Niveauregeling Volvo en overnachten

Gebruikersavatar
Mistral
Berichten: 308
Lid geworden op: ma 7 jan 2019 15:13

Re: Niveauregeling Volvo en overnachten

Bericht door Mistral » di 9 jul 2019 13:55

RE.gif

Dan gaan we dat maar gewoon doen! thumbup.gif
Volvo V70 2007, 136KW/185pk, automaat
Elddis Crusader Hurricane, 2004 i.c.m. Fortex Aronde Combi Plus

Volvodriver

Re: Niveauregeling Volvo en overnachten

Bericht door Volvodriver » di 9 jul 2019 14:00

Conradi schreef:
di 9 jul 2019 12:35
Mijn auto heeft luchtvering rondom, waarbij de niveauregeling en four-C gecombineerd zijn. Als ik stop zakt trouwens de auto naar een instapniveau.
Jij hebt de XC90 van de huidige generatie. TS heeft de laatste generatie V70 die heeft, zoals je vast ook wel weet knipoog.gif , geen luchtvering en alleen Nivomats.
Four-C zou nog mogelijk zijn maar zoals al door Mistral gezegd dat hebben ze niet.

Myalexx heeft al uitgelegd wat Four-C inhoudt. Het heeft niets met niveauregeling te maken.
En nogmaals Nivomats is GEEN niveauregeling. Er is niets instelbaar. Het is zoals myalexx uitlegt, een "zelfstellende" demper die na een aantal veerbewegingen de hoogte corrigeert. En na gedane arbeid weer in ruststand gaat.

Ohwja, Four-C was altijd een extra fabrieks-af optie. Vanaf de S60 van de eerste generatie en de V70 van de 2e.

Gebruikersavatar
Michel1975
Berichten: 2784
Lid geworden op: do 9 jan 2014 22:34
Locatie: Hensbroek

Re: Niveauregeling Volvo en overnachten

Bericht door Michel1975 » wo 10 jul 2019 16:40

Ik koppel altijd los. Gegarandeerd anders dat ik wat vergeet met wegrijden, lees stekker eruit mrgreen.gif
Ik moet me aan mijn vaste ritueel houden. Mijn vrouw zegt altijd het is dat zijn hoofd vast zit. mrgreen.gif
Trekker: Skoda Kodiaq Sportline en nog heel even een Mercedes CL500 AMG, met aan de haak Kip 50 Hyline TRX, Primus vloeistofverwarming, zonnepanelen, Mover. Of een SMV 34LSR met wielen.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38569
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Niveauregeling Volvo en overnachten

Bericht door Micky » wo 10 jul 2019 17:28

Volvodriver schreef:
Conradi schreef:
di 9 jul 2019 12:35
Mijn auto heeft luchtvering rondom, waarbij de niveauregeling en four-C gecombineerd zijn. Als ik stop zakt trouwens de auto naar een instapniveau.
Jij hebt de XC90 van de huidige generatie. TS heeft de laatste generatie V70 die heeft, zoals je vast ook wel weet knipoog.gif , geen luchtvering en alleen Nivomats.
Four-C zou nog mogelijk zijn maar zoals al door Mistral gezegd dat hebben ze niet.

Myalexx heeft al uitgelegd wat Four-C inhoudt. Het heeft niets met niveauregeling te maken.
En nogmaals Nivomats is GEEN niveauregeling. Er is niets instelbaar. Het is zoals myalexx uitlegt, een "zelfstellende" demper die na een aantal veerbewegingen de hoogte corrigeert. En na gedane arbeid weer in ruststand gaat.

Ohwja, Four-C was altijd een extra fabrieks-af optie. Vanaf de S60 van de eerste generatie en de V70 van de 2e.
Four-c heb ik idd op mijn XC60 en dat is instelbaar, maar niet in hoogte.


Verzonden vanaf mijn iPhone X met Tapatalk
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Morgoth
Berichten: 5777
Lid geworden op: di 6 nov 2018 18:53
Locatie: Niedergrafschaft

Re: Niveauregeling Volvo en overnachten

Bericht door Morgoth » do 11 jul 2019 16:48

Wij zijn nu twee weken weg en ik ben al twee keer 's nachts wakker geworden van een auto alarm. Het overkomt dus meer mensen.
Hobby 420 De Luxe uit 1988

myalexx
Berichten: 1190
Lid geworden op: di 19 mar 2019 21:45
Locatie: 020

Re: Niveauregeling Volvo en overnachten

Bericht door myalexx » do 11 jul 2019 16:59

Aangekoppeld of los ?
Volvo V60 2.0 D4 '15 + Hobby 455UF Excellent '09

Plaats reactie

Terug naar “Trekauto en Caravan-Auto combinaties”