vouwdeur rails vraag en nog 2 andere

Over klussen, reparatie en onderhoud van het interieur van de caravan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

vouwdeur rails vraag en nog 2 andere

Bericht door Niels83 » za 6 jul 2019 22:14

Het einde van omze vakantie is inzicht dus weer plannen maken en oplossingenverzinnen.

De vouwdeur rails komt aan jet begin los. logisch want het meest van de tijd hangt hier al het gewicht. we duwen nu iets onder de deur als we opweg zijn of in de stalling om het gewicht wat te ondersteunen. maar uiteindelijk moet de rails weer vast. het klemmetje waar hij ingeklemd zit is lam, hij klikt vast en even later is die er weet uit. iemand enig idee hoe de rails degelijk vast te zettrn? wat voor materiaal is het plafond bijvoorbeeld. het gaat om een hobby uit 83 dus de dealer heeft ws alleen bewondering voor de staatvwaarin hij verkeerd.
DSC_0658-800x450.JPG
wij hebben op ons bed een exped megamat http://www.exped.com/usa/en/product-cat ... w-ruby-red. slaapt heerlijk, eigenlijk gewoon een zeer comfortabele self inflatable mat. hadden we nog van het kamperen en bevalt ons ook in de caravan alleen schiet de overtrek steeds los aan de zijkant. dat licht gewoon vervelens. ik denk dat de overtrek wat groot is door de dikte van het matras. zijn er bijvoorbeeld overtrekken met niet alleen im de hoeken maar rondom elastiek, voor het babybed/aankleed kussen bestaat dat, dat zit om elk formaat goed.

en laatste simpele vraag wat doen jullie met de was? ik heb de kachel er uitgehaald en daar een origineel deurtke voor in de plaats gemaakt. dat is de schoenenkast. dat werd ook al gauw de kast met de was er in. maar dat wordt een rommel, nu wil ik dus iets van een klein gat in de kast daar boven met een zaak daaraan maken waardoor de was gelijk in een zak zit. week allern nog niet precies hoe.

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: vouwdeur rails vraag en nog 2 andere

Bericht door Niels83 » za 13 jul 2019 16:39

iemand heel toevallig nog een tip voor de vouwdeur?

Gebruikersavatar
Morgoth
Berichten: 5737
Lid geworden op: di 6 nov 2018 18:53
Locatie: Niedergrafschaft

Re: vouwdeur rails vraag en nog 2 andere

Bericht door Morgoth » za 27 jul 2019 10:19

Mijn Hobby heeft niet zo'n vouwdeur maar een deur die in het midden 1x schaniert. Ook mijn rail was stuk. Ik heb van een stuk gordijn rail (zo'n omega profiel) een nieuwe rail gemaakt en bijslepen slotbout als 'runner' erin laten lopen. De deur werkt weer perfect.
Hobby 420 De Luxe uit 1988

Plaats reactie

Terug naar “Interieur”