Hoe werkt het bedieningspaneel chateau

Over klussen, reparatie en onderhoud van elektra en alles wat daar bij hoort.
Plaats reactie
Ruud1975
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 28 aug 2017 11:32

Hoe werkt het bedieningspaneel chateau

Bericht door Ruud1975 » zo 5 aug 2018 09:02

Goedemorgen allemaal

Wie kan me vertellen hoe die knopjes werken in de caravan en waarvoor ze dienen .buiten het licht aan en uit doen scratch.gif ook vraag ik me af of mijn accu word opgeladen nu ik de 220 kabel op de caravan heb gezet . Was de accu vergeten uit de caravan te halen hij doet het nog wel .maar is niet vol genoeg . Ik hoor jullie graag aangezien er geen gebruiksboekjes meer zijn .

Mvg ruud

Gebruikersavatar
thmeyer
Berichten: 1643
Lid geworden op: vr 6 apr 2012 13:14
Locatie: Nat. park Utrechtse Heuvelrug

Hoe werkt het bedieningspaneel Chateau

Bericht door thmeyer » zo 5 aug 2018 10:19

Beste Ruud,

Wat voor type Chateau heb je en wat is het bouwjaar.
Gaarne ook een foto van dat bedieningspaneel, op deze manier zijn er meer forumleden die misschien iets bekends zien !!!

Mvgr. Theo
Groeten Theo (Seat Altea 1.8 TSI DSG-7 155 Kw 210 pk, Avento 445 TF, Truma Ultraheat en Hawker SBS60 Accu, incl. privat WiFi-netwerk (Alfa R36 Special+)

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4190
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: Hoe werkt het bedieningspaneel chateau

Bericht door WillyL » zo 5 aug 2018 10:39

En be batterij, is dat er een voor de mover? Zo ja, zit er daar een aparte lader op? Zo ja, is die aangesloten en branden er lichtjes op de lader wanneer die op het net hangt?

Foto en meer uitleg over de Chateau zal helpen...
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

Ruud1975
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 28 aug 2017 11:32

Re: Hoe werkt het bedieningspaneel chateau

Bericht door Ruud1975 » zo 5 aug 2018 21:00

Bedankt voor de al snelle reactie t gaat hier om een chateau cantara 908 uit het bouwjaar 1995 de caravan heeft een boordaccu voor als er geen stroom voorhanden is op een camping . Ik heb m nu om alles weer te testen op t net aangesloten . Er zit wel een soort accu ladertje in volgens mij daar knippert een groen lampje van . Verder heeft de vorige eigenaar vorig jaar een zeer grote bovag beurt gegeven en is de accu vernieuwd . Was m alleen vergeten eruit te halen tijdens de stalling . Ik heb t idee dat hij weer wat voller zit nu de accu .

Plaats reactie

Terug naar “Elektra”