Spijt

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19763
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Spijt

Bericht door Daphne » di 12 mei 2020 09:14

RE.gif

Als het bedrijf al de moeite in z'n klanten en caravans zou stoppen ipv op Google alle klachten laat verwijderen, dan zouden er meer tevreden klanten zijn. weenie.gif
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19763
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Spijt

Bericht door Daphne » di 12 mei 2020 09:26

RDDR schreef:
di 12 mei 2020 08:49

PS: Vreemd dat hij wel op google review zo'n hoge score heeft. Een bedrijf kan immers geen reviews verwijderen (weet ik uit eigen ervaring)
Het kan door naam uit de negatieve reviews te laten verwijderen. De reviews blijven dan staan. Google linkt alleen maar.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

RDDR
Berichten: 2792
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Spijt

Bericht door RDDR » di 12 mei 2020 09:38

Als je rechtstreeks google review gebruikt (wat ik vaker doe) ontstaat de link al doordat je dat bedrijf reviewed. Ik heb 65 reviews online staan, voornamelijk postief, ook enkele negatief en nog nooit is er eentje verwijderd of aangepast. Vandaag dat juist die 4,5 me verbaasd bij hun. Dacht dat die redelijk betrouwbaar waren.
Veel positieve reviews met naam erbij van kopers en foto's zelfs.

Anyway: hij steekt inderdaad te veel tijd in het netjes houden van zijn internet score en te weinig in de klanten
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gebruikersavatar
Morgoth
Berichten: 5777
Lid geworden op: di 6 nov 2018 18:53
Locatie: Niedergrafschaft

Re: Spijt

Bericht door Morgoth » di 12 mei 2020 10:11

We kunnen er allemaal wel over oordelen maar we weten niet hoe dit gegaan is.

Elke handelaar heeft inruilers die niet worden nagekeken en goedkoop worden doorverkocht als "zo menemen". Als je als koper geen verstand van zaken hebt, kun je jezelf afvragen of het verstandig is om zoiets te kopen. Koop je een zepert, dan heb je pech maar wel bewust het risico gelopen. Dan moet je daarna de verkoper dan ook geen slechte review geven. Als je alleen voor de laagste prijs gaat en de rest over het hoofd ziet, dan moet je niet zeuren.
Anders is het als je garantie hebt maar de handelaar geeft niet thuis. Maar we weten het domweg niet.

Om deze reden vind ik het geven van slechte reviews heel erg subjectief. Je weet nooit wat er achter steekt of wat de aanleiding is geweest. Ik zie het geven van slechte reviews dan ook meer als een wraakactie. Nog even een trap na geven om jezelf een beter gevoel te geven.
Hobby 420 De Luxe uit 1988

Ab
Moderator
Berichten: 26729
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Spijt

Bericht door Ab » di 12 mei 2020 10:24

Tja..niet elke caravan gekocht bij een handelaar is slecht.
Er zijn nog zat caravans van 20 jaar oud die in goede staat verkeren.
Bij deze leeftijd mag je echter niet verwachten dat er niet spontaan ergens iets kapot gaat.
Een element van de koelkast bijv.
Banden en gasslang zijn dingen waar een datum op staat.
Met reden. Dat staat erop om er af en toe, en bij aankoop heel zeker, ook effe naar te kijken, en vervangen als het nodig is.
Scheurtjes in chassis komen ook heel vaak voor.
Als dat scheuren worden, moet daar wat aan gedaan worden.
Hoewel het in de basis een constructiefout is, wordt garantie na 5 jaar een moeilijk verhaal.
Na 10 jaar bijna onmogelijk.
Na 15 jaar kan je het helemaal vergeten.
Chassisfabrikanten, vooral Duitse, willen niet dat je ook maar iets verandert aan hun chassis. Ook begrijpelijk.
Bij scheurtjes moet dus, als je hun richtlijnen volgt, het complete chassisdeel vervangen worden.
Dat is vaak veel duurder dan de caravan waard is. Total loss dus.
Soms ook door verzekeringsmaatschappijen betaald...
Die zgn totall loss caravan komt na wat laswerk gewoon weer terug in de handel. Goeie business. mrgreen.gif
Als dat laswerk goed gedaan is, kan je er gewoon weer veilig mee de weg op. Structureel veranderd er echter niks, controle blijft noodzakelijk. Het kan immers weer gaan scheuren.
Schokbrekers zijn ook aan slijtage onderhevig, maar geen noodzaak. Er rijden zeker honderdduizend caravans die helemaal geen schokbrekers hebben.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
Hans 555
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 13 sep 2016 09:42

Re: Spijt

Bericht door Hans 555 » di 12 mei 2020 10:41

Morgoth schreef:
di 12 mei 2020 10:11
We kunnen er allemaal wel over oordelen maar we weten niet hoe dit gegaan is.

