Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Gebruikersavatar
HansHobby
Berichten: 1490
Lid geworden op: wo 23 jul 2008 08:26
Locatie: 't Kielegat
Contacteer:

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door HansHobby » zo 7 dec 2014 12:32

Inderdaad gaat de caravan niet de brandgang in. Sterker nog, dat gaat niet passen. mrgreen.gif Stroomvoorziening en water is alleen voor het klussen. En uiteraard met veilige kabels. (heb er nu drie van 30 meter) En ook bij ons geld een drie dagen termijn voor parkeren. Maar het wordt wel gedoogd als je langer staat zonder problemen voor je buren te veroorzaken. Volgens de buurman met caravan heeft hij nog nooit problemen ondervonden.

En dan de banken, die hebben het inderdaad druk. Komt vooral door de 104% regeling die nu nog voor een hypotheek telt. De aanvragen vallen nu bij bosjes binnen. Volgens onze financiële man kon het wel eens een dag of drie langer duren voordat de offerte kwam. Dus daar maak ik me ook niet al teveel zorgen over.
Afbeelding
Subaru Forester 2.0 X Comfort(2007)Hobby 460T Prestige (1993)

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Kingpin1966 » zo 7 dec 2014 12:39

RE.gif
Een "brandgang" is een duur woord voor wat in de volksmond een "steeg(je)" wordt genoemd.
En daar past idd. bij de meesten geen caravan in, laat staan een brandweerauto. awhoea.gif
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Gebruikersavatar
Michel1975
Berichten: 2784
Lid geworden op: do 9 jan 2014 22:34
Locatie: Hensbroek

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Michel1975 » zo 7 dec 2014 12:53

HansHobby schreef:Inderdaad gaat de caravan niet de brandgang in. Sterker nog, dat gaat niet passen. mrgreen.gif Stroomvoorziening en water is alleen voor het klussen. En uiteraard met veilige kabels. (heb er nu drie van 30 meter) En ook bij ons geld een drie dagen termijn voor parkeren. Maar het wordt wel gedoogd als je langer staat zonder problemen voor je buren te veroorzaken. Volgens de buurman met caravan heeft hij nog nooit problemen ondervonden.

En dan de banken, die hebben het inderdaad druk. Komt vooral door de 104% regeling die nu nog voor een hypotheek telt. De aanvragen vallen nu bij bosjes binnen. Volgens onze financiële man kon het wel eens een dag of drie langer duren voordat de offerte kwam. Dus daar maak ik me ook niet al teveel zorgen over.
Offerte is het probleem niet die heb ik meestal met een dag binnen. Het is meer de verwerkingstijd die men nodig heeft voor de eerste beoordeling. Als jij er voor zorgt dat het dossier zo snel mogelijk compleet is helpt dat wel. Een bank gaat pas beoordelen als het dossier compleet is.

De drukte is op dit moment tweeledig. De 104% scheelt iets maar zorgt niet voor deze drukte. Ook het feit dat mensen veel minder kunnen lenen volgend jaar leeft nog niet. Men heeft er simpelweg geen weet van. Het is toch het voorzichtige herstel wat zorgt voor de grote drukte.
Trekker: Skoda Kodiaq Sportline en nog heel even een Mercedes CL500 AMG, met aan de haak Kip 50 Hyline TRX, Primus vloeistofverwarming, zonnepanelen, Mover. Of een SMV 34LSR met wielen.

JanPunne
Berichten: 2756
Lid geworden op: di 29 jan 2008 19:54
Locatie: Purmerend

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door JanPunne » zo 7 dec 2014 13:40

Kingpin1966 schreef:RE.gif
Een "brandgang" is een duur woord voor wat in de volksmond een "steeg(je)" wordt genoemd.
En daar past idd. bij de meesten geen caravan in, laat staan een brandweerauto. awhoea.gif
Slangen en andere smalle brandweermaterialen des te meer.
1.80 is volgens mij dan ook de minimum breedte van een "brandgang".

gert en gea

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door gert en gea » zo 7 dec 2014 13:42

