Camping Kleinliebenau

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Deborah van Vliet
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 28 dec 2015 18:48
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Camping Kleinliebenau

Bericht door Deborah van Vliet » ma 1 feb 2016 15:14

Ik weet niet of het mag.... maar ik heb een zeer slechte ervaring met Camping Kleinliebenau die ik graag met jullie wil delen....
Wij zijn op doortrek reis een nachtje op deze camping geweest. De beheerder was kortaf en baalde van onze komst.... nou ja, dat straalde ze uit!

We kregen een sleutel voor de toilet en douche, maar dat was zo verschrikkelijk vies! het stonk en het stikte van het ongedierte!
De meiden hadden gezwommen in het meertje en stonken naar vis, dus douchte wij die avond. Ze moesten van mij hun ogen dicht houden! er liepen heel veel grote zwarte harige spinnen! ik ben niet snel bang voor een spin... maar deze waren mega groot!!
Bij de receptie liepen hondjes die vals waren en bijna mijn dochter beten.
De prijs viel erg tegen! ik vond het erg duur!

Al met al! gaan wij hier nooit meer naar toe! .... ik griezel er nog van!!
:(

http://www.campingplatz-kleinliebenau.de/

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Camping Kleinliebenau

Bericht door janoniem » ma 1 feb 2016 16:07

Wanneer ik deze ervaringen lees word ik altijd nieuwsgierig hoe de beoordelingen op sites als Zoover er uit zien. Misschien was mijn zoekargument niet correct, maar kleinliebenau vind ik niet op Eurocampings en ook Zoover en Tripadvisor geeft geen resultaten. Dat geeft dus nogmaals te denken.

Gebruikersavatar
Deborah van Vliet
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 28 dec 2015 18:48
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Camping Kleinliebenau

Bericht door Deborah van Vliet » ma 1 feb 2016 18:23

RE.gif

Wij hebben vrienden in Schkeuditz wonen en dit was dichtbij!
Via google maps zitten spelen en toen kwam ik bij deze camping...
Er stonden veel vasten caravans en sta caravans.... een paar tentjes verder niks...
Tja... weer wat geleerd!! ach.... en zo blijft het een avontuur! ... ben toch blij dat we daar niet langer dan 1 nacht hoefden te blijven!
Toch het voordeel van niet boeken maar op de bonnefooi rijden!

karinjanette

Re: Camping Kleinliebenau

Bericht door karinjanette » ma 1 feb 2016 23:02

We zijn wel nieuwsgierig met zijn allen. De site had gisteren 7 bezoekers en vandaag al 47. blij.gif

Plaats reactie

Terug naar “Duitsland”