Schotel op caravan

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 761
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Schotel op caravan

Bericht door HenkR » wo 5 sep 2018 07:49

Ik hoop dat ze dan CanalDigitaal nemen, want met Joine zijn er veel problemen icm de Snipe als ik zo wat reviews lees.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Gebruikersavatar
Niko
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 21:38
Locatie: Muntendam

Re: Schotel op caravan

Bericht door Niko » wo 5 sep 2018 19:38

HenkR schreef:Ik hoop dat ze dan CanalDigitaal nemen, want met Joine zijn er veel problemen icm de Snipe als ik zo wat reviews lees.
Canaal Digitaal was wel de bedoeling! Thnx!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Waar de zon schijnt draai ik de pootjes uit!
Mazda 3 Sedan 2.2 Skyactiv-D met aan de haak een Burstner Averso 430 TS

Rob66
Berichten: 57
Lid geworden op: do 19 jun 2014 14:37

Re: Schotel op caravan

Bericht door Rob66 » do 6 sep 2018 11:49

Ik ben benieuwd welke problemen er zijn met de Snipe i.c.m. Joyne.

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 761
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Schotel op caravan

Bericht door HenkR » do 6 sep 2018 14:25

Ik haal het uit meerdere reviews.
Joyne zendt uit op twee frequenties, een horizontaal en een verticaal. De verticale frequentie geeft geen ontvangst op de Snipe. Gebeld met de importeur die dit bevestigt. Probleem bekend bij Joyne. Er is nog geen oplossing.
Ontvangst op de horizontale frequentie was prima en werkt uitstekend, maar dan heb je maar de helft van de zenders.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

eurotrotter
Berichten: 6220
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Schotel op caravan

Bericht door eurotrotter » do 6 sep 2018 15:20

Daphne schreef:
ma 3 sep 2018 14:34
RE.gif



Ook een losse schotel kun je plug & play maken met een buitenaansluiting op de caravan. Als wij een losse schotel zouden meenemen, dan kan deze gewoon in de wandcontactdoos worden geplugd.
wij hebben ook nog een losse schotel bij,die we in de speciale wandcontactdoos op de buitenwand van de caravan in kunnen pluggen.
Binnen zit ,bij de decoder een A-B switch , welke we ,naar keuze in stellen op losse schotel of dakschotel,zodat ik niet iedere keer achter de decoder moet zijn om de signaalkabel te verwisselen.
A-B coax switch.jpg
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 761
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Schotel op caravan

Bericht door HenkR » do 6 sep 2018 15:58

Ook ik heb een losse schotel mee en achter op de decoder gewoon een t plug. Coax ligt opgerold in de disselbak. Werkt op deze manier ook.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Plaats reactie

Terug naar “Radio, TV, Internet, Wi-Fi”