caravanstalling prijzen?

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Ansie

caravanstalling prijzen?

Bericht door Ansie » do 1 sep 2005 18:46

Waar moet ik aan denken bij een caravanstalling qua prijs? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

TheAn

Bericht door TheAn » do 1 sep 2005 19:02

Ik betaal 160 Euro per jaar. Dan kan ik hem halen en brengen zoveel ik wil, hij staat onverwarmd maar droog in een oude boerenschuur.

zandvoorta

Bericht door zandvoorta » do 1 sep 2005 19:31

125 euro per jaar, in een boerenschuur. Onbeperkt halen en brengen. Geen gedonder, altijd op te halen.

Patje

Bericht door Patje » do 1 sep 2005 20:45

De goedkoopste die wij gevonden hebben: 170 euro op 130 km van bij ons... We gaan echter 180 euro betalen voor een stalling op 50 km afstand.
Bij ons in de buurt kost het minstens 230 euro.
DIEFSTAL noem ik dat. :evil:

zandvoorta

Bericht door zandvoorta » do 1 sep 2005 20:51

Die bij mij is hemelsbreed 100 meter bij ons vandaan :D Lang leve het platteland 8)

Ansie

Bericht door Ansie » do 1 sep 2005 21:20

Ja dat halen he....dat is zo klote...waar onze vouwwagen nu staat daar kan ie helaas neit meer bij dus ben een beetje aan het rond bellen geweest hier (ook lang leve platteland whaha) Maar allemaal 3x halen (tot nu toe) heb nog 2 adresjes die ik morgen ff bel

DJ

Re: caravanstalling prijzen?

Bericht door DJ » do 1 sep 2005 21:24

ansie schreef:Waar moet ik aan denken bij een caravanstalling qua prijs? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

ik hoor hier allemaal prijzen maar het gaat erom wat je per meter betaald, ik betaal in een nieuwe schuur. afgesloten 27 euro per meter, dus tel eens uit wat je per meter betaald dan kunnen we pas vergelijken.

Vroem

Re: caravanstalling prijzen?

Bericht door Vroem » do 1 sep 2005 21:36

dj schreef:
ansie schreef:Waar moet ik aan denken bij een caravanstalling qua prijs? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

ik hoor hier allemaal prijzen maar het gaat erom wat je per meter betaald, ik betaal in een nieuwe schuur. afgesloten 27 euro per meter, dus tel eens uit wat je per meter betaald dan kunnen we pas vergelijken.
Bij ons in de stalling moet je ook per meter betalen en de e.v.t fietsendrager telt dan ook mee.

ik betaal 226.= Euro per jaar, daar zit ook de wasplaats en stroom bij (dit kost dus niets extra) en ik kan de caravan in het zomerseizoen 24 uur per dag 7 dagen per week halen en brengen, en ik heb voor de rest niemand nodig om dat te doen.

De caravan staat het gehele jaar binnen in een automatisch geventileerde stalling op een betonnen vloer. :wink:

Ansie

Bericht door Ansie » do 1 sep 2005 21:52

Ik heb nu prijzen meegekregen van 36, 37,50 en 40,00 euro. Hier het dorp althans. Weet me god niet wat we nu voor onze vouwwagen betalen maar die is iig niet duur dacht zo ongeveer 25€ Tis jammer dat ik hem daar niet kwijt kan.

Vroem

Bericht door Vroem » do 1 sep 2005 22:01

ansie schreef:Ik heb nu prijzen meegekregen van 36, 37,50 en 40,00 euro. Hier het dorp althans. Weet me god niet wat we nu voor onze vouwwagen betalen maar die is iig niet duur dacht zo ongeveer 25€ Tis jammer dat ik hem daar niet kwijt kan.
Zijn dat prijzen per meter of per dag/week/maand/jaar :?: :wink:

Ansie

Bericht door Ansie » vr 2 sep 2005 08:08

Oh ja ook wel makkelijk om te vermelden whaha. Ja was niet echt helder meer gisteravond (lees moe). Het zijnde prijzen per strekkende meter per jaar.

Patje

Re: caravanstalling prijzen?