Elke handelaar heeft inruilers die niet worden nagekeken en goedkoop worden doorverkocht als "zo menemen". Als je als koper geen verstand van zaken hebt, kun je jezelf afvragen of het verstandig is om zoiets te kopen. Koop je een zepert, dan heb je pech maar wel bewust het risico gelopen. Dan moet je daarna de verkoper dan ook geen slechte review geven. Als je alleen voor de laagste prijs gaat en de rest over het hoofd ziet, dan moet je niet zeuren.
Anders is het als je garantie hebt maar de handelaar geeft niet thuis. Maar we weten het domweg niet.

Om deze reden vind ik het geven van slechte reviews heel erg subjectief. Je weet nooit wat er achter steekt of wat de aanleiding is geweest. Ik zie het geven van slechte reviews dan ook meer als een wraakactie. Nog even een trap na geven om jezelf een beter gevoel te geven.
Iemand die geen verstand van zaken heeft en toch een hut wil kopen, gaat in de regel af op de (optische) staat van de caravan en het verhaal van de verkoper. "Meneer/mevrouw, het is een goede caravan"'.
Als de handelaar verteld dat het een goede caravan is mag je er dan vanuit gaan dat'ie ook daadwerkelijk goed is??? En dan bedoel ik niet banden of gasslangen.
Maar als de handelaar zegt een goede caravan te verkopen en dat blijkt later niet zo te zijn (scheurtjes in chassis), dan mag hij van mij een slecht recensie krijgen.
Fendt Bianco 515 SG getrokken door een Hyundai Tucson HEV.

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11152
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Spijt

Bericht door dieseltijger » di 12 mei 2020 10:51

Volledig mee eens. De advocaat van de duivel: De verkoop van een caravan met behoorlijke gebreken:

'Mooie caravan, ik heb 'm goed bekeken, is 'ie verder in orde?'
- 'Nou het is wel een oud beestje, er zal vast wel wat aan mankeren, maar voor de rest nog prima in orde, u kan er nog jaren plezier van hebben'
'En als er wat aan mankeert?'
- 'Dan kan u gerust binnen een maand terugkomen, dan repareren we het'

Herkenbaar denk ik?

De tweede zin: In ieder geval dwaling (onthouden van informatie) en grenzend aan bedrog (bewust verstrekken van onjuiste informatie). Zo'n handelaar verdient een trap na. Alleen niet op dit forum. En vergeet niet: zowel de FOCWA als de BOVAG hebben geschillencomissies, maar - in tegenstelling tot wat bijvoorbeeld bij de NVM het geval is (andere tak van sport, ik weet het) worden de uitspraken niet gepubliceerd. Dus geen controle op de onafhankelijkheid. Publicatie helpt, want ook al zijn ze geanonimiseerd - binnen de branche staat zo'n bedrijf fel in de spotlights, en dat wil je vermijden.

Zelf zou ik - als het een oud beestje is dat niet onder de BOVAG garantie valt - schriftelijk een vorm van garantie overeenkomen: ALs de dealer de waarheid zegt te spreken - dan moet hij ook tastbaar achter zijn product staan
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16298
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Spijt

Bericht door Jan van Vijven » di 12 mei 2020 10:53

Natuurlijk, als de verkoper garantie geeft moet hij dit nakomen, daar is geen twijfel over mogelijk!
Wat betreft die scheuren, zijn toch gelast?
Banden zeggen mij helemaal niets, is een normaal slijtdeel en kan je zelf zien.
Staat die garantie op papier? Ik heb zo mij twijfels, veelal is het daar take it or leave it, het zijn immers niet de beste spullen die daar vandaan komen.

