crespo

Stoelen, tafels, kasten enz. voor in de voortent of onder de luifel.
Plaats reactie
Bill
Berichten: 6
Lid geworden op: do 14 apr 2016 14:07

crespo

Bericht door Bill » ma 27 jun 2016 10:55

ik wil hier mijn ervaring delen over een tafel van Crespo.
Het gaat om een aluminium tafel, na twee jaar is het blad over de lengte krom. De firma waar die gekocht is inmiddels failliet. En je bewaard ook niet alle bonnetjes, ik niet of het moet van elektronica zijn. Maar op internet Crespo op gezocht, en verschillende malen een mail gestuurd ( want bellen kan je ze niet) maar geen reactie. Dus verder zoeken. en wat blijkt het is groothandel van Assendelft in Gilze. En een telefoon nummer. Gebeld het eerste wat wordt gevraagd bent u partuculier, zo ja dan kunnen wij niks voor u doen. Gaat u maar naar de vakhandel, ja maar die is failliet. Dan gaat u maar naar een ander.
Dit is de service van Crespo. Gelukkig zijn er nog andere A merken die goed zijn met betere service. Voor mij geen Crespo meer.

Bill

Gebruikersavatar
BdeB
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 6 apr 2016 10:49

Re: crespo

Bericht door BdeB » ma 27 jun 2016 11:25

Dit verbaast mij van een merk als Crespo!
Al jaren gebruiken wij hun producten tot grote tevredenheid. Ook een tafel van Crespo hebben wij.

Daar wij nog nooit problemen hebben gehad met de Crespo spullen heb ik dan ook geen ervaring met de service. Eigenlijk ben ik in de veronderstelling dat we dergelijke producten ook 'voor het leven' kopen, mits je er zuinig op bent en goed onderhoud.

Toevallig heb ik zaterdag een nieuw hoofdkussentje gekocht (2,95) omdat deze begon uit te scheuren. Dit kwam puur door lompigheid van mezelf...

En als je nou eens bijvoorbeeld naar O te W gaat? Ik kan me niet voorstellen dat ze je laten zitten. Het is tenslotte geen brood wat destijds hebt gekocht.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
*** Volvo XC90 2.4 D5 163pk <-- Knaus Südwind 500 FSD ***

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: crespo

Bericht door Jan van Vijven » ma 27 jun 2016 22:39

Beetje vreemde negatieve reclame van iemand die zelf het bonnetje kwijt is.....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Poldervrouwtje
Berichten: 836
Lid geworden op: do 23 jan 2014 15:16

Re: crespo

Bericht door Poldervrouwtje » di 28 jun 2016 07:22

Niet toevallig met pin betaald ? Dat is ook bewijs !
Chateau La Car 430 en Ford Mondeo 2.0 TdCi 140 pk.

Bill
Berichten: 6
Lid geworden op: do 14 apr 2016 14:07

Re: crespo

Bericht door Bill » di 28 jun 2016 17:57

Dit heeft niks met negatieve reclame te maken. Dit gaat er om hoe je te woord wordt gestaan door een gerenommeerd bedrijf. Waar de tafel gekocht is bestaat niet meer, dus volgens Crespo mag een ander het oplossen. Ik ben dan ook naar een kampeer shop in de buurt gegaan. Die nemen het in behandeling.
Verder gaat het er om dat je onder de naam Crespo op internet niet veel verder komt. Dat het dus de firma van Assendelft in Gilze is.

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7895
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: crespo

Bericht door VIP » di 28 jun 2016 18:47

RE.gif

Dat is dan de importeur.

Crespo is een Spaans bedrijf.

Toeval wil dat ik morgen de nieuw bestelde Crespo tafel binnen krijg, zal het bonnetje goed bewaren thumbup.gif
Porsche + Tabbert

BertJan
Berichten: 2685
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 18:06

Re: crespo

Bericht door BertJan » di 28 jun 2016 21:07

Crespo geeft vaak zelfs zonder bonnetje garantie, geeft liever een positieve of negatieve reactie als de garantie aanvraag is afgehandeld ipv midden in een garantie proces een bedrijf zwart te maken wat misschien onterecht is.
Dat ze je naar een winkel sturen kan hun procedure zijn, eigenlijk hoor je naar de winkel waar je eea hebt gekocht.(failliet ja ik heb het gelezen, maar is dit hun probleem).
Ben benieuwd of de tafel onder garantie wordt vervangen, ik hoop dat je de uitslag ook meedeelt.

iemand
Berichten: 5225
Lid geworden op: za 2 mei 2015 12:23
Contacteer:

Re: crespo

Bericht door iemand » za 6 aug 2016 12:29

Tip; maak gewoon een foto van je aankoop.

zet deze op je PC en maak ook daar een backup van.

en nog mooier.....
Maak een dropbox account aan en je kunt overal ter wereld via internet je foto/bon laten zien.
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )

Stori
Berichten: 180
Lid geworden op: di 9 jul 2013 12:47
Locatie: Geel B

Re: crespo

Bericht door Stori » ma 8 aug 2016 08:32

Wij hadden problemen met recente Crespo stoelen (zitting was geschift en dreigde door te scheuren) gekocht bij de Kampeermarkt in Eindhoven. Ik had de bon nog wel en met hen contact genomen. We werden doorverwezen naar Crespo zelf. Maar na contact met Crespo werden we terug gestuurd naar de Kampeermarkt. Zij hebben het uiteindelijk dan opgelost, door ons nieuwe zittingen op te sturen.
Ook wij werden dus niet verder geholpen door Crespo.

aukemuis
Berichten: 254
Lid geworden op: za 16 nov 2013 22:28

Re: crespo

Bericht door aukemuis » ma 8 aug 2016 21:29

Logisch je moet je bij problemen wenden tot diegene waar je iets gekocht hebt. Als dat bedrijf dan niet meer bestaat is het een ander verhaal, dan verwacht iedereen natuurlijk wel een oplossing van de importeur.
Eriba Moving 540B of Adria Adora 563PK getrokken door een link en co 01

Barreman
Berichten: 433
Lid geworden op: do 12 mei 2016 01:02

Re: crespo

Bericht door Barreman » di 9 aug 2016 08:57

Als de dealer van een ding of apparaat failliet is, en er is sprake van "fabrieks"garantie zou je het ook gewoon aan een andere dealer kunnen vragen, zoals Crespo het voorstelt. Dat ze niets met particulieren doen komt ook nog wel eens door het feit dat ze juist daarover afspraken hebben met hun dealernetwerk ( die dan de klant weer in het ozo verleidelijke winkeltje heeft, waar je toch altijd gelijk maar een paar dingetjes koopt ).

Fabrieksgarantie is eigenlijk een rare term, want je doet zaken met een bedrijf. maargoed, als ze er niet meer zijn hadden ze je bij Crespo wel netter te woord kunnen staan, maar dat ze je niet rechtstreeks helpen hoort gewoon zo.
Audi A8 4.2 V8 uit 2002 met een Hobby 495 UL DeLuxe Edition 2016

Plaats reactie

Terug naar “Meubilair”