Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18815
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Hobby Linka » za 27 jun 2015 09:05

RE.gif

Als een contract eenzijdig wordt veranderd heb je, wettelijk gezien, het recht om het kosteloos te ontbinden.

Andre
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Johnnyboy
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 11 jul 2014 11:34

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Johnnyboy » zo 28 jun 2015 04:28

Vreemd een verhoging van 150 euro, dat kan iid niet.
Ik zou dan ook meteen annuleren maar leg je verhaal eens uit?
Zelf wist ik altijd van te voren wat ik betaalde, zelfs nu en alles is al betaald, voor alle drie de weken.

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18182
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door deusjevo » zo 28 jun 2015 11:01

Was dat via vakantieveiling?
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Johnnyboy
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 11 jul 2014 11:34

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Johnnyboy » zo 28 jun 2015 14:47

Hoi hoi

Ken je, www.vakantieveilingen.nl nog niet? Surf er maar eens naartoe.
Je kan voor een niet al te hoog bedrag een week op een camping verblijven, er staat fanalen op.
Ook de Oostappengroep, deze staan met kampeer vakanties nu onder,
Bungalow parken en dan Kamperen.

Het mooie van de veilingen is, als je oplet, je precies van te voren weet wat je kwijt bent, vaak niet te duur.
Google soms wel even want sommige dingen worden duurder verkocht dan via internet of in de winkel!!
Suc6

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18815
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Hobby Linka » wo 12 aug 2015 14:11

Een bericht verwijderd. Aanmelden om te klagen is niet toegestaan. Zie hiervoor de spelregels van het forum.

6. Reclame of berichtgeving over bedrijven

Het is verboden om reclame te maken. Het is wel toegestaan om in de beantwoording op een topic een verwijzing te maken naar een website indien hier informatie is te vinden die van belang is voor de beantwoording. Verwijzingen zijn dus toegestaan mits ze een toegevoegde waarde hebben en niet alleen maar bedoeld zijn om reclame te maken. Verwijzingen naar je eigen bedrijf zijn ethisch niet verantwoord en derhalve niet toegelaten. De webmaster en de moderators zien er op toe dat geen misbruik wordt gemaakt van deze vrijheid. Als gebruiker kun je via een PB de moderators/webmaster informeren over gevallen van reclame.

• Registreren louter en alleen om het ongenoegen over een dealer of ander bedrijf te ventileren is niet toegestaan.

• Een registratie als forumlid onder een bedrijfsnaam, om mee te lezen en/of mee te schrijven zal worden geaccepteerd. ( Het maken van reclame voor het bedrijf is NIET toegestaan)

• Een registratie als forumlid onder een bedrijfsnaam dat louter bedoeld is om reclame te maken zal worden verwijderd.

* De gebruikersnaam van een bedrijf bevat slechts de naam van de gebruiker of van het bedrijf. .nl of .com e.d. zijn niet toegestaan.

* Linken naar caravanclubs worden alleen door het Forumteam geplaatst. Een aanvraag voor het plaatsen van een link kan ingediend worden bij één van de moderatoren.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

flensje

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door flensje » di 15 sep 2015 22:35

Ons verhaal. Wij hadden voor het nieuwe seizoen 'boekbaar' werd geboekt. Van te voren gevraagd hoe ongeveer de prijzen zouden komen te liggen en rekening gehouden met een enig verschil in het bedrag. Indexering verhoging maximaal. We moesten de voorschot van 100 euro per accommodatie al betalen. Ongeveer 3 maanden later kreeg ik een aanmaning voor het tweede bedrag wat wij nog niet voldaan zouden hebben. Ik heb toen aangegeven dat ik niet eens een factuur heb ontvangen van het bedrag wat het daadwerkelijk had moeten worden en dat ik wel tot betaling over zou gaan nadat ik een kopie factuur binnen had. En toen kwam de schok. 150 euro duurder dan de eerste prijs die ze had genoemd. Ik heb toen heel vaak gebeld hoe dit nou kon. Zou terug gebeld worden, moest er toen weer achteraan bellen enz. Toen gaf ik aan dat ik wilde annuleren omdat ik de prijs te hoog vond... Kon, maar dat koste me 80% van het bedrag omdat het zo kort voor de datum was.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Johnnyboy
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 11 jul 2014 11:34

