Camping Duitsland, kindvriendelijk.

Plaats reactie
marieke
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 10 mar 2014 19:29

Camping Duitsland, kindvriendelijk.

Bericht door marieke » za 28 mei 2016 20:47

Komt weer een camping-zoek-draadje.....
Na een pittig jaar, hebben we besloten toch maar op vakantie te gaan. Even weer opladen...

Ivm autisme bij onze zoon hebben we een aantal wensen voor een camping, combineer dat met een aantal wensen voor de rest van het gezin en je krijgt een kleine uitdaging.
Nou weet ik dat hier heel veel ervaring en kennis zit op het forum, dus gooi ik m er toch maar in:
We zoeken een camping op maximaal 300 kilometer van Groningen, we houden wel van een beetje heuvelachtig/bosrijk, maar een leuke camping heeft voorkeur.
Voor onze zoon is een(grote) speeltuin een must. Anders zoekt hij de hele dag een beeldscherm of wordt hij heel erg vervelend. Ook is het fijn dat de camping niet te groot is, of dat er veldjes zijn(liefst met zandbak of speeltoestel in het midden) en eventueel een speel mogelijkheid wanneer het minder goed weer is.
Hij zou het liefst een camping met een zwembad willen.
Verder hebben we nog een peuter, wat speelmogelijkheden zijn voor hem voldoende. En een baby, dat maakt dat een familie douche of babyruimte zeer gewenst is.
Qua omgeving zoeken we iets waar ook leuke uitstapjes te doen zijn.
Onze max prijs per nacht is rond de 30 euro, in geval van super leuke camping kan dat naar 35.

Een tip voor een mooie omgeving mag ook.

Gebruikersavatar
Niels W
Berichten: 77
Lid geworden op: zo 1 feb 2015 02:15
Locatie: Midwoud

Re: Camping Duitsland, kindvriendelijk.

Bericht door Niels W » di 31 mei 2016 01:15

http://m.campingplatz-winterberg.de/

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Renault Megane 1.5 Dci met Wilk Stern 470 DQ

Driekske
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 21 jul 2013 15:51

Re: Camping Duitsland, kindvriendelijk.

Bericht door Driekske » wo 1 jun 2016 19:25

http://www.ferienparkteutoburgerwald.eu/nl/camping.html

Misschien is dit wel iets. Zijn er zelf 2 x geweest en toen was het goed. Is echter al een jaar of 8 geleden. Maar je weet maar nooit.... thumbup.gif thumbup.gif
Mazda CX5 2.5 GT-M AWD, Chateau Calista 390 TZF, Reich Easydriver 1.8 Basic mover. Dometic dakairco.

Plaats reactie

Terug naar “Duitsland”