Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Raymond Houtman
Berichten: 35
Lid geworden op: di 27 mar 2012 09:19

Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Raymond Houtman » ma 10 jun 2013 15:25

Gisteren op bezoek geweest op deze camping waar ik (13 jaar)en vele anderen vele jaren het voorseizoen heb gestaan.

Nadat ik de rekening voor dit voorseizoen had binnen gekregen (verhoging 20 a 25%) en vorig jaar werd verrast door de overname door de Oostappengroep hadden wij besloten om dit jaar hier niet meer te gaan staan.

Ben er geschrokken over de bezetting die in voorgaande jaren toch wel rond de 70% zal geweest zijn in het voorseizoen.
Nu denk ik dat er hooguit een bezetting was van 20% a 30% sommige velden waren totaal leeg.

Erg jammer van deze camping en mijn inziens was dit niet nodig geweest om je vaste terug komende gasten op deze manier er van af te jagen.
Met een andere instelling had men de vaste gasten makkelijk kunnen behouden en deze inkomsten gehad.
Mazda CX5 2ltr met Hobby 460UFE Excellent 2012

Wim Verso
Berichten: 6505
Lid geworden op: do 4 sep 2008 20:55
Locatie: Anna Paulowna

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Wim Verso » ma 10 jun 2013 16:47

RE.gif

Als je vorige week op de televisie de uitzending van "De groeten van Max" heb gezien, waarin De Oostappengroep werd belicht, dan zou ik helemaal klaar zijn met Oostappen.
Het ging hier om chalets die in de winter bezet waren door verschillende mensen en die daar dan veertien dagen lang zonder verwarming en andere ongemakken zaten.
Door tussenkomst van MAX, kon er nog het een en ander zeer moeizaam voor de mensen gedaan worden, maar wat een boeven daar zeg bij Oostappen, alleen al om die redenen zou ik nooit op een camping van Oostappen willen staan.
Dat ze daar zo met hun klanten om gaan...................schandalig.
Dus wat dat betreft, is het helemaal niet zo gek dat de bezetting zo dun was.

Vanavond weer een uitzending van "De groeten van Max op nederland 1 om 20.30 uur.
De moeite waard om naar te kijken.
Caravan, Beyerland Sprinter 450 EB.

Toyota Corolla Verso 1.8.

Martine
Berichten: 878
Lid geworden op: do 7 apr 2011 17:18

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Martine » ma 10 jun 2013 17:37

en gisterenavond bij Red mijn vakantie(of zoiets) was Oostappen in Asten. Organisatie heeft gewoon een slechte naam.
Jammer van Riviera Beach. Heel vroeger, :wink: ,midden jaren 70 ben ik er ooit op vakantie geweest. Toen heette het nog Riviera Park, dacht ik. Vlak bij Elburg en de Flevohof, is/was SixFlags. Alles veranderd maar niet altijd ten goede.
Bürstner Averso 465 TS fifty 2012

Zandkasteel

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Zandkasteel » ma 10 jun 2013 17:42

Ik begrijp niet dat de Oostappen groep zo haar naam weggooit.
Altijd ellende en gezeur.
Volgens mij krijgen ze de parken alleen nog vol door vakantieveilingen.
Dan moet er op de rest bezuinigd worden. Probeer gewoon een goede naam op te bouwen op een normale manier stom.gif

pknegt

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door pknegt » di 11 jun 2013 00:06

haha, ik heb net een week kamperen gewonnen in asten op vakantieveiling......1 euro!!!Het is bedoeld als proefkamperen, we wilden even alles uitproberen voordat we naar zuid-frankrijk rijden. Asten is een uurtje rijden bij ons vandaan.
Ik begrijp nu waarom dus...ach, we zien wel.
groetjes Patricia

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Leentje » di 11 jun 2013 00:16

Het is net Polen in het klein, inmiddels zelfs een Poolse supermarkt in de buurt.
Wij willen er nog niet voor niets staan. Mijn collega woont er tijdelijk ivm renovatie van haar huis. Wat wil ze er graag weg!
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Daphne » di 11 jun 2013 00:28

pknegt schreef:haha, ik heb net een week kamperen gewonnen in asten op vakantieveiling......1 euro!!!
Proficiat! De administratiekosten zijn nog hoger dan het veilingsbedrag :wink:
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Zandkasteel

