 18:51

sorry Trina :oops: :oops: :oops:

newbee1

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door newbee1 » ma 12 apr 2010 20:19

Kijk Hier eens

http://www.papillonvakanties.nl/

Zijn we al twee keer geweest,je moet maar even kijken.

Groetjes Gerard en Erna

Johnnyboy

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door Johnnyboy » ma 12 apr 2010 22:25

Bedankt voor de reacties in zoverre, maar in bedoel toch echt campings in Tsjechië.

We willen een camping waar wat te doen is voor de kinderen, 3 en 4 op dat moment.
En natuurlijk Nederlandstalig, ivm de kinderen dus.....

Gebruikersavatar
Knausje
Berichten: 395
Lid geworden op: za 11 okt 2008 01:00
Contacteer:

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door Knausje » di 13 apr 2010 23:05

Volkswagen Caddy.
Mover: Reich Move Control

Ab
Moderator
Berichten: 26558
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door Ab » wo 14 apr 2010 00:30

Je maakt je keuze wel heel erg beperkt denk ik. :wink:
Zover ik weet, is er maar 1 camping in Tsjechie onder Nederlands beheer..en dat is geen specifieke kindercamping.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Johnnyboy

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door Johnnyboy » wo 14 apr 2010 11:30

Hoi Ab

Welke is dat dan, ik zal dan, mits ze een website hebben, er eens een kijkje gaan nemen.

Groet John

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18182
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door deusjevo » wo 14 apr 2010 12:29

Kennis van m'n vriendin is een paar jaar geleden camping begonnen.
Zijn ook bij "Ik vertrek" op TV geweest.
http://www.autocampnakopci.com/
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Johnnyboy
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 11 jul 2014 11:34

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door Johnnyboy » za 22 dec 2018 22:22

Zo, we zullen dit topic eens oprakelen na ruim acht en een half jaar, ik ben het tenslotte ook begonnen, was het al bijna vergeten, maar ik kwam toch echt mijn naam tegen.
Die camping in Tsjechië, zijn we ruim 8 jaar overgeslagen, maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr...........

We zijn geweest en ik mag wel zeggen, het was Top, maar een nadeel, het is heeeeeeel ver rijden, tenminste dat vinden wij. Zeker te doen wat dat betreft.
We zijn geweest bij Rein en zijn vrouw op camping, Fontana, en niets meer dan lof.
Super gastheer en vrouw en natuurlijk de zoon en dochter niet te vergeten.
We stonden bijna drie weken aan het water, centraler kon niet.
Toen wij aankwamen lagen de stenen om een kampvuur te maken al op zijn plaats, onze plaats, de grootste van de camping bleek achteraf, op de centrale eampvuurplaats na dan, doorsnede eampvuurplaats centraal 4 meter. Helaas, voor mij kom onze eigen vuurkorf, snik snik, in de caravan, dieselbak blijven, snik.

Koken op deze kamping hebben we heel weinig gedaan, de meegenomen aardappels van opa hebben we opgemaakt en daarna zijn we in de, ehhhhh, buiten op terras, van Rein aangeschoven of naar de Pizza in Pocatky gegaan of naar een rest verderop, allen TOPie.
Zelf koken, bijna zonde, kost geen prei in Tsjechië, voor vieren tussen de 30-50 euro, buikje rond.

Helaas, heb ik de kinderen laten kiezen voor 2019, het gaat Hengelhoef Oostappen worden voor drie weken, maar als ik de keus had wist ik het wel. Camping Fontana, Rein bedankt voor de goede zorgen.

Van te voren, voordat we bij Rein op de camping aankwamen hebben we op de bonnefooi een camping genomen op een eiland in Praag, midden in Praag, voor de naam van de camping ik weet het zo ff niet moet het uitzoeken, mail me maar. Dit was de tweede camping op dat eiland, zo simpel als wat, zo goedkoop als wat. 200 meter lopen, je stapt op de pont, pontje, gratis in 2018, paar minuten varen en je staat aan de wal in Praag centrum, 5 min met de metro en je ben in het oude centrum.
Aan de wal kun je lekker eten op een van de boten, een paar honderd meter verderop, superlekkere spare ribs en meer........ gewoon tussen de tegen in..... TOP.

Tsjechië was goed bevallen, zeer goed, we hebben de kinderen nu de keuze gelaten en die gaan voor de wildwaterbaan op Hengelhoef, Oostappen Belgie, 150 min lengte en dat zijn ze nu beide, maar als het aan mij ons lag gingen we terug naar Tsjechië, wat een rust, wel ver rijden, maar goed bevallen.

Nogmaals, Camping Fontana is een aanrader, de Camping in Praag ook maar alleen om Praag te bezoeken, verwacht zeker geen luxe, maar dat heb je naar onze mening ook niet nodig.
Wij hadden van Tsjechië verwacht dat een zooitje zou zijn, nou het is geen Nederland, wel anders maar wel een zeer net land echt daar stonden we van te kijken, zeer vriendelijke mensen.
Nogmaals Top Top Top

Den Adriaan
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 20 sep 2017 18:55
Locatie: Urk

Re: Nederlandstalige kindercamping gezocht!!!

Bericht door Den Adriaan » zo 23 dec 2018 07:39

Tsjechië is een prachtig land.
Met echte natuur.
Met de mooiste kastelen en burchten.
Eeuwenoude stadjes en dorpen in de originele staat.
Bijzonder aardige mensen.
Je kan er fantastisch fietsen in de uitgestrekte bossen.
In de bossen, wouden wil ik bijna zeggen, staan in geval van nood nummers die je kan bellen en er komt hulp.
Eten en drinken prima.
Campings genoeg waar je fikkie kan stoken of gewoon luisteren naar gitaarmuziek van een campinggast.
Je vind er rust.
Rust.
En daar kom je toch voor op je vakantie?
Kortom, ga gewoon eens naar Tsjechië.
Voor de afstand hoef je het niet te laten.

Fijne dagen toegewenst.

Plaats reactie

Terug naar “Tsjechië”