vast op camping

Plaats reactie
martin

vast op camping

Bericht door martin » do 24 mar 2005 21:27

Staat er iemand vast op een camping hier in Belgie?Ik sta vast in Nieuwpoort met een tabbert 630,ik denk overigens niet dat het makkelijk is om met deze schuit rond te trekken.Daarmee vind ik het een ideale vakantie met twee kinderen van 6 en 4 jaar,en dan is plaats zeer welkom met 3 meiden op vakantie.

dbraekr

Re: vast op camping

Bericht door dbraekr » wo 27 apr 2005 13:28

[quote="martin"]Staat er iemand vast op een camping hier in Belgie?Ik sta vast in Nieuwpoort met een tabbert 630,ik denk overigens niet dat het makkelijk is om met deze schuit rond te trekken.Daarmee vind ik het een ideale vakantie met twee kinderen van 6 en 4 jaar,en dan is plaats zeer welkom met 3 meiden op vakantie.[/quote]

Nochtans zijn er genoeg kampeerders die hiermee rondrijden hoor.
Je hebt dan wel een goed trekkend voertuig nodig,...

Veel plezier ginds in Nieuwpoort, welke camping?

Altijd weg met Honda Crv, en Adria 502 (dus toch ook al 5 meter binnenlengte)

martin

Bericht door martin » wo 27 apr 2005 21:06

Pas op 630 wil hier niet zeggen dat de binnenmaat 6 meter en 30 centimeter is maar wel het model, de binnenmaat is 6 meter 80 geloof ik.
De totale lengte van de caravan is 7 meter 96 centimeter.
De camping in Nieuwpoort is compascamping of de info-camping, dit is een camping van vakantiegenoegens dacht ik. :P :P

dbraekr

Bericht door dbraekr » do 28 apr 2005 07:41

[quote="martin"]Pas op 630 wil hier niet zeggen dat de binnenmaat 6 meter en 30 centimeter is maar wel het model, de binnenmaat is 6 meter 80 geloof ik.
De totale lengte van de caravan is 7 meter 96 centimeter.
De camping in Nieuwpoort is compascamping of de info-camping, dit is een camping van vakantiegenoegens dacht ik. :P :P[/quote]

Dat zal inderdaad een beetje te lang zijn om prettig mee rond te touren.

Goede keuze van camping :!: dit zijn kwaliteitscampings.
Veel kampeerplezier gewenst

Plaats reactie

Terug naar “België”