achteruitrijd-camera

Over alle soorten spiegels én
achteruitrijcamera's
Toon1
Berichten: 260
Lid geworden op: di 26 jan 2010 21:54

achteruitrijd-camera

Bericht door Toon1 » za 28 mar 2015 14:45

Wie heeft er ervaring met deze achteruitrijd-camera.
https://www.conrad.nl/nl/aeg-rv-35-draa ... &WT.srch=1
Ik wilde deze eventueel achter de achterruit monteren.
Is dat mogelijk of krijg ik dan ergens problemen mee.
Ik hoef niet in het geld te zwemmen maar pootje baden zou leuk zijn.

Gebruikersavatar
bennic
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 8 dec 2014 09:31

Re: achteruitrijd-camera

Bericht door bennic » za 28 mar 2015 14:52

Hoi Toon,
ik heb geen ervaring met die achteruitrijcamera maar ik weet wel dat ik, uit eigen ervaring,
met een draadloos camera vrij veel storingen had wat betreft het beeld.
gr Ben

Knaapje
Berichten: 702
Lid geworden op: di 5 jun 2007 19:44

Re: achteruitrijd-camera

Bericht door Knaapje » za 28 mar 2015 15:21

Als je de achterruit van de caravan bedoelt zal je er niet veel aan hebben.
In de gebruiksaanwijzing staat een maximale signaaloverdracht van 10 meter.
Auto plus caravan zullen erop of er tegenaan zitten en trek er in de praktijk maar gerust een paar meter van af.

Ik heb er zelf een rechtstreeks uit Hongkong die via WIfi naar mijn GSM werkt.
Stilstaand werkt alles goed en zelf over grotere afstand, maar tijdens het rijden werkt het nog niet.
Ik heb hem pas vorig jaar gekocht en moet hem nog eens goed monteren en uitproberen, misschien lukt het dan toch nog.

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: achteruitrijd-camera

Bericht door Chris » za 28 mar 2015 15:35

Hallo Toon1

Helaas heb ik wel ervaring.
Ik heb ook zo'n set, bijna gelijk, ligt hier nog op de kast te wachten op een oplossing.
De camera en de monitor zullen echt wel werken, daar ben ik niet bang voor, bij mij ook.
Echter de zender en de ontvanger zullen roet in het eten gooien.