Ervaringen met E&P hydraulics levelsysteem ?

Over banden, velgen, reservewiel, neuswiel, levellers, waterpas zetten, krik, enz.
Volvo-Fendt
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 29 okt 2017 00:09
Locatie: Noordwijk

Re: Ervaringen met E&P hydraulics levelsysteem ?

Bericht door Volvo-Fendt » vr 23 mar 2018 22:45

RE.gif
Uiteraard niet alleen daar op varen, zou ook de poten dan uitdraaien. En sowieso gelijk een wiel eronder leggen. Doe ik met de winterbandenwissel bij mijn auto ook altijd. thumbup.gif
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ met Inscription/Luxery/Security Line 2015.
Fendt Saphir 540 TK 2012 ATC/Truma SE/E&P leveler/Isabella Commodore Concept.

Bartje
Berichten: 229
Lid geworden op: za 2 jun 2007 18:19
Locatie: Roeselare

Re: Ervaringen met E&P hydraulics levelsysteem ?

Bericht door Bartje » zo 25 mar 2018 12:42

RE.gif

Steunpoten kan je niet meer uitdraaien bij een E&P-systeem want die zijn ook hydraulisch, en bijgevolg gaan die ook de caravan niet tegenhouden.
Tenzij je de light-versie hebt laten monteren, maar dan nog zijn de hoeksteunen niet bedoeld om het gewicht van de caravan te gaan dragen.
Het wiel onder het chassis is voldoende, als het onverhoopt verkeerd loopt kan je met jouw krik het wiel alsnog vervangen.
Toyota LandCruiser 150 met Hymer/Eriba Nova SL 545 aan de haak

Plaats reactie

Terug naar “Banden, Velgen, Levellers, Uitdraaisteunen”