klus locatie

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3607
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

klus locatie

Bericht door Niels83 » wo 27 feb 2019 22:03

hallo.

in april wil ik een aantal grotere klussen doen aan de caravan. nu wil kan ik daar geen vakantie voor nemen. het idee is om de caravan op de camping te zetten waar mijn vader zijm sta caravan staat en mijn zeilboot in de haven ligt.

maar die zijn nu niet bepaald blij met een klant die alleen maar komt klussen ondanks dat het nog in de periode is dat er gekkust wordt. en het loopr best in de papieren om een langere periode de caravan neer te zetten en er alleen in de weekenden er te zijn

ik vroeg me dus af of iemand toevallig een plekje weet in het midden van het land waar stroom is, de caravan (buiten) een tijdje kan staan en waar ik dus kan klussen.

koning

Re: klus locatie

Bericht door koning » do 28 feb 2019 09:25

Zijn ze "niet bepaald blij" en verbieden ze het? Of telt voor jou dat je niet het volle pond wilt betalen voor een plaats als je er alleen maar 's weekends bent om te klussen?
Welke periode betreft het? Is het buiten het kampeerseizoen?
Dan ben ik benieuwd waar je wel terecht kunt.

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3607
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: klus locatie

Bericht door Niels83 » do 28 feb 2019 15:49

het wordt niet verboden, maar goed op zo'n camping wil ik ook geen gezanik aangezien de boot en de caravan van mijn vader daar ook zijn.

het zal gaan om 3 weken in april.

volle bak betalen is idd niet mijn hobby en loopt al gauw naar de 300 euro terwijl ik er niets gebruik. alle nuts voorzieningen gebruik ik van mijn vader, ik betaal ook al om aanwezig te zijn en ook heb ik een jaarkaart voor mijn auto op de parkeerplaats.

al met al gebruik ik dus alleen een leegstaande plek. waar ik ca 3x zal slapen nu weet ik dat ook camping eigenaren niet van de lucht leven, dus het hoeft natuurlijk niet gratis.

petronella
Berichten: 1681
Lid geworden op: wo 7 mar 2012 21:13

Re: klus locatie

Bericht door petronella » do 28 feb 2019 18:29

Bij ons is het klussen ook een “ dingetje” geen oprit !
Op de camping klussen is een optie, er kleeft alleen een nadeel aan, nl: heb je daar buren?
Zoja, kan ik me voortsellen dat die niet zitten te wachten op een kluscaravan naast hun ?
Een klein klusje moet kunnen, wij hebben een keer meegemaakt dat er een eigenaar zijn houten sta caravan ging schuren, twee hele dagen.
Daar zaten de mede kampeerders niet op te wachten en gingen klagen.
Misschien inderdaad een idee om voor of na het seizoen een plekje te vinden om te klussen.
Succes met het vinden naar een oplossing. thumbup.gif

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3607
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: klus locatie

Bericht door Niels83 » do 28 feb 2019 18:42

ik hoop eigenlijk op een boer met een hoekje over die 100 euro wil verdienen.

vorig jaar heb ik het e. e. a gedaan tijdens de zomer vakantie. totdat de oude buurman kwam klagen dat het nu wel erg druk werd in de straat. (nog die helft van de buren was thuis) niet veel later de handhaving aan de deur.. mijne was inmiddels weg. maar andere buren ware net thuis gekomen.

Gebruikersavatar
Mister Q
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 8 aug 2014 21:50
Locatie: Schagen

Re: klus locatie

Bericht door Mister Q » vr 1 mar 2019 16:57

Misschien handig om te vertellen, in welke omgeving je wat zoekt.

Greetz, Q
Subaru Outback 2.5 CVT G3 2010 AWD(was Legacy Station 2.0R G3 2007)
Of VW EOS 1.4TSI 2010 (160pk)
Fendt 510TG Diamant 2002 (1500kg); Reich mover; Isabella Ambassador voortent; Omnistor 6200 4m50

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3607
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: klus locatie

Bericht door Niels83 » vr 1 mar 2019 17:04

RE.gif
lees de laatste alinea nog eens...

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”