RE.gif
nou ik weet het toevallig over Breda daar mag je 3 dagen een caravan parkeren en als je wil sleutelen of zo dan kun je daar een ontheffing voor aanvragen,
daar zit natuurlijk een kostenplaatje aan van ong. 42,00 euro.
en hoe lang of je die dan daar mag laten staan?
dus ik zou eerst de verordering maar eens goed LEZEN?
voordat er mensen in de buurt gaan zeuren!
wat dat betreft een vrijstaande woning met 2 opritten zoals ik heb is toch wel ideaal! [kerstduim.gif]

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23434
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door PD » zo 7 dec 2014 13:58

gert en gea schreef: wat dat betreft een vrijstaande woning met 2 opritten zoals ik heb is toch wel ideaal! [kerstduim.gif]
Een landgoed ook, kun je op eigen grond kamperen [kerstkus.gif] maar is niet echt veelvoorkomend, meer voor Lex en Maxima [kerstknipoog.gif

Overigens hebben wij ook 2 opritten waarvan 1 voor de sleurhut (als de kids hun auto's tenminste netjes geparkeerd hebben wanneer wij thuiskomen na weer een genietweekendje of vakantie).

Zoals ik eerder schreef, in Breda wordt er niet actief gehandhaafd, dus gewoon in gesprek blijven met je buren, is niet alleen handig voor je eventuele parkeerprobleem...
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

JanPunne
Berichten: 2756
Lid geworden op: di 29 jan 2008 19:54
Locatie: Purmerend

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door JanPunne » zo 7 dec 2014 15:24

RE.gif dat is natuurlijk ook het allerbelangrijkste.
Je bent vaak of bijna altijd afhankelijk van de relatie met de buren.
Ze kunnen je maken of breken.

Keesjaap
Berichten: 133
Lid geworden op: za 5 jun 2010 14:49
Locatie: Koekstad

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Keesjaap » zo 7 dec 2014 18:00

Ook in Deventer mag je officieel maximaal drie dagen voor de deur staan. Toen wij een aantal jaren geleden door een sterfgeval een week later met vakantie gingen heb ik dat netjes bij de buren gemeld (en geloof me dat zijn er veel in een flatgebouw [kerstknipoog.gif )

Ik heb toen voor de zekerheid ook even gebeld met de politie hierover en mij werd verteld als er één melding komt er niets op uit gedaan wordt. Als er meerdere meldingen komen de stadswachten (team toezicht.....tegenwoordig) poolshoogte nemen en gaan ze eerst in gesprek met de eigenaar. Maar dan ben je al een aantal weken verder...
Het is een regel die vooral bedoeld is om tegen te gaan dat caravans het hele jaar op de openbare weg of parkeerplaats staan.
Peugeot 307 break 2.0 automaat (2006) + Adria Unica 390 DS (1998)

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38568
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Micky » zo 7 dec 2014 18:05

RE.gif [kerstduim.gif] dat is idd heel correct dat je dat even gemeld hebt, de meesten zullen deze moeite niet nemen.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Kingpin1966 » zo 7 dec 2014 18:07

RE.gif
En als je regelmatig met de caravan weg gaat is er vaak ook geen probleem.
Men gaat vaak pas kijken bij overlast van de desbetreffende caravan.
Of als een caravan het hele jaar op een afgelegen parkeerplaats blijft staan.
Want dan zou de caravan misschien wel gestolen kunnen zijn.

Er is bij mij in de buurt i.i.g. nog nooit gecontroleerd of men zich wel aan de wettelijke standdagen houd.
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

JanPunne
Berichten: 2756
Lid geworden op: di 29 jan 2008 19:54
Locatie: Purmerend

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door JanPunne » zo 7 dec 2014 20:39

RE.gif Als je regelmatig met de caravan weg bent sta je ook vaak met de caravan voor de deur neem ik aan. En in een straat zoals bij ons is dat absoluut geen pretje. Ook al heb je dan een goede verhouding met de buren, ze beginnen op een gegeven moment toch een beetje vervelend te doen. Evaring opgedaan in het verleden. Wij gingen jaren geleden regelmatig een lang weekend weg maar dat gaf toch parkeerproblemen. Nu is dat wel minder met 2x per jaar maar toch..

peter stupers
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 14 feb 2011 21:18

