Garmin: Nuvi 350 Europe
Garmin: Nuvi 350 Europe
Wie heeft ervaring met deze navigator? Kun je er smalle straatjes en stijle berghellingen en haarspeldbochten mee vermijden door bijvoorbeeld aan te geven dat het een auto-caravancombinatie betreft?
hallo,
Ik heb zelf de Garmin Nuvi 660. Maar dat zal qua werking niet veel verschillen denk ik. Toen ik voor een navigatie systeem ging kijken, werd deze me door de verkoper aangeraden. Hij verkocht meerdere merken, duurdere en goedkopere. Dus lijkt het me niet dat hij me deze wou verkopen omdat hij hier meer aan zou verdienen. Maargoed, waar het om ging. Volgens hem was de Garmin het beste, zoniet de enige die rekening houd met het rijden met een caravan. Ik heb hier nog geen ervaring mee, omdat ik hem nu ongeveer een maand of 4 in bezit heb, en derhalve nog geen ervaring met het rijden met de caravan. Maar volgens de verkoper moet ik het apparaat instellen op het rijden met een vrachtwagen, en dan houd hij vanzelf rekening met smalle wegen e.d. Nou maar hopen dat het ook echt werkt. . Maar dat zal wel goed gaan denk ik. Namelijk vlak voor ik hem daadwerkelijk kocht had de verkoper Garmin gebelt met deze vraag, en daar werd het ook bevestigd. Vandaar mijn keuze. En ik moet eerlijk zeggen dat hij me tot nu toe echt heel goed bevalt.
Succes met je keuze[/quote]
Ik heb zelf de Garmin Nuvi 660. Maar dat zal qua werking niet veel verschillen denk ik. Toen ik voor een navigatie systeem ging kijken, werd deze me door de verkoper aangeraden. Hij verkocht meerdere merken, duurdere en goedkopere. Dus lijkt het me niet dat hij me deze wou verkopen omdat hij hier meer aan zou verdienen. Maargoed, waar het om ging. Volgens hem was de Garmin het beste, zoniet de enige die rekening houd met het rijden met een caravan. Ik heb hier nog geen ervaring mee, omdat ik hem nu ongeveer een maand of 4 in bezit heb, en derhalve nog geen ervaring met het rijden met de caravan. Maar volgens de verkoper moet ik het apparaat instellen op het rijden met een vrachtwagen, en dan houd hij vanzelf rekening met smalle wegen e.d. Nou maar hopen dat het ook echt werkt. . Maar dat zal wel goed gaan denk ik. Namelijk vlak voor ik hem daadwerkelijk kocht had de verkoper Garmin gebelt met deze vraag, en daar werd het ook bevestigd. Vandaar mijn keuze. En ik moet eerlijk zeggen dat hij me tot nu toe echt heel goed bevalt.
Succes met je keuze[/quote]
Re: Garmin: Nuvi 350 Europe
Mio heeft vrachtwageninstellingjohndegroot schreef:Wie heeft ervaring met deze navigator? Kun je er smalle straatjes en stijle berghellingen en haarspeldbochten mee vermijden door bijvoorbeeld aan te geven dat het een auto-caravancombinatie betreft?
borre schreef:Klopt. Maar die houdt volgens mij alleen rekening met snelheid en rijtijd. Die van mij in ieder geval wel. Zelfde instelling als op TT met snelheidsbeperking. Voordeel van TT is dat je 'm dan ook max op 90 km/u kan zetten.Mio heeft vrachtwageninstelling
Dat weet ik niet. Wij rijden gewoon de route die wordt aan gegeven en kunnen we er niet door . Gaan we gewoon een stukje terug uit.
Maar wij hebben nog nooit meegemaakt dat we er niet door konden. Wel eens wat aan de krappe kant. Maar het lukte toch altijd.
Re: Garmin: Nuvi 350 Europe
Garmin ook.dj schreef:Mio heeft vrachtwageninstellingjohndegroot schreef:Wie heeft ervaring met deze navigator? Kun je er smalle straatjes en stijle berghellingen en haarspeldbochten mee vermijden door bijvoorbeeld aan te geven dat het een auto-caravancombinatie betreft?
Bedankt voor je reactie DJ. Zelf HAD ik een TT, die heb ik snel verkocht! Weliswaar kun je daar een beperkte snelheid op invoeren maar dat betekent niet dat TT je veilig naar je plaats dirigeert. Wij kwamen in Spanje op een col terecht met haarspeldbochten en klimpercentages van meer dan 15%!! En dat met een combinatie van 13 mtr lang en 2.50 breed. Daarom zoek ik zeer beslist naar een navigator waarbij je kunt aangeven dat je lang en breed bent.dj schreef:borre schreef:Klopt. Maar die houdt volgens mij alleen rekening met snelheid en rijtijd. Die van mij in ieder geval wel. Zelfde instelling als op TT met snelheidsbeperking. Voordeel van TT is dat je 'm dan ook max op 90 km/u kan zetten.Mio heeft vrachtwageninstelling
Dat weet ik niet. Wij rijden gewoon de route die wordt aan gegeven en kunnen we er niet door . Gaan we gewoon een stukje terug uit.
Maar wij hebben nog nooit meegemaakt dat we er niet door konden. Wel eens wat aan de krappe kant. Maar het lukte toch altijd.
Het heeft eigenlijk niets met het merk PND te maken maar alles met de kaartleverancier. Tele-atlas en Navteq zijn nog niet zo ver dat alles zo in kaart is gebracht dat er rekening gehouden kan worden met de lengte, breedte en hoogte van voertuigen.johndegroot schreef:
Bedankt voor je reactie DJ. Zelf HAD ik een TT, die heb ik snel verkocht! Weliswaar kun je daar een beperkte snelheid op invoeren maar dat betekent niet dat TT je veilig naar je plaats dirigeert. Wij kwamen in Spanje op een col terecht met haarspeldbochten en klimpercentages van meer dan 15%!! En dat met een combinatie van 13 mtr lang en 2.50 breed. Daarom zoek ik zeer beslist naar een navigator waarbij je kunt aangeven dat je lang en breed bent.
Overigens zijn ze er wel mee bezig, maar voorlopig is het behelpen met de beperkte gegevens die er zijn.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"
Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021
Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021