Doorreiscamping tussen Bolzano en Verona

Plaats reactie
Jeroen K

Doorreiscamping tussen Bolzano en Verona

Bericht door Jeroen K » do 12 jul 2018 21:50

Wij zijn op zoek naar een goede "snelweg" camping in de buurt van de A22 tussen Bolzano en Verona.
Het liefst een camping die met de caravan goed te bereiken is.
Wie heeft tips?

Gebruikersavatar
dennisb
Berichten: 493
Lid geworden op: wo 3 aug 2016 17:23
Locatie: KWK

Re: Doorreiscamping tussen Bolzano en Verona

Bericht door dennisb » do 12 jul 2018 21:54

Als je richting Verona gaat kan je gewoon aan het Gardameer staan. Zijn genoeg campings. Ligt aan de snelweg
Volkswagen Passat Variant 2.0FSI | Hobby 490 KMF | Truma SX | Victron PPP 20Ah | Truma Saphir Comfort rc

Gebruikersavatar
Pakkie
Berichten: 1335
Lid geworden op: wo 16 aug 2017 21:27
Locatie: ZO-Brabant
Contacteer:

Re: Doorreiscamping tussen Bolzano en Verona

Bericht door Pakkie » do 12 jul 2018 22:36

Goede ervaring met camping Steiner net onder Bolzano. Prima bereikbaar per caravan en dicht bij de snelweg. Gezien de drukte kan ik me voorstellen dat reserveren tijdens de vakantieperiode wel nodig is.
Fendt Diamant 650 SG met daarvoor een Cayenne S

Vadervan3
Berichten: 1050
Lid geworden op: za 3 dec 2016 10:39

Re: Doorreiscamping tussen Bolzano en Verona

Bericht door Vadervan3 » ma 30 jul 2018 17:23

Wij zijn hier inderdaad ook naar aan het kijken. Maar ik denk dat het een camping Garda meer word. Ik ben toch een beetje bang op een smal bergweggetje te stuiten als ik ergens er af ga.

Vino
Berichten: 588
Lid geworden op: zo 12 sep 2010 11:01

Re: Doorreiscamping tussen Bolzano en Verona

Bericht door Vino » ma 30 jul 2018 17:55

Als het niet "moeten" is tussen Bolzano en Verona,wij hebben jaren lang op doorreis geslapen op autohof Vipiteno direct achter de grens. Voormalig douane terrein naast de snelweg.Voorste gedeelte direct na de slagboom is voor vracht verkeer.Caravans etc. staan achter door, ook weer achter een slagboom.Groot toilet gebouw,bar, en op loop afstand van het dorp.Electro aanwezig en watertappunt.Heerlijk rustig,prachtig uitzicht op de bergen en je bent s'morgens weer binnen 5-min op de snelweg.Prijs ongeveer 15.Euro.En anders,inderdaad afslaan naar het Garda.

Met vriendelijke groet.

eurotrotter
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Doorreiscamping tussen Bolzano en Verona

Bericht door eurotrotter » wo 22 aug 2018 21:50

Als je de snelweg verlaat on Trento noord,en dan de weg naar Padova neemt,kom je na n minuut of 10 langs het lago di Caldonazzo,zodra je dit meer voornij bent verlaat je de 4 baans weg en heb je enige tientallen campings direct aan het meer.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Plaats reactie

Terug naar “Italië”