kleine pannen

Stoelen, tafels, kasten enz. voor in de voortent of onder de luifel.
Plaats reactie
Amber
Berichten: 818
Lid geworden op: di 28 aug 2007 14:23
Locatie: Regio Emmen

kleine pannen

Bericht door Amber » ma 30 jul 2018 10:10

Een camping pannenset bevat verschillende maten, maar je moet een heel set kopen. Nu ben ik al heel lang opzoek naar 1 of 2 van de kleinste pannetjes. Die zijn passend in ons huishoudentje. Helaas kan ik er niet aankomen. Ik heb firma's geschreven/gemaild, ben langs gegaan....maar niemand verkoopt die pannen los. Heeft iemand op dit forum zo'n pannetje over en zou ik dat dan over kunnen nemen???? Of weet iemand toch nog een adres waar deze los te koop zijn???
Vakantie, ik kan er geen genoeg van krijgen.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: kleine pannen

Bericht door Daphne » ma 30 jul 2018 10:26

Wij hebben nu hetzelfde "probleem" omdat we nu wel meer in/bij de caravan koken en wat kleine pannen tekort komen. Helaas kan ik niet bij de pannen van thuis. Staan ergens in de opslag meissie.gif daar kan ik volgend jaar pas bij. Ik koop bij Action of Blokker wel een kleine pan erbij. De grootste pan van de caravan-pannenset staat al jaren ongebruikt in de garage.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Volvodriver

Re: kleine pannen

Bericht door Volvodriver » ma 30 jul 2018 17:13

Zoals Daphne al aangeeft. Bij de AC-tion losse pannetjes in overvloed. En nog goedkoop ook.

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: kleine pannen

Bericht door Niels83 » ma 30 jul 2018 23:04

Wij hebben in het verleden van bocamp een grote steelpan en koeken/hapjes pan. Daarbij een klein los braadpannetje. Allemaal los te koop licht hewicht. Bij O te W.

Er is op zolder iets gebeurt met de koekenpan want ineens bakt alles er in aan. Dus bij action een korkenpan gehaald.

Nu koeken we met 1 koekenpan de bocamp steelpan en 2 braadpannen.

Die van action heeft een anti aanbak laag. Super fijne pan om saus in te maken..

Die hele dunne camping dingen ooit gehad wat een ondingen. Ikea of action pannetje. En dan het liefst een pan die voor verschillende doeleinde gebruikt kan worden.

In de braadpankoken we groente, maken we pasta saus maar heb er vandaag ook patat in gefrituurd.

Wimpie

Re: kleine pannen

Bericht door Wimpie » vr 3 aug 2018 12:26

In Zuid limburg verkoopt vakantiewereld de pannen ook los. Gelukkig voor iedereen die niet even naar zuid limburg wilt afreizen hebben ze ook een webshop.
http://www.vakantiewereld.com/BC-Pan-Fl ... -Plus-rvs/

Nee ik heb geen belang bij deze firma maar ik ben er al vaker geweest en de service en assortiment is gewoon goed te noemen.

Groetjes,

Willem

Amber
Berichten: 818
Lid geworden op: di 28 aug 2007 14:23
Locatie: Regio Emmen

Re: kleine pannen

Bericht door Amber » di 7 aug 2018 14:30

Ik ben bij de action binnen gestapt, en heb 2 leuke saus pannetjes gekocht (rood en grijs). Probleem opgelost!!! Gelukkig dat het pannendrager rekje op het gasstel in de caravan over de pitten doorloopt, anders zouden deze pannetjes niet passen.... thumbup.gif
Vakantie, ik kan er geen genoeg van krijgen.

Plaats reactie

Terug naar “Meubilair”