Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23389
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Bericht door PD » do 4 jan 2018 19:43

PremiumDiscovery schreef: Het enige wat voor 2018 "vaststaat", is het Hemelvaartweekend met VIP... om te vieren dat we dan precies 10 jaar een caravan hebben.... Ja, door toedoen van deze zelfde VIP awhoea.gif awhoea.gif awhoea.gif

Reserveren... Nee, dat doen we niet, zelfs niet in het hoogseizoen mrgreen.gif ik verwacht dat we eind februari weer starten met ons cerrevenneke blij.gif
Het voorjaar krijgt toch al wat meer vorm... Begin april naar een Wein-Wochenende in Duitsland; dan eind april waarschijnlijk het CFW en in mei naar Boppard-D voor ons 10-jarig kampeerjubileum mrgreen.gif

Ik schat in dat de hut over een week of 6-7 weer uit de stalling komt om het seizoen te beginnen blij.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Rembrandt
Berichten: 351
Lid geworden op: vr 29 aug 2014 21:48

Re: Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Bericht door Rembrandt » do 4 jan 2018 22:10

Nog druk bezig met de verbouwing van ons huis, dus komend jaar gekozen voor een arrangement:
De caravan staat vanaf het begin van het caravanseizoen, tot aan de zomervakantie, op een plekje bij Beerze.
Nee, niet die..... :wink:

Voor de 6 weken zomervakantie moeten we nog even kijken, maar da’s toch off-topic. mrgreen.gif
Volkswagen Tiguan Allspace 1.5 TSI 150pk DSG Highline Business R (2020) + Knaus Südwind 500 TK (2003)

Wim Verso
Berichten: 6505
Lid geworden op: do 4 sep 2008 20:55
Locatie: Anna Paulowna

Re: Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Bericht door Wim Verso » do 4 jan 2018 22:48

RE.gif

Ik kom net thuis van het koor, of mag ik dat hier ook niet schrijven?
Maar zie nu ook dat het bericht met de rode letters er nog staat, en ook de reactie van Jan van Vijven, uit je broek hangen weet je wel, en dat mag dan gewoon....................... weenie.gif
Caravan, Beyerland Sprinter 450 EB.

Toyota Corolla Verso 1.8.

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Bericht door Chris » do 4 jan 2018 22:53

RE.gif
Ach Wim..
Eerst blazen in je soep... anders is ie te heet....

Chris
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19708
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Bericht door Daphne » do 4 jan 2018 22:54

Wim Verso schreef:RE.gif

Ik kom net thuis van het koor, of mag ik dat hier ook niet schrijven?
Maar zie nu ook dat het bericht met de rode letters er nog staat, en ook de reactie van Jan van Vijven, uit je broek hangen weet je wel, en dat mag dan gewoon....................... weenie.gif
Zullen we afspreken dat je even helemaal niks meer in dit draadje schrijft, behalve wanneer het echt on topic is? Ik ben er even klaar mee. boos.gif
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Knaus440
Berichten: 3710
Lid geworden op: di 29 apr 2008 21:15

Re: Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Bericht door Knaus440 » vr 5 jan 2018 19:49

Pffft, al dat gepraat over vakantie en mooi weer. Ik kan er niet meer tegen. c ziek.gif

Heb gelijk maar een weekje Gran Canaria geboekt de volgende week.
Op zo korte termijn lukte te Kaapverdische eilanden niet meer.
Verwachting een 20 - 22 graden, we zitten in het rustige deel zuiden en ietsje binnenland.
Dus uit de toeristische stroom.
Als ik terugkom en het hier vriest zal ik jullie vertellen hoe lekker zon en 20 graden is mrgreen.gif C vak2.gif
Achter de auto, Honda CRV 2.0 iVTEC, een knaus sudwind 440 uit 1996. Gehaakt met een Stabifix.

Gebruikersavatar
Williamr
Berichten: 961
Lid geworden op: za 17 jan 2015 21:08
Locatie: Midden vh land

Re: Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Bericht door Williamr » vr 5 jan 2018 21:33

Stigter schreef:Voor het eerst een voorseizoenplaats geboekt camping Flevostrand van Molecaten.
Stonden wij vorig jaar ook, op de Ark 8. Leuke plek en dichtbij zwembed etc.
In eerste instantie vonden wij het dicht bij de parkeerplaats en slagboom maar de bosjes/beschoeiing was binnen no-time dicht gegroeid en geen last van gehad. Kinderen hebben zich hier heel goed vermaakt en veel dingen in de buurt te zien.

Onze voorjaarsplannen.....eerst een even kijken hoe het met het ontroerend goed gaat.......
Vriendschap bezit je niet, het is een geschenk.

Vino
Berichten: 588
Lid geworden op: zo 12 sep 2010 11:01

Re: Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Bericht door Vino » vr 5 jan 2018 22:03

Begin Maart vertrekken naar Zuid-Spanje voor een maandje of drie.Kijken waar we begin Juli voor een redelijke prijs, met kleinzoon, een week kunnen verblijven.Zien dat het minimaal 350.Euro kost voor een week , dit is me te veel.Laatste week Augustus en de maand Septembre naar Lago Di Garda of naar Noord-Spanje in de buurt van Cambrils.Volgend voorjaar,dus januari 2019, een maand naar Bali-Thailand-of Vietnam om oude herinneringen op te halen! Maart weer naar Spanje. Als we maar tijd van Leven hebben en gezond blijven.Tussen door een beetje BQ op het terras,middagje naar Kampen-Den Helder-Zaandam-Urk-Muiden-Amsterdam-Weesp-Hoorn-Bloemendaal en de dorpen van de 11-stedentocht,Staphorst-Giethoorn en nog enkele bestemmingen van uit de stad van Cornelis, welke goed te doen zijn voor een lange middag.
Zijn er nog suggesties? van harte welkom.

Met vriendelijke groet.

Stigter
Berichten: 1132
Lid geworden op: ma 18 nov 2013 23:45
Locatie: Midden Nederland

Re: Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Bericht door Stigter » vr 5 jan 2018 23:02

Williamr schreef:Kinderen hebben zich hier heel goed vermaakt...
Dat is goed om te weten daar gaat het voornamelijk om. Wij hebben voor de Bolder gekozen het veld direct achter het toiletgebouw. Dicht bij alle voorzieningen vinden wij ook prettig.

Succes met het vastgoed.
Groet Arnold

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7068
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Bericht door karelV » vr 5 jan 2018 23:11

Zoals het er nu naar uitziet zal ons eerste uitje met pasen vallen op 1 (geen grap)en 2 april. Hoop overigens eerder mooi weer te hebben om de hut aan te pikkken.
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

Poldervrouwtje
Berichten: 836
Lid geworden op: do 23 jan 2014 15:16

Re: Voorjaarsplannen voor 2018 ???

Bericht door Poldervrouwtje » za 6 jan 2018 13:49

Helaas geen plannen voor voorjaar. Mei vakantie is vaag. Hangt af of mijn hond dan drachtig is. Zo ja. Blijf ik thuis. Zo nee dan weekje of 2 ergens in Nederland
Chateau La Car 430 en Ford Mondeo 2.0 TdCi 140 pk.

Plaats reactie

Terug naar “Nederland”