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Zandkasteel » di 11 jun 2013 07:51

het geeft al wat aan, dat het zelfs voor 1 euro dus niet storm loop.
Zelf enkele jaren geleden naar Prinsenmeer geweest, en de camping an sich, kun je nog niet zoveel van zeggen, mooie ligging rond het meer!
Maar die idiote rijen (uren wachten) voor de receptie, die idiote potige bewakers bij wachthokje en slagboom, De schetterende muziek over het meer in hollandse stijl schrik.gif , en de vaste gasten met 3 dubbele voortenten, veel goud en bier en braadworst. Hartstikke aardige mensen overigens, maar niet de mensen waar ik graag naast sta als ik kampeer. Verder veel te jong personeel die niets weet. Daar prik je doorheen als je idd zo goedkoop kan kamperen, maar mijn vakantie daar doorbrengen bbbbrrrrr....

pknegt

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door pknegt » di 11 jun 2013 10:02

Haha, klopt, administratiekosten zijn 5 euro :wink:
Ik zal mijn ervaringen delen als ik terug ben, ik ben nu wel heel nieuwsgierig!
Groetjes Patricia

Zandkasteel

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Zandkasteel » di 11 jun 2013 15:02

Geniet ervan! en zo niet....
Groeten van Max en Redt mijn vakantie zijn inmiddels bekenden op het park mrgreen.gif

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Micky » di 11 jun 2013 16:13

pknegt schreef:haha, ik heb net een week kamperen gewonnen in asten op vakantieveiling......1 euro!!!Het is bedoeld als proefkamperen, we wilden even alles uitproberen voordat we naar zuid-frankrijk rijden. Asten is een uurtje rijden bij ons vandaan.
Ik begrijp nu waarom dus...ach, we zien wel.
groetjes Patricia

Mooie actie, veel plezier thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

tigra

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door tigra » di 11 jun 2013 18:20

pknegt schreef:haha, ik heb net een week kamperen gewonnen in asten op vakantieveiling......1 euro!!!

Als jij gaat lopen klagen daar als er iets niet goed is krijg je te horen "ja mevrouw wat verwacht u nou voor dat geld " mrgreen.gif

Ma even on-topic , het regent inderdaad klachten over die camping sinds het is overgenomen :(

nonblond
Berichten: 1289
Lid geworden op: di 6 okt 2009 22:03

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door nonblond » di 11 jun 2013 22:16

Vorig jaar een week op de Prinsenmeer gestaan. Cadeau gekregen op de Caravanbeurs bij een aankoop. Het was opvallend rustig op de camping, alle voorzieningen behalve de receptie en de toiletgebouwen waren gesloten en de campingwinkel was zeer beperkt open. Niets aan. Was blij dat ik daarna nog een boerencamping in Limburg had geboekt voor de rest van de vakantie. Veel leuker. Had na dag 1al besloten nooit meer naar een Oostappencamping te gaan, ook niet als het gratis is.

Gebruikersavatar
fortissimo
Berichten: 1200
Lid geworden op: vr 3 aug 2012 22:21

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door fortissimo » di 11 jun 2013 22:22

Oostappen hoorden wij vorig jaar al verhalen over van medecampeerders op de Zandstuve.
Veldjes omsingelt met vage kisten die als chaletten dienst zouden doen. Over de paden heen, in de weg enz.
Caravannetje pesten, zorgen dat mensen niet meer als toerist willen komen.

