Digitaal Vignet Oostenrijk

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
eurotrotter
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Digitaal Vignet Oostenrijk

Bericht door eurotrotter » za 28 jul 2018 18:09

deemster07 schreef:
za 28 jul 2018 00:00
Elk stukje snelweg wordt gecontroleerd dmv camera’s vertelde de man bij de pomp afgelopen weekend.
Daar dacht een Nederlander halverwege Oostenrijk nog ongestraft een vignet te kopen...
Waarschijnlijk is hij de sjaak.

Volgens de pompbediende had Oostenrijk flink geïnvesteerd in camera’s enz enz
DE enige camera's die er hangen zijn voorde controle op het GO-BOX systeem,en de video maut bij de div vaste trajecten.

Dat van die Nederlander die halverwege een een vignet gaat kopen is onzin,bij iedere pomp en zweigstelle van ASFINAG kun je altijd n vignet kopen..

Stel :Ik wil 10 dagen in Oostenrijk verblijven,na 10 dagen bevalt t me nog prima,alleen ik heb nieuw vignet nodig???????????????zou ik dan terug naar de grens moeten rijden?? dat dacht ik niet.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
deemster07
Berichten: 943
Lid geworden op: di 4 feb 2014 09:49
Locatie: Ooststellingwerf

Re: Digitaal Vignet Oostenrijk

Bericht door deemster07 » za 28 jul 2018 20:34

eurotrotter schreef:
deemster07 schreef:
za 28 jul 2018 00:00
Elk stukje snelweg wordt gecontroleerd dmv camera’s vertelde de man bij de pomp afgelopen weekend.
Daar dacht een Nederlander halverwege Oostenrijk nog ongestraft een vignet te kopen...
Waarschijnlijk is hij de sjaak.

Volgens de pompbediende had Oostenrijk flink geïnvesteerd in camera’s enz enz
DE enige camera's die er hangen zijn voorde controle op het GO-BOX systeem,en de video maut bij de div vaste trajecten.

Vertelde die pompbediende....

Dat van die Nederlander die halverwege een een vignet gaat kopen is onzin,bij iedere pomp en zweigstelle van ASFINAG kun je altijd n vignet kopen..

Ja und ??? Stond er erbij hoor.

Stel :Ik wil 10 dagen in Oostenrijk verblijven,na 10 dagen bevalt t me nog prima,alleen ik heb nieuw vignet nodig???????????????zou ik dan terug naar de grens moeten rijden?? dat dacht ik niet.
Dat snap ik ook wel. Die kerel was de helft van Oostenrijk al door (via de snelweg) en kocht toch nog maar een vignet...





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Passat 7 2011 1.6TDI 330nm 150PK (rollerbank thumbup.gif ), Dethleffs 460T 1999

eurotrotter
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Digitaal Vignet Oostenrijk

Bericht door eurotrotter » za 28 jul 2018 21:14

deemster07 schreef:
za 28 jul 2018 20:34
eurotrotter schreef:
deemster07 schreef:
za 28 jul 2018 00:00
Elk stukje snelweg wordt gecontroleerd dmv camera’s vertelde de man bij de pomp afgelopen weekend.
Daar dacht een Nederlander halverwege Oostenrijk nog ongestraft een vignet te kopen...
Waarschijnlijk is hij de sjaak.

Volgens de pompbediende had Oostenrijk flink geïnvesteerd in camera’s enz enz
DE enige camera's die er hangen zijn voorde controle op het GO-BOX systeem,en de video maut bij de div vaste trajecten.

Vertelde die pompbediende....

Dat van die Nederlander die halverwege een een vignet gaat kopen is onzin,bij iedere pomp en zweigstelle van ASFINAG kun je altijd n vignet kopen..

Ja und ??? Stond er erbij hoor.

Stel :Ik wil 10 dagen in Oostenrijk verblijven,na 10 dagen bevalt t me nog prima,alleen ik heb nieuw vignet nodig???????????????zou ik dan terug naar de grens moeten rijden?? dat dacht ik niet.
Dat snap ik ook wel. Die kerel was de helft van Oostenrijk al door (via de snelweg) en kocht toch nog maar een vignet...





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dan was ie betrapt zonder vignet,maar je kunt altijd en overal een vignet kopen in geheel Oostenrijk.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
deemster07
Berichten: 943
Lid geworden op: di 4 feb 2014 09:49
Locatie: Ooststellingwerf

Re: Digitaal Vignet Oostenrijk

Bericht door deemster07 » za 28 jul 2018 22:37

I know


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Passat 7 2011 1.6TDI 330nm 150PK (rollerbank thumbup.gif ), Dethleffs 460T 1999

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”