Camping in Salzburgerland

Plaats reactie
Amber
Berichten: 818
Lid geworden op: di 28 aug 2007 14:23
Locatie: Regio Emmen

Camping in Salzburgerland

Bericht door Amber » ma 7 feb 2011 14:38

:lol: Wij zoeken een camping in Salzburgerland, in het Tennergebergte of Hagengebergte, wat zuidelijker mag ook. :lol:

Wie weet een mooie en gerieflijke camping?????? blij.gif
Vakantie, ik kan er geen genoeg van krijgen.

sjoerdniqui
Berichten: 164
Lid geworden op: vr 29 mei 2009 23:16
Locatie: Noord-Holland

Re: Camping in Salzburgerland

Bericht door sjoerdniqui » di 8 feb 2011 17:23

Hoi,

Dit is niet in een van de gebergtes die je noemt, maar toch een tip: wij vonden de Mondsee bij Salzburg heel erg mooi. Ik dacht dat we deze camping hadden: http://www.zoover.nl/oostenrijk/oberost ... nd/camping. En er zijn meer goede campings, ook direct aan het meer. Die zijn wel iets duurder dacht ik.

Even een stukje tekst geleend van Zoover:

Mondsee is een dorp gelegen in de streek Salzkammergut, waar je vertoeft in een wonderschone omgeving. Het dorp is tamelijk toeristisch, gezellig druk! Een trekpleister is de kerk, waar het huwelijk uit de film The Sound of Music is gefilmd. Het is één van mijn favoriete vakantiebestemmingen, omdat je in een prachtige omgeving zit welke ook veel verschillende mogelijkheden biedt om dingen te doen. Zo kun je bijvoorbeeld een dagje naar de stad Salzburg, een dagje aan het meer vertoeven, naar de ijsgrotten van Dachstein, naar Bad Ischl (buitenverblijf Sissi), zomerrodelen, waterskieen en veel cultuur opsnuiven. Gezellig dorp met vrolijke en warme uitstraling! Voor mij een absolute topper. Veel verschillende mogelijkheden in een immer prachtige omgeving.

Afbeelding
Hobby 540 UF

Amber
Berichten: 818
Lid geworden op: di 28 aug 2007 14:23
Locatie: Regio Emmen

Re: Camping in Salzburgerland

Bericht door Amber » di 22 mar 2011 20:33

RE.gif
Dank je voor de tip. thumbup.gif Ik heb al wat gelezen over deze provincie, en er is veel te bekijken. En zouden we ons gaan vervelen, dan gaan we verder en zien wel waar we terecht komen. :wink:
Vakantie, ik kan er geen genoeg van krijgen.

Gebruikersavatar
RogerB
Berichten: 572
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 20:32

Re: Camping in Salzburgerland

Bericht door RogerB » di 22 mar 2011 20:38

sjoerdniqui schreef: wij vonden de Mondsee bij Salzburg heel erg mooi.
Ja, het is een heel erg mooie regio. Een paar jaar geleden zijn wij tijdens de zomervakantie een week bij de Wolfgangsee geweest. Schitterend...

Plaats reactie

Terug naar “Oostenrijk”