Camping Aan de Belgische Kust

Plaats reactie
Yvescovic

Camping Aan de Belgische Kust

Bericht door Yvescovic » wo 17 aug 2011 14:57

Hey

wij plannen enkele weekjes vakantie aan de Belgische kust.

Zijn er campings die jullie kunnen aanraden of zeker afraden?
Hopelijk kunnen jullie mij (&mijn vriendin) helpen!!

grtz

Swagmanneke

Re: Camping Aan de Belgische Kust

Bericht door Swagmanneke » do 18 aug 2011 09:16

hey?
rustig ?

wij gaan altijd naar Minnepark te Bredene zandstraat 105, is dicht bij colruyt en aldi niet aan de kustweg. mooie propere camping wel ongeveer €25 per nacht. maar zeer proper sanitair.

groeten Walter
ps heeft een website je kan eens kijken op www.minnepark.be
en neen wij hebben geen conectie met deze camping

Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7777
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: Camping Aan de Belgische Kust

Bericht door Nimma » do 18 aug 2011 10:46

Kan niets zeggen over de camping; maar als het net zo slecht is als hun website dan belooft het niet veel goeds; niet één foto van de kampeerplekken :(
Vreemd dat sommige campings zo weinig aandacht besteden aan hun website; dat los je met ingehuurde fotomodellen niet op.
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

Yvescovic

Re: Camping Aan de Belgische Kust

Bericht door Yvescovic » do 18 aug 2011 11:00

Jakkemeiner schreef:Kan niets zeggen over de camping; maar als het net zo slecht is als hun website dan belooft het niet veel goeds; niet één foto van de kampeerplekken :(
Vreemd dat sommige campings zo weinig aandacht besteden aan hun website; dat los je met ingehuurde fotomodellen niet op.
Heb jij een ander voorstel van camping aan de belgische kust?

Swagmanneke

Re: Camping Aan de Belgische Kust

Bericht door Swagmanneke » do 18 aug 2011 12:54

je moet niet altijd voortgaan op de webstek.niet iedereen geeft massas geld uit aan een profesionele ??? website
het is een camping waar de plaatsen ongeveer 10x10 bedragen op een goed onderhouden grasveld, er is geen schaduw, maar elke plek heeft water kabeltv afvoer.
maar mij net gelaten hoor, hoe minder zageventen die niets goed vinden hoe liever ik het heb. dan blijft het mooi rustig voor de echte genieters. ;-) ik verdien er ook niets aan dus, ik kan U verzekeren dat het een van de beste campings is waar ik al ben geweest.

Walter

Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7777
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: Camping Aan de Belgische Kust

Bericht door Nimma » do 18 aug 2011 13:21

Het is vast een hele mooie camping in België, ondanks hun knullige website. Het valt me gewoon op dat sommige campings er wb de website niks van bakken. Voor dezelfde centen geef je een goed beeld van wat je er kunt verwachten. Zo krijg je als campingeigenaar de gasten die het liefst ziet komen: iedereen blij thumbup.gif
Laatst gewijzigd door Nimma op do 18 aug 2011 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

Rockfire
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 17:15
Locatie: Harelbeke (Belgie)

Re: Camping Aan de Belgische Kust

Bericht door Rockfire » do 18 aug 2011 13:35

Wij gaan soms naar Camping Astrid (www.camping-astrid.be) ook in Bredene. Lekker dicht bij het strand (en winkels). Er is prima sanitair, maar geen al te grote en weinig trekkersplaatsen, maar dit is zowat overal aan de Belgische kust. Vroeger toen we nog met de tent gingen hebben we ook wel eens op Camping Duinzicht 17 gestaan (http://www.campingduinzicht.be/). Camping was eveneens prima.

Zelf heb ik mindere ervaringen met camping 'Esmeralda' in Wenduine, maar dit is weer al van enkele jaren terug. Dus misschien is het nu beter. Ze waren vriendelijk maar het sanitair was niet altijd proper en 's avonds gedeeltelijk afgesloten. Bovendien waren er heel wat vast staanplaatsen met vaak verloederde installaties. Niet mijn ding, maar de vaste kampeerders hadden hier duidelijk hun tweede thuis. Dus al te negatief wil ik daar niet over zijn.
Burstner 435 TS (BJ 2000) met Volkswagen Passat 1.6 Bluemotion

Yvescovic

Re: Camping Aan de Belgische Kust

Bericht door Yvescovic » do 18 aug 2011 14:47

Heeft er iemand al een ervaring met camping Noordduinen in Koksijde?

Blondi

Re: Camping Aan de Belgische Kust

Bericht door Blondi » di 24 jan 2012 11:14

Mocht je dit jaar nog naar de kust rijden? dan stel ik voor camping esmeralda vlak aan zee is gelegen tussen blankenberge en wenduine
Dit is een goede camping als je van de drukte houd op het strand en de winkeltjes.
Ook camping terhoeve in adinkerke is een goede camping is een rustiger omgeving 4km van de zee
Dus wat moet je thumbup.gif nog meer blij.gif wij zullen deze campings zeker niet overslagen

Plaats reactie

Terug naar “België”