Banden en gasslangen hadden al bekeken kunnen zijn bij opleveren!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36127
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Spijt

Bericht door Chris » di 12 mei 2020 11:11

Waar is TS ???
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11152
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Spijt

Bericht door dieseltijger » di 12 mei 2020 11:21

TS doet er niet (meer) toe. Die is exit in deze discussie. Het gaat er om wat wij van elkaar kunnen leren: er zijn nogal wat forummers die caravans "met ervaring" aanschaffen.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
Ad
Berichten: 1916
Lid geworden op: vr 19 mar 2004 20:26
Locatie: 't Gooi

Re: Spijt

Bericht door Ad » di 12 mei 2020 11:28

Wat mij hier ook weer opvalt is dat er mensen zijn die alleen maar lid worden van dit forum worden om een klacht te plaatsen. Vervolgens hoor je niets meer van ze.
Inhoudelijk hebben ze dus geen toegevoegde waarde voor dit forum.
Pössl Globecar Campscout 2.2HDI 150pk

RDDR
Berichten: 2792
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Spijt

Bericht door RDDR » di 12 mei 2020 11:29

RE.gif

Vind dat hier nogal meevallen. Genoeg fora (kijk eens op autoweek) waar dit wekelijks gebeurt.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11152
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Spijt

Bericht door dieseltijger » di 12 mei 2020 11:32

@Jan van vijven:

Die rottige gasslang en die banden: dat is tientjeswerk en binnen korte tijd gefixt. Het gaat hier om bedrog (want: in ieder geval andere caravan dan waarmee geadverteerd is), niet nakomen van afspraken (de ontbrekende tentstokken), en het niet herstellen van defecten die je niet kunt controleren bij de aankoop (defecte koelkast). En qua chassis mag je zo'n caravan verkopen, maar dan moet je aangeven dat de schokbrekers ontbreken en dat het chassis gelast is (lassen leidt tot spanningen en mogelijk tot hernieuwde scheurvorming, en uitgloeien is geen optie). Je verkoopt hier iets met een gebrek, wat niet uitsluitend aan de leeftijd te wijten is.

De setting doet mij denken aan een voorval waar xxx ooit bij betrokken was, maar dat mag zeker niet op hun afstralen. (Volgens mij voldoe ik hiermee aan de forumregels)
Laatst gewijzigd door Trina op zo 12 jun 2022 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Ab
Moderator
Berichten: 26729
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Spijt

Bericht door Ab » di 12 mei 2020 11:50

Die andere caravan kan toch ook net verkocht zijn?
TS is zelf overeengekomen met verkoper een andere caravan te kopen.
Dat er na een vakantie gebreken komen, bijv dat de koelkast er ineens mee ophoudt, is mij ook overkomen.
Bij een nieuw gekochte caravan, na een jaar of 7 gebruik.
Geen reden voor gezeur.
Bedrog zie ik niet zo.
Gewoon een oudere caravan voor een budget prijs..
Verder kan niemand dit beoordelen alleen maar door een bericht van iemand die verwacht garantie te krijgen op misschien wel een caravan van 20 jaar oud..
Dat krijg je nergens.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11152
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Spijt

Bericht door dieseltijger » di 12 mei 2020 12:00

Mja. Het is niet zwart/wit. Je moet inderdaad niet (op z'n Brabants) mauwen bij een goedkope caravan als er defecten optreden. Of als je een akkoord gaat met een andere caravan. Maar als jou informatie wordt onthouden of zaken verkeerd worden voorgespiegeld is er sprake van dwaling resp. bedrog. Oude caravan of niet.

En omdat je in het speelveld bent beland van "vuil spel" mag je - maar dat vind ik - zo'n bedrijf met dezelfde middelen overtuigen: "Geld terug of mijn verhaal verschijnt als recensie op Google." Volstrekt valide.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
Morgoth
Berichten: 5777
Lid geworden op: di 6 nov 2018 18:53
Locatie: Niedergrafschaft

Re: Spijt

Bericht door Morgoth » di 12 mei 2020 12:12

We zijn hier goed in aannames.
We weten niet wat er is gezegd of onder wat voor voorwaarden TS de caravan heeft gekocht. We weten niet of het een jonge of oude caravan was, misschien was het wel een opknapper, we weten de prijsstelling niet en we weten de opstelling van de handelaar slechts uit één bron (de gedupeerde). We weten dus alleen van iemand die een caravan heeft gekocht en daar nu spijt van heeft en in onmin ligt met de handelaar.