Bericht door Patje » vr 2 sep 2005 09:27

dj schreef:tel eens uit wat je per meter betaald dan kunnen we pas vergelijken.
De beide prijzen die ik opgaf (170 en 180 euro), zijn allebei forfaitair, ongeacht de lengte.
Als je het omrekent, dan komt dat voor onze caravan op respectievelijk 24,3 en 25,7 euro per strekkende meter per jaar.

Corin@
Berichten: 263
Lid geworden op: di 29 mar 2005 13:59
Locatie: Wijchen

Bericht door Corin@ » vr 2 sep 2005 12:47

Wij betalen 18 euro per vierkante meter in een afgesloten boerenschuur. Wij bellen minimaal een dag van te voren op en dan staat de caravan op het erf klaar.

Groetjes,
Corin@
Groetjes,
Corina


Ford C-max 1.6 Ecoboost Titanium uit 2012 en een Adria Adora 432 uit 2005

Ansie

Bericht door Ansie » vr 2 sep 2005 13:05

sjeeminee dan zijn ze hier in de buurt echt wel duur zeg...Pff zal iig nog eens goed gaan snuffelen

Pappa

Bericht door Pappa » vr 2 sep 2005 13:21

In Noord Holland is overdekte stalling ca. €25 p/m2

RonnyP

Bericht door RonnyP » vr 2 sep 2005 13:33

Patje schreef:We gaan echter 180 euro betalen voor een stalling op 50 km afstand.
Bij ons in de buurt kost het minstens 230 euro.
DIEFSTAL noem ik dat. :evil:
Patje schreef:Geplaatst: Vr Apr 01, 2005 3:21 pm Onderwerp: Carport stalling

--------------------------------------------------------------------------------

Dag vakantievrienden,

Wij hebben in onze tuin ruimte om een carport te plaatsen om onze caravan in te stallen.
Was dit een aprilgrap dan ?

Ronny

Patje

Bericht door Patje » vr 2 sep 2005 14:34

RonnyP schreef:Was dit een aprilgrap dan ?
:shock: :? :) hahaha :? :( :cry:
Neen verdorie, dat was geen grap. Maar we hebben dus wel degelijk last met de gemeente... :evil: inderdaad, vergunningsplicht en niettegenstaande men ons verzekerd had dat het geen probleem zou zijn, blijkt nu dat het nog lang niet zeker zal zijn dat we een vergunning gaan kunnen krijgen. Dus, in afwachting van beter nieuws willen we toch onze sleurhut beschermen tegen de weergoden. Verloren geld natuurlijk, maar wat wil je... :cry:

DJ

Bericht door DJ » vr 2 sep 2005 14:40

ansie schreef:sjeeminee dan zijn ze hier in de buurt echt wel duur zeg...Pff zal iig nog eens goed gaan snuffelen

wij betalen per strekkende meter breedte van de caravan doet er niet toe, mijn caravav is 2.30 breed dus ik betaal 11,80 per m2

DJ

Bericht door DJ » vr 2 sep 2005 14:47

Patje schreef:
RonnyP schreef:Was dit een aprilgrap dan ?
:shock: :? :) hahaha :? :( :cry:
Neen verdorie, dat was geen grap. Maar we hebben dus wel degelijk last met de gemeente... :evil: inderdaad, vergunningsplicht en niettegenstaande men ons verzekerd had dat het geen probleem zou zijn, blijkt nu dat het nog lang niet zeker zal zijn dat we een vergunning gaan kunnen krijgen. Dus, in afwachting van beter nieuws willen we toch onze sleurhut beschermen tegen de weergoden. Verloren geld natuurlijk, maar wat wil je... :cry:


kijk even naar het beleid van de gemeente tov caravan stalling. er zijn gemeente waar de caravan niet langs het huis mag staan. maar een carport kunnen ze volgens mij niet weigeren