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door peter stupers » zo 7 dec 2014 22:01

Ik vind het zelf toch heel prettig dat ik onze caravan op mijn afgesloten inrit kan zetten met de auto er voor.
Door het jaar heen breng ik hem wel naar een stalling hier in de stad.
Als we de caravan nodig hebben ga ik hem halen zodat ik hem een dag of 4 op de plaats heb om om te wassen en de stroom erop voor de koelkast om alvast te koelen en de rest om in te laden en zo.
En bij de laatste kampeer gebeurtenis kan ik de caravan mooi uit ruimen , wassen en in de was zetten en dan gaat ie weer naar de stalling.
Dus dat vinden wij het gemak van een eigen inrit en ik zou daar óók naar uitkijken wanneer wij een ander huis zouden willen kopen.
Maar ja als je die optie niet hebt zul je het toch langs de straat moeten doen, kun je hem bij de deur zetten dan is het toch weer anders wanneer je hem ergens achter op een pleintje moet parkeren, ik zou er dan ook voor kiezen voor het inpakken en wegwezen.
Gr. Peter.
Groeten uit Tilburg. Peter.

Gebruikersavatar
Michel1975
Berichten: 2784
Lid geworden op: do 9 jan 2014 22:34
Locatie: Hensbroek

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Michel1975 » ma 8 dec 2014 09:44

Kingpin1966 schreef:RE.gif
En als je regelmatig met de caravan weg gaat is er vaak ook geen probleem.
Men gaat vaak pas kijken bij overlast van de desbetreffende caravan.
Of als een caravan het hele jaar op een afgelegen parkeerplaats blijft staan.
Want dan zou de caravan misschien wel gestolen kunnen zijn.

Er is bij mij in de buurt i.i.g. nog nooit gecontroleerd of men zich wel aan de wettelijke standdagen houd.
Ow ik kan je uit de eerste hand vertellen dat die bloedhonden in HHW wel degelijk bij je aan de deur komen en ook hun boekje te buiten te gaan. Ik heb nu al 4 keer meegemaakt dat de oudjes (er staat een soort van seniorenflat voor ons) meteen al de eerste dag bellen en die achterlijke boa's (want niet zelf controleren) er blind van uit gaan dat wat er door de melder gezegd wordt klopt. Alle 4 de keren was ik niet in overtreding. De tweede keer hebben ze het zelfs zo bont gemaakt dat ze een sticker op mijn vouwwagen hebben geplakt die ik er zonder beschadiging niet van af kon krijgen. Vandaar mijn aversie. De laatste keer belden ze me zaterdag om 8 uur uit mijn bed. De caravan had vanaf maandag bij de dealer gestaan en was vrijdag weer neergezet.

Een van de vele redenen om HHW te verlaten. Nu nog een geschikt huis vinden en een van de eisen is ook dat de caravan op eigen grond kan staan.
Trekker: Skoda Kodiaq Sportline en nog heel even een Mercedes CL500 AMG, met aan de haak Kip 50 Hyline TRX, Primus vloeistofverwarming, zonnepanelen, Mover. Of een SMV 34LSR met wielen.

gert en gea

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door gert en gea » ma 8 dec 2014 12:53

RE.gif
misschien is het iets om lid van een politieke partij in hhw te worden en dan zien tot die de regels iets gaat versoepelen.
dan mag er misschien overal weer geparkeerd worden.

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Kingpin1966 » ma 8 dec 2014 13:01

RE.gif
Er zijn altijd mensen die zullen zeuren, je hoor immers niet voor niets Nederland, Zeurland.
Als iemand de pik op je in heeft ben je nou een maal de Sjaak.
Daar is niks tegen te beginnen, maar als jij kunt aantonen in je recht te staan druipen ze meestal wel af.
En dat een BOA niet zelf de feiten checkt kan ook aan die persoon zelf liggen.
Ik mag aannemen dat bij zijn opleiding ook feitenkennis hoort en dat hij niet louter op aannames moet handelen.
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18944
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Hobby Linka » ma 8 dec 2014 13:28

RE.gif

Jij neemt dus aan dat een BOA iets niet aanneemt. [kerstknipoog.gif Een aanname door jouw dus.

