Dit betekend wel ,dat je alleen 12 volt stroom hebt , wanneer de auto ervoor staat of je beschikt over 220 volt via de omvormer.
Op het moment dat je er geen auto voor hebt en er zou stroomuitval zijn of niet kan beschikken over 220 V je dan geen 12 volt hebt.
Dit zou het nadeel kunnen zijn
Mvg
Stef [kerstkus.gif]
Kan dit met een accu?
Re: Kan dit met een accu?
Eens een " Scandinavier" , altijd een " Scandinavier"
Re: Kan dit met een accu?
Ik had dit in de bus ook. 12V tractieaccu met acculader aan de 230V als dat beschikbaar was. Verder alles in de bus op 12V. De koelkast, de TV, de verlichting. Alles.
Ik wilde namelijk het 12V gedeelte van de motor en de boordaccu gescheiden hebben. De gemakkelijkste manier was dus zo. Ik had een zware tractieaccu waarop ik dagenlang kon teren. Op deze accu zat een kleine 12V - 230V omvormer aangesloten voor die dingen die niet op 12V konden. Daarin zat ook een accubewaaksysteem ingebouwd. Als ie begon te piepen wist je dat je moest gaan laden.
Ik wilde namelijk het 12V gedeelte van de motor en de boordaccu gescheiden hebben. De gemakkelijkste manier was dus zo. Ik had een zware tractieaccu waarop ik dagenlang kon teren. Op deze accu zat een kleine 12V - 230V omvormer aangesloten voor die dingen die niet op 12V konden. Daarin zat ook een accubewaaksysteem ingebouwd. Als ie begon te piepen wist je dat je moest gaan laden.
Hobby 420 De Luxe uit 1988