Ik kan me goed voorstellen dat een handelaar een oud gebakje inruilt, hier zelf geen heil in ziet en deze zo weer op marktplaats zet. Zonder ook maar iets te controleren. Ik heb dat vroeger ook zo vaak gedaan met motoren. Dan zei ik de koper: "Kijk hem goed na, want ik heb het niet gedaan. Ik weet niets van deze motorfiets. Ik heb hem in deze staat ingeruild. De prijs is laag, ik kan er geen garantie op geven". Als ze dan later terug kwamen omdat de banden oud waren hadden ze ook pech. "Jammer joh, maar ik heb je gewaarschuwd." En ook ik heb hierdoor wel eens een slechte review gekregen. Volkomen onterecht m.i.
Hobby 420 De Luxe uit 1988

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11152
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Spijt

Bericht door dieseltijger » di 12 mei 2020 12:17

Klopt. Op jouw handelswijze is niets aan te merken. Je kan maar één ding doen (maar dat is vaak overkill voor een goedkoop geval): schriftelijk vastleggen.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3699
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: Spijt

Bericht door Niels83 » di 12 mei 2020 12:31


1 week later zou hij gekeurd zijn en klaar incl garantie.


TS zegt dit in zijn openings post.

Als hij Focwa of Bovag gekeurd is heeft TS een sticker gekregen. Na een keuring mogen er geen oude banden, gasslang of kapotte schokdempers zijn. een foutje kan, maar 3 simpele foutjes verteld mij dat er eigenlijk niet gekeurd is.

Bovag geeft boetes bij onterecht goed keuren. Als ik TS was zou ik heel duidelijk zijn over het ontbinden van het de koop, en duidelijk melden dat je van plan bent de Bovag of Focwa te bellen.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38569
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Spijt

Bericht door Micky » di 12 mei 2020 12:55

RE.gif

het is een onderhoudsbeurt en als ze daar opzetten bij opmerkingen, leeftijd banden, dan is dat voldoende om zich in te dekken, ze kunnen namelijk de caravan niet "afkeuren" hoogstens aangeven dat ze een reparatie noodzakelijk vinden, er is ook geen wettelijke maximale leeftijd aan banden, dus het advies zal zijn als de band geen grote schade heeft eventueel vervangen vanwege leeftijd.

Schokbrekers zijn niet standaard op alle caravans, dus ook niet verplicht en gasslang vervangen is ook een advies en geen verplichting.

op het rapport staat ook niet goed gekeurd of afgekeurd, die mogelijkheid is er niet, dit omdat het dus formeel een onderhoudsbeurt is, Nederland kent immers geen verplichte caravankeuring.

Bovenaan rechts staat ook heel duidelijk dat "deze lijst een overzicht geeft van de toestand van de caravan ten tijde van de BOVAG-onderhoudsbeurt"
je krijgt gewoon een sticker als 1,2 en 3 in orde zijn, 5 is voor de banden (leeftijd) de algemene conditie van de banden wordt in punt 1 aangehaald, conditie zegt niets over leeftijd.

https://www.addekker.nl/bovag-onderhoudsbeurt/
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
mrbullmastiff
Berichten: 1947
Lid geworden op: zo 18 aug 2019 23:33
Locatie: Sluiskil

Re: Spijt

Bericht door mrbullmastiff » di 12 mei 2020 13:06

Als, als, als. Er worden een hoop aannames gedaan waar we geen info over hebben.
Ik denk dat je niet uit moet gaan van slechte intenties van de handelaar. Is dat wel het geval dan spreek je over oplichting.
Met iedere aankoop ook bij een merkdealer kunnen er redenen zijn waardoor een relatie tussen klant en verkoper op de proef wordt gesteld. Dat kan al gaan over een voortent die niet helemaal perfect past. Koop je iets bij een handelaar dan moet je niet verwachten dat alles vooraf gecontroleerd wordt. Daardoor is de aankoopprijs normaal gezien lager maar daarvoor moet je zelf ook wat meer oppassen. In veel gevallen zal een handelaar ook wel bereid zijn om tot oplossingen te komen maar dat moet wel in een gezamenlijk overleg. Normale slijtage onderdelen vallen normaal ook niet onder garantie voorwaarden.
Knaus Sudwind Silver Selection 500EU achter een BMW GT 320D BMW 528i