Een hele tijd terug werd ik door een BOA aangesproken dat ik de rotzooi naast mijn huis moest opruimen. Ik gaf aan dat ik dat niet van plan was. Meteen een heel geraas en als de Gemeente het ging doen ging de rekning plus boete naar mij. Prima toch.

Even gevraagd of hij wist van wie die rotzooi was. Tja het staat naast uw huis dus............neem ik aan dat het van U is.

Mis dus. Een van de buren had zijn tuin veranderd en "even" vergeten de rotzooi op te ruimen. Wie was dat dan wel? Ik heb toen geantwoordt dat ze daar de hele dag de tijd voor hadden om dat eens te gaan uitzoeken.

Uiteindelijk heeft de buurman het zelf binnen twee dagen opgeruimd.


BOA's en niets klakkeloos aannemen. kerstwhoehoehaha.gif]

Andre
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Kingpin1966 » ma 8 dec 2014 13:41

RE.gif
Goed lezen Andre.
Ik zeg juist dat een BOA niet op aannames van anderen af moet gaan maar zelf zich op de hoogte moet stellen van de feiten.
Dat zal toch ook deel van zijn opleiding zijn.
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Volvodriver

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Volvodriver » ma 8 dec 2014 14:08

RE.gif
Is helaas geen deel van hun opleiding. (En ik heb er vanuit mijn vroegere werk heel veel mee te maken gehad.) Het is het erin stampen van regeltjes bij mensen die eigenlijk niet willen/kunnen leren (de heel goeden absoluut niet te na gesproken) en die over het algemeen geen empathisch vermogen hebben.

Zelf nadenken en op onderzoek gaan hoort daar niet bij, en eigenlijk klopt dat ook wel. Ze mogen namelijk in veel gevallen alleen schrijven bij heterdaadjes en geen nader onderzoek doen. Daarvoor zijn ze in principe niet bevoegd. Daarom ook de term BOA (Buitengewoon Opsporingsambtenaar)

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Kingpin1966 » ma 8 dec 2014 14:11

RE.gif
Dus als ik het goed begrijp kan, kort door de bocht genomen, elke boerenl.. BOA worden?
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

JanPunne
Berichten: 2756
Lid geworden op: di 29 jan 2008 19:54
Locatie: Purmerend

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door JanPunne » ma 8 dec 2014 14:13

De afkorting is daarom ook BOA.
Boer Of Anderen kerstwhoehoehaha.gif]

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Kingpin1966 » ma 8 dec 2014 14:15

RE.gif
Je kan er ook.

Buitengewoon Onnozele Ambtenaar van maken. kerstwhoehoehaha.gif]
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Volvodriver

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door Volvodriver » ma 8 dec 2014 14:26

Kingpin1966 schreef:RE.gif
Dus als ik het goed begrijp kan, kort door de bocht genomen, elke boerenl.. BOA worden?
Kort gezegd: Ja, mits hij/zij de opleiding met een examen heeft doorlopen en met tenminste een 5,6 voor dat examen is geslaagd.
(Overigens moet men dan nog wel een verklaring omtrent het gedrag kunnen overleggen, dus geen strafblad hebben)

Overigens vergis je niet wie er zoal BOA (kunnen)zijn: De (hoofd)conducteurs op de trein (er zijn geen normale conducteurs meer), de controleurs van de busmaatschappij, de "flitskastbediener" aan de snelweg (is in 95% van de gevallen geen Algemeen opsporingsambtenaar en formeel ook geen politieagent), de vuilnisophaler van de vuilophaaldienst, de parkeercontroleur, sommige stadswachten, de meteropnemer van het Nutsbedrijf, en ga zo maar verder

Gebruikersavatar
HansHobby
Berichten: 1490
Lid geworden op: wo 23 jul 2008 08:26
Locatie: 't Kielegat
Contacteer:

