Auto met caravan op TomTom scherm

Systemen en aanverwante zaken.
Plaats reactie
Kabouter_Plons

Auto met caravan op TomTom scherm

Bericht door Kabouter_Plons » zo 21 okt 2007 19:54

Ik heb onlangs een Tomtom Go 720 aangeschaft. Hierop kun je kiezen uit diverse plaatjes van een voertuig welke dan op het navigatiescherm aangeeft waar je je bevind. Deze plaatjes kun je ook zelf maken. Het lijkt mij dan ook leuk als ik met mijn caravan op pad ben dat ik ook daadwerkelijk een auto met caravan op mijn Tomtom ziet rijden.

Ik vraag mij dan ook af of er onder deze forumlezers al mensen zijn die dit hebben geprobeerd.

Ik ben benieuwd........

Stef

Bericht door Stef » ma 22 okt 2007 17:30

Ik ben ook benieuwd, want ik heb sinds vorige week ook zo'n TomTom Go 720T. Ik ben trouwens ook benieuwd naar de ervaringen van kabouter plons.

Corin@
Berichten: 271
Lid geworden op: di 29 mar 2005 13:59
Locatie: Wijchen

Bericht door Corin@ » di 23 okt 2007 15:06

Misschien vinden jullie hier iets?
Groetjes,
Corina


Ford C-max 1.5 uit 2016 en een Adria Adora 432 uit 2005

Kabouter_Plons

Bericht door Kabouter_Plons » di 23 okt 2007 17:15

Bedankt voor de link. Ik had hier ook al gezocht en een oproepje geplaatst. Je kun daarwel wat andere auto's vinden en een verhandeling hoe je e.e.a. zelf kunt maken maar geen auto met caravan.

Inmiddels ben ik aan het experimenteren geslagen en heb nu wel een plaatje van een caravan in mijn Tomtom staan. Het is echter nog maar een probeersel want het is geen plaatje van mijn eigen caravan en de auto ontbreekt er nog voor.


Afbeelding


Ook zou de opname eigenlijk iets van boven genomen moeten worden. Dan klopt ht beter met het perspectief van Tomtom. Maa..... het begin is er.

Fer

Swagmanneke

Auto met caravan op TomTom scherm

Bericht door Swagmanneke » vr 23 nov 2007 23:09

Hallo de uitleg staat vermeld op de ingesloten cdrom van de tomtom720
zelf ben ik er ook nog niet aanbegonnen.

Kabouter_Plons

Bericht door Kabouter_Plons » za 24 nov 2007 08:24

Het aanmaken van het plaatje lukt wel. Probleem is eerder om een foto van je caravan-auto combinatie te maken aan de achterkant onder een hoek schuin van boven. Dit is wel zo realistisch ivm het "vogelperspectief" waarin TT zijn route weergeeft.

Mijn auto is al wel gelukt. Deze opname heb ik gemaakt vanaf een trapje aan de achterkant. Hij staat nu in mijn TT en het ziet er best leuk uit. Als het goed is staat die opname nu in mijn Avatar hier naast.......

Swagmanneke

Trekauto en rijden met caravan

Bericht door Swagmanneke » za 24 nov 2007 09:01

je kan mischien ergens langs een niet al te drukke weg gaan staan net voorbij een brug even naar boven lopen foto maken en klaar is kees.maak enkele fotos achter elkaar dan kan je kiezen

groeten uit het koude Belgie

Plaats reactie

Terug naar “Navigatie”