Honderden caravavans met spoed weg uit Huissense kassen

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Vadervan3
Berichten: 1050
Lid geworden op: za 3 dec 2016 10:39

Re: Honderden caravavans met spoed weg uit Huissense kassen

Bericht door Vadervan3 » vr 29 mei 2020 07:49

RE.gif

Vind ik wel weer vrij zwart-wit.

Gebruikersavatar
Hans1954
Berichten: 2847
Lid geworden op: zo 2 dec 2012 22:00

Re: Honderden caravavans met spoed weg uit Huissense kassen

Bericht door Hans1954 » vr 29 mei 2020 15:31

RE.gif Het gaat om caravans in een stalling. Wie daartoe ruimte in biedt is wat mij betreft totaal irrelevant. Die caravans zullen toch ergens een plek moeten hebben. Dat is wat ik schreef. En gedogen is een situatie toestaan die in feite niet mag. Zoals coffeeshops. Met nadruk is een procedure opstarten voor beëindiging dus geen gedogen.
Toyota ProAce Camper, Tabbert Puccini 560 TD 250. Dometic Airco B2200, Alko ATC, Omnistor 6200, Truma Duo-Control CS met Eis-ex remote, Truma Ultra-Heat, Afvoerverwarming met heat-tracing en buisisolatie.

eurotrotter
Berichten: 6218
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Honderden caravavans met spoed weg uit Huissense kassen

Bericht door eurotrotter » vr 29 mei 2020 21:08

RonvA schreef:
ma 25 mei 2020 19:22
Niet gecommuniceerd waarschijnlijk, dan hadden andere al eerder weggelopen. Maar wel mooi balen dit, hoop mensen kunnen nu geen kant op. En waarschijnlijk hebben ze allemaal al voor een jaar ofzo betaald, worden die mensen nog terugbetaald ook? Enorm strop voor de ondernemer, en die mogen de kassen niet eens meer als kas gaan gebruiken zie ik, lekker gemeente beleid. Of ze het hadden zien aankomen of niet, handig vind ik het allemaal niet. Lekker staaltje politiek weer.
Ach,als er weer gemeenteraad verkiezingen zijn zullen de Huissense caravanners wel weer aan hun wethouder denken.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Techn

Re: Honderden caravavans met spoed weg uit Huissense kassen

Bericht door Techn » za 30 mei 2020 08:49

BertJan schreef:Als die kas eigenaar een goed plan neerlegt voor een dak met zonnepanelen heeft hij mischien zo weer een ingang bij de gemeente .
(Dan wel alles nieuw bouwen, want panelen wegen wel wat)
Wat denk je dat dat kost???
Wat denk je dat dat oplevert??
Zoveel elektra verbruikt de stalling niet
Subsidie mischien, maar minimaal


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

sailor wim
Berichten: 2675
Lid geworden op: di 11 okt 2016 16:41
Locatie: Den Haag

Re: Honderden caravavans met spoed weg uit Huissense kassen

Bericht door sailor wim » za 30 mei 2020 08:55

RE.gif
Kijk is bij zonnepanelen delen..
Op het dak van caravan stalling Vonk komen 20160 panelen kost een half miljoen.
Opgebracht door crowdfunding.
Dus investering van Vonk nihil.
Levert de m2 en krijgt een deel van de opbrengst.
Ik sta gestald daar is goed overdenken wat doet met de brand veiligheid, die nu goed is.
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?

BertJan
Berichten: 2695
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 18:06

Re: Honderden caravavans met spoed weg uit Huissense kassen

Bericht door BertJan » za 30 mei 2020 19:56

ik weet wat panelen kosten, (helaas veel ) en wat het oplevert (in geld weinig / veel voor groene energie), heb er 750, rendement is klein en terugverdientijd lang, maar het gaat om en panelen en caravanstalling en 15 jaar subsidie van de rvo als je energieleverancier wordt.

en dan heb je panelen op bebouwing i.p.v. op gras wat momenteel gestimuleerd word ( in ieder geval waar ik woon helaas)
en anders komt er geen geld meer binnen want de kas staat leeg.

bovendien schijnt er in die regio een krapte aan stalling te zijn wat dus ook de stalling prijs weer opdrijft wat nieuwbouw van loodsen weer rendabeler maakt, want op een kas kan je geen paneel plaatsen, er moet een aardige constructie onder zitten (15 tot 25 kg/M2)

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”