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door HansHobby » ma 8 dec 2014 19:42

gert en gea schreef:RE.gif
nou ik weet het toevallig over Breda daar mag je 3 dagen een caravan parkeren en als je wil sleutelen of zo dan kun je daar een ontheffing voor aanvragen,
daar zit natuurlijk een kostenplaatje aan van ong. 42,00 euro.
en hoe lang of je die dan daar mag laten staan?
dus ik zou eerst de verordering maar eens goed LEZEN?
voordat er mensen in de buurt gaan zeuren!
wat dat betreft een vrijstaande woning met 2 opritten zoals ik heb is toch wel ideaal! [kerstduim.gif]

Ik woon in Breda, ik ken de APV zowat uit mijn hoofd. schrik.gif mrgreen.gif

Overigens wil een eigen oprit ook niet altijd zeggen dat je de caravan er maar onbeperkt op mag zetten. Staat hij in het zicht van de openbare weg kan het zomaar zijn dat er bij sommige gemeenten ook een tijdsbestek op staat. :wink:
Afbeelding
Subaru Forester 2.0 X Comfort(2007)Hobby 460T Prestige (1993)

Gebruikersavatar
rafc20
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 9 nov 2012 20:11
Locatie: mortsel (belgie

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door rafc20 » ma 8 dec 2014 21:20

in nederland zijn er mensen die klagen op alles en nogwat schreef hier iemand,nu is dit in belgie niet anders hoor:onze zoon woont recht over ons en is eigenaar van een benedenflat met het vruchtgebruik van de voortuin en een oprit voor zijn garage.vermits het een hoekpand is,is de voortuin vrij groot nl 20x6 aan een zijde en idem aan de andere zijde .nu hadden wij onze caravan uit de staling gehaald om het vergeelde dakluik te vervangen,en al na TWEE dagen begon de eigenaar van de flat op het eerste verdiep te klagen (zijn huurder hadden wij gevraagd of het een bezwaar was en dat was het zeker niet) wij hebben de caravan dan maar in de voortuin gezet ,waarop hij weer klaagde .dit maal heb ik echter voet bij stuk gehouden .waarop hij dan weer de wijkagent inschakelde (die hem goed op zijn plaats heeft gezet omdat hij meer dan 20 km verder woont,en niet met de buurt vertrouwd is .)wij kregen de boodschap dat zolang er maar 1 klager is en die woont hier niet is er geen probleem .verder mogen wij de caravan ongelimiteerd op de oprit zetten vermits dit privé eigendom is (maar stoort voor de andere bewoners ,die lopen in het donker tegen de dissel)
zo zie je maar t' is overal wel wat hoor .
lodgy 1.6 of ford mondeo 2.0 tdci (130pk ) en sterckeman400

graaf
Berichten: 1634
Lid geworden op: vr 17 apr 2009 22:31

Re: Caravan thuis parkeren, maar eigenlijk geen plek.

Bericht door graaf » ma 8 dec 2014 22:17

Ik haal de laatste jaren in april de caravan uit de stalling en laat hem, behoudens meerdere weekenden/midweken in het voor- en naseizoen en de lagere vakantie in de zomer, tot eind oktober daar staan. (de huur van mijn stalling loopt door, maar dat vind ik niet erg).

Mijn buren hebben er de eerste jaren wel eens over gemopperd, maar ik hoor ze niet meer. Wel vervelend is als de fietsen van de vriendinnetjes van hun dochter er tegen aan vallen. Dan zijn ze niet thuis natuurlijk.(zie foto).

Toen ik een jaar of 8 geleden mijn eerste caravan kocht had in het geheel geen stalling (nergens plaatsje vrij) en stond hij ook op de oprit naast mijn woning. En daar was de buurt kennelijk ook niet blij mee. Na een klapband op de Pèage in Frankrijk bleek dat de zij-wang van mijn reservewiel (onder de caravan) 3 keer met een scherp voorwerp doorstoken was. Leeg. 3 weken voor vertrek nog gecontroleerd.

Nu heb ik camera's met bewegingsmelder op de caravan staan, en dat weet iedereen omdat ik dat kenbaar heb gemaakt. Ook op mijn open voor- en zijtuin. Daar verdwenen ook met regelmaat zaken uit.

Tja, je moet toch wat....
Bijlagen
SAM_0004.JPG
bagagedrager tegen caravan
Eriba Touring Troll 550 FEY met Peugeot 3008 1.6 THP Executive

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”