Garmin: Nuvi 350 Europe

Systemen en aanverwante zaken.
Plaats reactie
johndegroot

Garmin: Nuvi 350 Europe

Bericht door johndegroot » zo 24 jun 2007 17:32

Wie heeft ervaring met deze navigator? Kun je er smalle straatjes en stijle berghellingen en haarspeldbochten mee vermijden door bijvoorbeeld aan te geven dat het een auto-caravancombinatie betreft?

Borrac

Bericht door Borrac » zo 24 jun 2007 20:43

hallo,
Ik heb zelf de Garmin Nuvi 660. Maar dat zal qua werking niet veel verschillen denk ik. Toen ik voor een navigatie systeem ging kijken, werd deze me door de verkoper aangeraden. Hij verkocht meerdere merken, duurdere en goedkopere. Dus lijkt het me niet dat hij me deze wou verkopen omdat hij hier meer aan zou verdienen. Maargoed, waar het om ging. Volgens hem was de Garmin het beste, zoniet de enige die rekening houd met het rijden met een caravan. Ik heb hier nog geen ervaring mee, omdat ik hem nu ongeveer een maand of 4 in bezit heb, en derhalve nog geen ervaring met het rijden met de caravan. Maar volgens de verkoper moet ik het apparaat instellen op het rijden met een vrachtwagen, en dan houd hij vanzelf rekening met smalle wegen e.d. :lol: Nou maar hopen dat het ook echt werkt. :roll: . Maar dat zal wel goed gaan denk ik. Namelijk vlak voor ik hem daadwerkelijk kocht had de verkoper Garmin gebelt met deze vraag, en daar werd het ook bevestigd. Vandaar mijn keuze. En ik moet eerlijk zeggen dat hij me tot nu toe echt heel goed bevalt.

Succes met je keuze[/quote]

DJ

Re: Garmin: Nuvi 350 Europe

Bericht door DJ » zo 24 jun 2007 21:05

johndegroot schreef:Wie heeft ervaring met deze navigator? Kun je er smalle straatjes en stijle berghellingen en haarspeldbochten mee vermijden door bijvoorbeeld aan te geven dat het een auto-caravancombinatie betreft?
Mio heeft vrachtwageninstelling

Borre

Bericht door Borre » zo 24 jun 2007 22:35

Mio heeft vrachtwageninstelling