Dat zei voor ons al direct genoeg. Zeker aangezien die mensen er al heel lang een standplaats hadden.
Caravelair Ambiance Style 470 (2010) + Honda Accord Tourer (2008)
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Leentje » di 11 jun 2013 23:36

nonblond schreef:Vorig jaar een week op de Prinsenmeer gestaan. Cadeau gekregen op de Caravanbeurs bij een aankoop. Het was opvallend rustig op de camping, alle voorzieningen behalve de receptie en de toiletgebouwen waren gesloten en de campingwinkel was zeer beperkt open. Niets aan. Was blij dat ik daarna nog een boerencamping in Limburg had geboekt voor de rest van de vakantie. Veel leuker. Had na dag 1al besloten nooit meer naar een Oostappencamping te gaan, ook niet als het gratis is.
De omgeving was wel leuk he Nonblond? Je was slechts 7 km van ons vandaan ;-)
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

nonblond
Berichten: 1289
Lid geworden op: di 6 okt 2009 22:03

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door nonblond » vr 14 jun 2013 00:17

`De omgeving was mooi. Veel gezien. Daar mankeert het niet aan. Het is de camping die tegen is gevallen.

Johnnyboy
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 11 jul 2014 11:34

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Johnnyboy » do 25 jun 2015 20:16

Duuuhhhh
Durf het bijna niet te zeggen, maar eehhhuuu nog vijf weken en dan staan we een weekje op Rivera, lekker heb er veel zin in, en idd, via VV.

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18818
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Hobby Linka » do 25 jun 2015 20:47

RE.gif

Je reageert op een bericht uit 2013. In twee jaar tijd kan er veel veranderd zijn. Ik hoop voor jullie in positieve zin.

Andre
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Leentje » do 25 jun 2015 23:22

Ik help het je hopen. Neem een pools woordenboek mee ;-)
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Johnnyboy
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 11 jul 2014 11:34

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Johnnyboy » vr 26 jun 2015 05:13

Idd het was een bericht uit 2013, maar goed laten wij nu in 2013, 2014 en ook dit jaar naar Rivera Beach gaan.
Dat het ons super bevallen is hoef ik verder niet meer toe te lichten.
Polen zitten er niet op Rivera, wel op andere Oostappen parken, moet zeggen als je ze met rust laat laten ze jou dat ook, zelf storen we er ons niet aan. Vaak zitten ze op de parken in een X aantal stacaravans gegroepeerd bij elkaar.

flensje

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door flensje » vr 26 jun 2015 10:19

Wij hebben twee jaar achtereen Chaletjes gehuurd bij Oostappen. Ik sta hier puur uit praktische redenen. Ik vind het een vreselijke camping, maar echter voor kinderen wel leuk. Ik moet zeggen dat het dit jaar een heel stuk beter is geworden als vorig jaar, maar het is nog niet helemaal top.

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18818
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Hobby Linka » vr 26 jun 2015 10:34

Johnnyboy schreef:...Polen...moet zeggen als je ze met rust laat laten ze jou dat ook...
Al een reden genoeg om dat soort campings te mijden. Als jij ze........ scratch.gif

Andre
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Gebruikersavatar
RichTrip
Berichten: 1886
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 13:56

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door RichTrip » vr 26 jun 2015 11:10

Vorige week maandag was de directeur voor het derde achtereenvolgende jaar te gast bij De groeten van Max.
Weer allerlei beloftes, maar volgens mij is de stoel voor 2016 al weer gereserveerd mrgreen.gif

Mij niet gezien daar schrik.gif Ik betaal liever een euro meer voor mijn vakantie. Vakantie heb je al te weinig en dan zal ik in die schaarse weken ook nog willen verwachten dat ik voor een dubbeltje (ok, een euro dan knipoog.gif ) op de eerste rang kan zitten. Dacht het niet.
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Leentje » vr 26 jun 2015 11:34

Ik hoop dat Johhnyboy een fijne vakantie gaat hebben! De omgeving is iig leuk!
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

flensje

Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door flensje » za 27 jun 2015 08:09

Gewoon heeeeel veel klagen en dan krijg je zo een gratis weekend in dezelfde accommodatie als wat je nu hebt (hadden wij iig)

Even.. Wij hadden alle reden om te klagen. Alleen het feit al dat ons weekend met 150 euro verhoogd werd zonder dat wij konden annuleren... Is een klein voorbeeldje hoor.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gesloten

Terug naar “Nederland”