Mijn man heeft 50 vrije dagen buiten de weekenden en feestdagen om.
Dit komt omdat hij naast zijn standaard dagen minimaal 4 uur per week overwerkt ( en dus uren opbouwt) en 5,5 oude lullen dagen heeft.
Daardoor heeft hij 10 weken per jaar vrij

Hoe moet ik dan tellen [kerstlekkerpuh.gif] [kerstscratch.gif]Jan van Vijven schreef: ↑do 20 dec 2018 20:36De weekeinden mag je ook meetellen, komen er zomaar 104 kampeer dagen bij.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En.......Pakkie schreef:Ook hier geen klagen over het aantal vakantiedagen. Ik werk 5x8u bij een 36-urige werkweek wat resulteert in 204u compensatieverlof. Tel de vakantie-uren daarbij op en ik kom op 377u wat een kleine 9,5 wk is.
Daar heb ik dit jaar dan ook goed gebruik van gemaakt met 3 skivakanties (waarvan de laatste afgelopen weekend in Serfaus) twee zomervakanties van in totaal 5 wk en meerdere weekendjes weg met de caravan. Prijs me dan ook gelukkig dat we dat kunnen want besef me dat er velen zijn die het met veel minder dagen moeten doen.
Was ook geen afgunst van deze kant... Hard werken mag beloond worden... Is dan wel lekker in combinatie met veel verlof....Pakkie schreef:![]()
Ook dat inderdaad en ben me daar terdege van bewust. Echter ook hier groeit het niet aan de boom en moet er voor gewerkt worden. Oa. vele jaren naast mijn full-time job 3-4 avonden van 17-22u les gegeven en daar plukken we nog steeds de vruchten van