Citrorob

Bericht door Citrorob » vr 2 sep 2005 14:57

dj schreef:
Patje schreef:
RonnyP schreef:Was dit een aprilgrap dan ?
:shock: :? :) hahaha :? :( :cry:
Neen verdorie, dat was geen grap. Maar we hebben dus wel degelijk last met de gemeente... :evil: inderdaad, vergunningsplicht en niettegenstaande men ons verzekerd had dat het geen probleem zou zijn, blijkt nu dat het nog lang niet zeker zal zijn dat we een vergunning gaan kunnen krijgen. Dus, in afwachting van beter nieuws willen we toch onze sleurhut beschermen tegen de weergoden. Verloren geld natuurlijk, maar wat wil je... :cry:


kijk even naar het beleid van de gemeente tov caravan stalling. er zijn gemeente waar de caravan niet langs het huis mag staan. maar een carport kunnen ze volgens mij niet weigeren
Gemeenten hebben het soms wel eens in hun APV staan. Een APV (Algemeen Plaatselijke Veroordening) kan echter alleen zaken regelen mbt de openbare gebieden. Aangezien je tuin geen openbaar gebied is heeft een APV daar geen rechtskracht en een gemeente die denkt dat dat wel zo is zal voor een rechter onderuit gaan.

RonnyP

Bericht door RonnyP » vr 2 sep 2005 15:11

dj schreef: een carport kunnen ze volgens mij niet weigeren
Toch wel, hangt er van af wat er in de zgn. stedebouwkundige voorschriften staat : maximale oppervlakte, hoogte, materialen, wel of geen bijgebouwen, ...

Eenmaal de carport er staat mag je er natuurlijk onderzetten wat je wil : caravan, auto, kruiwagen :wink:

Ronny

DJ

Bericht door DJ » vr 2 sep 2005 15:37

Citrorob schreef:
dj schreef:
Patje schreef: :shock: :? :) hahaha :? :( :cry:
Neen verdorie, dat was geen grap. Maar we hebben dus wel degelijk last met de gemeente... :evil: inderdaad, vergunningsplicht en niettegenstaande men ons verzekerd had dat het geen probleem zou zijn, blijkt nu dat het nog lang niet zeker zal zijn dat we een vergunning gaan kunnen krijgen. Dus, in afwachting van beter nieuws willen we toch onze sleurhut beschermen tegen de weergoden. Verloren geld natuurlijk, maar wat wil je... :cry:


kijk even naar het beleid van de gemeente tov caravan stalling. er zijn gemeente waar de caravan niet langs het huis mag staan. maar een carport kunnen ze volgens mij niet weigeren
Gemeenten hebben het soms wel eens in hun APV staan. Een APV (Algemeen Plaatselijke Veroordening) kan echter alleen zaken regelen mbt de openbare gebieden. Aangezien je tuin geen openbaar gebied is heeft een APV daar geen rechtskracht en een gemeente die denkt dat dat wel zo is zal voor een rechter onderuit gaan.

kijk eens even bij zoeken onder carport, je vind erl verschillende keren het onderwerp carport.

Gebruikersavatar
Diesel
Erelid
Berichten: 1996
Lid geworden op: do 9 jun 2005 21:01
Locatie: Nederland

Bericht door Diesel » vr 2 sep 2005 15:42

Wij betalen enorm veel geld 240 euro per jaar, hier in de buurt een stuk of 12 verschillende gebeld en die waren nog veel duurder. Voorheen stond ik hier bij een boer maar die is ermee gekapt omdat hij zijn schuren e.d. ging verkopen.

DJ

Bericht door DJ » vr 2 sep 2005 17:26

diesel schreef:Wij betalen enorm veel geld 240 euro per jaar, hier in de buurt een stuk of 12 verschillende gebeld en die waren nog veel duurder. Voorheen stond ik hier bij een boer maar die is ermee gekapt omdat hij zijn schuren e.d. ging verkopen.

graag bedragen per m1 of m2 dan kunnen we vergelijken. als je caravan 8m1 lang is en 250 breed betaal je 12 euro m1 is toch niet veel, is je caravan 4,50 m1 bij 2 m1 wordt het m2 bedrag wel anders namelijk 26 per m2

Gebruikersavatar
Diesel
Erelid
Berichten: 1996
Lid geworden op: do 9 jun 2005 21:01
Locatie: Nederland

Bericht door Diesel » vr 2 sep 2005 20:57

excuses had ik niet zo begrepen,

Onze stalling rekend alleen de prijs van de opbouw die is in ons geval 5,20 heb er 20 cm van af gepingeld dus blijft over 5 meter hij rekent per strekkende meter want onze caravan is 2.17 breed. we betalen dus 48 euro per strekende meter.
als ik het goed breken is dat dus +- 33 euro per vierkante meter.

groeten van Rene

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”