Mover voor de wielen, vraagje

Over de verschillende merken, het inbouwen, problemen met movers
Ralf
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 10:37
Locatie: Marum

Re: Mover voor de wielen, vraagje

Bericht door Ralf » wo 18 sep 2019 17:05

even een simpele vraag is er nou nooit een iemand die zich afvraagt wat had ik anders geraakt dan mijn mover . Hoeveel schade had ik gehad als de mover niet voor de as had gezeten en de klap had opgevangen ? Had ik ook mijn vakantie kunnen afmaken .
als de mover namelijk op 15 cm hoogte word geraakt dan is het namelijk overmacht of onkunde . Bij de gemiddelde auto ligt de carter pan op straat als het wat raakt op die hoogte .
altijd voor de as monteren behalve als er een technische reden is dat het niet kan of je een reich move control bezit . of een te groot hoogte verschil . ik heb het dan niet over 15 cm of 17 cm .
achter de as opspattend water . Dit zorgt voor meer ellende statistisch gezien dan datje iets raakt op die hoogte

gr ralf
Toch maar een gebruiker geworden i.p.v Leverancier knipoog.gif

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11148
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Mover voor de wielen, vraagje

Bericht door dieseltijger » wo 18 sep 2019 19:02

Verhip! Originele en simpele benadering. Complimenten!

Gelukkig hebben de meeste mensen hun auto voor de caravan zitten. Bij hoge obstakels blijven de wielen van de caravan dan gelukkig heel - en wordt de klap opgevangen door de spoiler en de carterpan van de auto.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36127
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Mover voor de wielen, vraagje

Bericht door Chris » wo 18 sep 2019 20:33

evelienenrik schreef:
wo 18 sep 2019 00:53

De Truma SER met 50 kwh accu no problem.
Wat is dat voor een accu???
Die ken ik nog niet n.l.
Een 50 kilowattuur accu..... scratch.gif scratch.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Plaats reactie

Terug naar “Movers”