Wie-niets
Berichten: 3113
Lid geworden op: wo 15 nov 2017 14:15

Re: Spijt

Bericht door Wie-niets » di 12 mei 2020 13:19

@Ab,
Misschien nog een toevoeging aan je voorbeelden
- Bij een caravan die meer dan 10 jaar oud is kijk ik ook heel kritisch naar de inzakking van de caravan t.a.v. de Asrubbers. In veel gevallen dienen deze om en nabij de 10 jaar vervangen te worden.
Is de hoogte vele centimeters ingedaald dan is de vering vaak nog maar dusdanig dat chassis ( waardoor scheurtjes) en de opbouw etc. de nodige opdonders heeft gehad( zeker bij constant maximale belading) Kritisch kijken naar het goed funktioneren van de oploopschokdemper kan ook geen kwaad.

Mijn moto is; Als je al helemaal geen verstand van caravans heb zoek dan iemand die er wel een beetje kijk op heeft. Ben vaak gevraagd mee te gaan en kwamen dan zonder de beoogde caravan thuis. mrgreen.gif
Tsja, en dan nog zo'n heikel punt: de vochtmeting. weenie.gif

@ Daphne antwoord 12 mei 7:56 Dit is vaak de grootste valkuil. Ik zeg altijd maar laat het nog een dagje/nachtje of wat langer even bezinken. knipoog.gif

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3699
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: Spijt

Bericht door Niels83 » di 12 mei 2020 14:28

RE.gif
Als ze steeds met niks thuis kwamen werd je er ook niet populair van. leuk zo'n kritisch oog maar het verpest wel het feestje. haphop.gif

Recensies moet je ook niet te serieus nemen, bij campings is het soms vermakelijk waar mensen zich aan storen. en als je voor rust op een kinder camping komt en je stoort je aan het zand uit het speeltuintje dan ligt het niet aan de camping maar aan je keuze.

Wel eens op een garage site gelezen dat iemand na een reperatie tegen een betonnen bak gereden omdat het te krap was en de garage houder wilde het niet repareren..

opmerkelijker iemand die een ongeluk kreeg met een garage houder vlak voor de garage, waarop 3 man met een pistool naar buiten kwamen en verplichtte direct te betalen. Daar koop ik liever even geen auto.

maar zijn er veel recensies over slechte oplossingen ed dan zou ik toch even verder kijken

Wie-niets
Berichten: 3113
Lid geworden op: wo 15 nov 2017 14:15

Re: Spijt

Bericht door Wie-niets » di 12 mei 2020 14:48

RE.gif wie zegt dat we altijd zonder caravan aankoop terug kwamen? Schreef ik niet de beoogde caravan? Soms waren ze achteraf nog veel gelukkiger. awhoea.gif haphop.gif

Vadervan3
Berichten: 1050
Lid geworden op: za 3 dec 2016 10:39

Re: Spijt

Bericht door Vadervan3 » di 12 mei 2020 15:41

Nou staat deze beste man er hier in de omgeving ook wel een beetje bekend om. Of misschien is het meer “berucht”. Doet ook steevast klachten af als “ DIT IS EEN CONCURRENT” of “ deze review is nep”.

Hermanus
Berichten: 820
Lid geworden op: zo 21 jan 2018 20:49

Re: Spijt

Bericht door Hermanus » di 12 mei 2020 16:06

Op de site van deze "handelaar" zie ik dat er caravans worden aangeboden met BOVAG garantie, en caravans zonder garantie boven de prijs van € 3.500,--, de garantiegrens van de BOVAG. TS stelt de caravan met garantie te hebben gekocht, en de vraag is nu wat voor garantie, eigen garantie van het bedrijf ( voor wat het waard is), of BOVAG garantie. Als het laatste het geval is kan hij een beroep doen op de BOVAG, en daar zijn klacht neerleggen. Gezien zijn reactie denk ik echter dat de caravan is gekocht met "bedrijfsgarantie". Dan moet wel vast worden gelegd wat onder de garantie valt. Maar ik denk dat deze garantie tot aan het eind van de straat is, zodat je hier weinig aan hebt. De verkoper moet het dan geweten hebben, hij verkoopt de caravan niet voor niets zonder BOVAG garantie ! Dus dan de rechtsbijstandverzekering.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”