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Johnnyboy » zo 1 nov 2015 19:29

Oké dat is idd heel vervelend.
Jammer, moet zeggen dat we deze zomer weer een leuke en gezellige week op Rivera Beach gehad hebben.
Wat me opvalt is dat er, raar maar waar, weer veel seizoeners staan.
Dit worden er elk jaar steeds meer, wel ten koste van de toer kampeerders!
Volgend jaar slaan we Rivera waarschijnlijk over omdat we het te ver uit de richting vinden.

Sonja
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 9 jun 2014 10:40

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Sonja » di 26 jan 2016 12:23

Niet zo gek dat er veel seizoeners staan. ik hoorde van onze buren op Beerzebulten dat een seizoensplek daar 1500 euro kost en je voor dat geld je hut ook in de winter er mag stallen..
Ik ken alleen de verhalen van oostappen, en da's niet best. maar het zijn wel allemaal parken met veel faciliteiten. kan me voorstellen dat als je een klein budget hebt hier wel voor valt.

Volvodriver

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Volvodriver » di 26 jan 2016 13:19

RE.gif
1.500 Euro is een boel geld. En dat betaal ik absoluut niet voor een seizoensplaats. Als dan ook de service slecht is, dan is dat voor mij een extra reden om er niet te gaan staan. Daarnaast is betreffende camping absoluut niet mijn stijl qua camping. Veel te massaal.

Johnnyboy
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 11 jul 2014 11:34

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Johnnyboy » vr 29 jan 2016 15:23

Help, de kids willen weer naar Rivera!!
Idd van wegen de vele voorzieningen, en ik misschien ook wel, lekker met de ATB de bossen in, hopen dat er dit jaar alleen niet zoveel brandnetels staan.
Dit jaar boeken we niet van te voren, eet een week van te voren via Vakantie Veilingen.
Misschien wordt het wel Frankrijk en of Ardennen.
Waar sta je trouwens voor minder dan 1500 euro met veel voorzieningen?
Ben wel heel benieuwd.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Micky » vr 29 jan 2016 16:22

RE.gif

Tja, voorzieningen kosten geld en voor een "vakantie" kun je nog wel eens een goede deal doen zoals wij nu voor de zomer in Frankrijk, 20% korting laatste week juli eerste week augustus, maar als je een seizoen plaats wilt ben ik bang dat je gewoon moet lappen.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

arnovariante

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door arnovariante » vr 29 jan 2016 19:15

€1500 is echt niet veel voor een seizoensplaats op een camping met zoveel voorzieningen!
Ik wil niet zeggen een koopje maar eigenlijk is het dat wel.
Toch zou ik er niet willen staan maar dat is gelukkig persoonlijk, dat maakt een ieder voor zich uit.

Volvodriver

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Volvodriver » za 30 jan 2016 23:10

Ik heb nergens gezegd dat er voor minder geld zoveel voorzieningen zijn. Ik heb alleen gezegd dat ik niet zoveel geld betaal (en wil betalen) voor een seizoensplaats. En zeker niet als de service slecht is. Ik hoef al die (waarvan sommige slecht onderhouden) voorzieningen niet en zeker niet op zo'n massale camping. Maar dat is onze mening. En hoe je het ook wendt of keert € 1500,00 is een boel geld voor veel mensen.

