Tolbadge voor Frankrijk, Spanje en Portugal en Italie

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Plaats reactie
Psjaak
Berichten: 290
Lid geworden op: do 4 nov 2004 21:59
Locatie: grootebroek

Tolbadge voor Frankrijk, Spanje en Portugal en Italie

Bericht door Psjaak » di 11 dec 2018 22:25

Hallo allen,
Afgelopen jaar heb ik tijdens mijn vakantie met veel plezier de tolbadge voor Frankrijk, Spanje en Portugal gebruikt. Vooral het gemak en niet wachten en met en gangetje van 30 km door de tolpoortjes. Er blijkt nu ook een uitbreiding te zijn voor Italië. Heeft iemand hier ervaring mee.

Groet Sjaak

eurotrotter
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Tolbadge voor Frankrijk, Spanje en Portugal en Italie

Bericht door eurotrotter » wo 12 dec 2018 21:29

Psjaak schreef:
di 11 dec 2018 22:25
Hallo allen,
Afgelopen jaar heb ik tijdens mijn vakantie met veel plezier de tolbadge voor Frankrijk, Spanje en Portugal gebruikt. Vooral het gemak en niet wachten en met en gangetje van 30 km door de tolpoortjes. Er blijkt nu ook een uitbreiding te zijn voor Italië. Heeft iemand hier ervaring mee.

Groet Sjaak
DE ANWB heeft nu ook een badge die,behalve in Frankrijk ,Spanje en Portugal, ook in Italie te gebruiken is:

https://www.anwb.nl/vakantie/reisvoorbe ... -werkt-het

Ik ga een dezer dagen langs bij hun en probeer mijn Frankrijk badge om te ruilen .

Beroepsmatig reed ik meer dan 20 jaar geleden al met het Italiaanse "Telepass"systeem,dit werkt perfect.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”