Park grubhof

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Johan1982
Berichten: 161
Lid geworden op: di 13 jun 2017 20:30

Park grubhof

Bericht door Johan1982 » di 2 jan 2018 20:11

Goedenavond,
Heeft iemand ervaring met deze camping?
Dan voornamelijk de staanplaatsen.
Las al dat er strikte regels gelden voor plaatsen van de caravan.
Misschien dat er mensen geweest zijn die er geweest zijn.

Ed62
Berichten: 204
Lid geworden op: di 25 apr 2017 17:06

Re: Park grubhof

Bericht door Ed62 » zo 13 okt 2019 17:53

RE.gif
er zijn helaas geen reakties geweest. Het is nog wel vroeg maar ik denk aan juni 2020
Maar ben jij er geweest?

Danser
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 7 feb 2016 10:59

Re: Park grubhof

Bericht door Danser » zo 13 okt 2019 18:08

Wij zijn er een aantal jaren terug (2015) geweest. Inderdaad regels hoe je de caravan moet plaatsen.
Mooie camping met perfect sanitair. Mooie omgeving.
Maar door het slechte weer toen doorgetrokken naar Italie.
Volkswagen Transporter T6 204 pk DSG met Cabby 570 Caienna

Gerrie
Berichten: 1376
Lid geworden op: vr 13 dec 2013 17:55

Re: Park grubhof

Bericht door Gerrie » ma 14 okt 2019 21:38

Net terug van camping Grubhof. thumbup.gif Top camping met schitterend sanitair. Je hebt een hele badkamer voor je alleen en alles lekker verwarmd. Wel drie grote sanitair gebouwen. Mooie grote staplaatsen aan laantjes en je auto zet je achter je caravan van het straatje af. De caravan en voortent staan op een soort gravel en daardoor geen last van regenwater. De rij aan de overkant staat zo ver weg dat je hier geen hinder van hebt. Mensen met honden staan op een deel van de camping en honden zijn mooi uit te laten aan de andere kan van de rivier die langs de camping loopt. Ik liep elke ochtend naar een supermarkt vlak bij het dorp, hondje lekker mee en in drie kwartier was ik terug met broodjes en verse eieren van de kippenboer halverwege. Een mooie omgeving waar veel te zien valt en waar je vanaf de camping mooie wandelingen kan maken. Een grote camping maar ik zou voor de zomer wel bespreken anders heb je grote kans dat je op het tentenveld terecht komt. Wij hebben daar ook voor 1 nacht gestaan. De caravanplekken waren bij aankomst half september vol. Wij vonden wel dat op een camping van dit niveau een zwembad er bij hoort en dit zal zeker in de zomer met kinderen een gemis zijn. Bergtesgaden en de Koningsee en Jennerbahn zou ik maar overslaan, veel te druk. Maar er is genoeg te zien in de omgeving.
Renault captur rs, bj. 2022, 140 pk en automaat (in bestelling een Volkswagen T Roc 1,5 Tsi met dsg) met een Sprite sport 420 CT , bj. 2021, aan de haak.

Ed62
Berichten: 204
Lid geworden op: di 25 apr 2017 17:06

Re: Park grubhof

Bericht door Ed62 » di 15 okt 2019 21:21

RE.gif
Bedankt voor het uitgebreide bericht.

Als ik mocht gaan dan is het in Juni

Plaats reactie

Terug naar “Oostenrijk”