Stigter
Berichten: 1132
Lid geworden op: ma 18 nov 2013 23:45
Locatie: Midden Nederland

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Stigter » zo 31 jan 2016 20:44

1500 euro duur voor een seizoenplaats? Wij zijn vandaag op camping de Leistert in Roggel wezen kijken drie weken hoogseizoen met ons gezin kost ongeveer 1100 euro en de camping is al aardig volgeboekt in de bouwvak.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groet Arnold

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35854
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Chris » zo 31 jan 2016 22:48

RE.gif
Ik hoop dat je beter "kijkweer" had als wij een paar jaar geleden.
Toen leek het op een regenachtige dag... ook dit jaargetijde.... wel heel droef.
Daardoor niet geboekt denk ik, of zochten wij iets anders....zoiets.
Maar die regendag... oeps.

Nu is de Leistert wel de camping waar ik een verhaal over heb geschreven.
En daardoor heeft het wel een zwak plekje in mijn hart.... toch leuke herinnering aan die camping.
IS helaas niet tot een herhaling gekomen..
Verhaal was dit: /viewtopic.php?f=159&t=26382

Greetz
Chris
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18815
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Hobby Linka » ma 1 feb 2016 06:14

Negative reclame i.c.m. opmerking over vluchtelingen verwijderd.

Zie de spelregels van het forum m.b.t. het plaatsen van positive en negative reacties naar een organisatie.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Stigter
Berichten: 1132
Lid geworden op: ma 18 nov 2013 23:45
Locatie: Midden Nederland

Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Stigter » ma 1 feb 2016 09:08

Chris iedereen moet het zelf weten maar wanneer je een seizoenplaats neemt kan je wel eens veel voordeliger uit zijn als je ook wat weekenden weg wilt en de zomervakantie in Nederland blijft. Dat bedoelde ik te zeggen.

Wij hebben Rivièra beach ook eens bezocht maar zo slecht was het toen niet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groet Arnold

John_peen

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door John_peen » di 25 okt 2016 13:11

Helaas, na enkele seizoenen op deze camping Riviera Beach te hebben gestaan voor inderdaad het mooie bedrag van rond de 1500 euro inclusief de toeristenbelasting e.d, kregen we deze week de mededeling dat er een kleine prijsverhoging voor volgend seizoen is van 800 euro! Ja, je leest het goed, 800 euro.

De mededeling was dat Oostappen terug wil naar de prijzen van vóór de stuntprijzen van afgelopen seizoenen. Komt vanaf het hoofdkantoor en zelfs de beheerder van Riviera Beach was onaangenaam verrast. Afijn, flinke leegloop is het gevolg nu. Veel mensen gesproken die het voor gezien houden. Basisplaats, zonder water en met 6amp stroom komt nu op 2030 euries. Wij gaan verder kijken......

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Micky » di 25 okt 2016 16:19

Blijft een waardeloze club....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16221
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Jan van Vijven » di 25 okt 2016 17:31

Laten we het naar beneden afronden, voor 2000 euri mag je op mijn oprit staan, is veel groter dan een Oostappen plekkie.
Je krijgt van mij water....stroom kun je uit de lantaarnpaal halen.

Oplichters.....


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Williamr
Berichten: 961
Lid geworden op: za 17 jan 2015 21:08
Locatie: Midden vh land

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Williamr » di 25 okt 2016 18:30

RE.gif

Kijk maar uit, straks kan je zelf de oprit niet meer op mrgreen.gif
Vriendschap bezit je niet, het is een geschenk.

Swift boy
Berichten: 638
Lid geworden op: vr 30 okt 2009 17:22
Locatie: Vlaardingen

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Swift boy » di 25 okt 2016 18:46

Wij staan op de camping r c n de flaasbloem op een jaar plaats prijs 1450 euro per jaar .
Ver hoging aankomend jaar 10 % maar in 4 jaar geen verhoging gehad.
Kan ik mee leven het is niet anders.

Swift Boy.
Nova 470/2 2002

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18815
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Oostappen Vakantiepark Riviera Beach

Bericht door Hobby Linka » di 25 okt 2016 23:09

Dit draadje is gesloten i.v.m. aangepaste forum spelregels.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Gesloten

Terug naar “Nederland”